Canmarleteres al poder!!! 
Autor: Anna87 » ds. maig 26, 2012 12:21 pm
Canmarleteres al poder!!! 

Autor: COXITA » ds. maig 26, 2012 3:35 pm
adria&pilar ha escrit:tianenca ha escrit:Eliven88 ha escrit:Noies,
Les portes obertas les esperem totes en candaletas!!!!!!!
Segur que serà un dia genial!!!!
holaaaa
Saps quin dia es?????
L´any passat va ser el dia 9 d´octubre, però per la data que esteu buscant no us podeu esperar tant, mira jo que vaig tindre que contractar el 12 d´octubre de 2011 pel 12 d´octubre de 2013, et poso l´enllaç del dia que em vaig enamorar de Can Marlet, nosaltres sortim al video miran les habitacions.
Enllaç

Autor: Anna87 » dg. maig 27, 2012 10:21 am

Autor: Rominaa » dl. maig 28, 2012 9:53 pm
Anna87 ha escrit:Ya habia visto el video, pero al verlo ahora me ha entrado un escalofrío en todo el cuerpo pensando que el año que viene celbraré la boda alli

Autor: Eliven88 » dc. maig 30, 2012 7:02 am

Autor: adria&pilar » dc. maig 30, 2012 12:53 pm
Anna87 ha escrit:Ya habia visto el video, pero al verlo ahora me ha entrado un escalofrío en todo el cuerpo pensando que el año que viene celbraré la boda alli

Autor: Patriss30 » dc. maig 30, 2012 5:37 pm

Autor: mimosa » dj. maig 31, 2012 10:22 pm
Patriss30 ha escrit:Es que no puedo evitar imaginarme a nosotros en como sera nuestro dia viendo el video!!
Que guay, estoy deseando que sean el puertas abiertas!! encima, nos veremos chicas!!!

Autor: Eliven88 » dt. juny 05, 2012 7:28 am

Autor: mimosa » dc. juny 06, 2012 7:40 pm

Autor: adria&pilar » dj. juny 07, 2012 5:51 pm
mimosa ha escrit:http://www.lavanguardia.com/gente/20120606/54305738447/detalles-boda-juan-forlin-montseny.html
Bueno chicas ya tenemos desvelado el misterio de quien era y cuando se casaba el jugador del Espanyol, he encontrado esto en la Vanguardia y os pongo una fotillo.Forlín1.jpgForlín2.jpgForlín3.jpgForlín4.jpg
Felicidades Forlín y Arantxa

Autor: Anna87 » dv. juny 08, 2012 1:28 pm
adria&pilar ha escrit:mimosa ha escrit:http://www.lavanguardia.com/gente/20120606/54305738447/detalles-boda-juan-forlin-montseny.html
Bueno chicas ya tenemos desvelado el misterio de quien era y cuando se casaba el jugador del Espanyol, he encontrado esto en la Vanguardia y os pongo una fotillo.Forlín1.jpgForlín2.jpgForlín3.jpgForlín4.jpg
Hola noies, us poso un altre enllaç de la noticia http://www.guianupcial.com/noticies/not ... php?id=342
Per cert parlan amb al Adrià ens ha surgit un dubte i es que si el cotxet de golf també ens al posaran a nosaltres els de Can Marlet ho només li han posat perquè era en Forlín ??? Si la resposta es que si pot ser ens ho pensarem el no agafar cap cotxe, ja que el cotxet aquet de golf es prou xulo, que en penseu???
Vaig a fer la mateixa pregunta a les noies de 2012 a veure si en saben quelcom més....

Autor: Rominaa » ds. juny 09, 2012 11:09 am
Anna87 ha escrit:adria&pilar ha escrit:mimosa ha escrit:http://www.lavanguardia.com/gente/20120606/54305738447/detalles-boda-juan-forlin-montseny.html
Hola noies, us poso un altre enllaç de la noticia http://www.guianupcial.com/noticies/not ... php?id=342
Per cert parlan amb al Adrià ens ha surgit un dubte i es que si el cotxet de golf també ens al posaran a nosaltres els de Can Marlet ho només li han posat perquè era en Forlín ??? Si la resposta es que si pot ser ens ho pensarem el no agafar cap cotxe, ja que el cotxet aquet de golf es prou xulo, que en penseu???
Vaig a fer la mateixa pregunta a les noies de 2012 a veure si en saben quelcom més....
Hola guapi, el tema del cotxet de golf ho tenen per qualsevols nuvis que ho vulguin utilitzar i en quan a les portes obertes si no recordo malament convocan a la gent a quarts d´una i fins les 15:00 més ó menys.
El tema del cotxe de golf nosaltres amb l'Edu va sortir el tema que tinc un familiar que caminar 4 passes i ja esta i m'ha dit que si cal el portarien amb el cotxe de golf fins a on hi hgues l'aperitu i despres que es sentes, aixi que jo crec que tot es preguntat, és una manera ben original!!!
Pewr cert una pregunta el tema de portes obertes, mes o menys a quina hora comença i quan acaba sobretot us preguntu a les que hi heu anat!

Autor: Patriss30 » dg. juny 10, 2012 9:00 am

Autor: Anna87 » dg. juny 10, 2012 10:35 am
Patriss30 ha escrit:Chicas! habeis recibido el email de Edu sobre la boda de Forlin? jeje creo q Edu no sabe q nosotras hace meses q ya estabamos al corriente de esa boda jaja

Autor: lourdes_tm » dg. juny 10, 2012 9:28 pm
Autor: Anna87 » dl. juny 11, 2012 9:49 am
lourdes_tm ha escrit:Hola chicas!!!! Buenas noches!!!
espero enviar correctamente el mensaje, ya que es el primero que envio, y no sé si lo haré bien, jejeje.
bueno, pues nada, igual que todas nosotras, Jordi i yo nos casamos el próximo 15 de Junio del 2013 como no, en Can Marlet, el mejor restaurante...que ganitas que tengo de que llegue el día!!!! ( igual que todas vosotras, verdad??? ).
No me he podido leer todos los comentarios que habéis ido dejando, pero a partir de ahora intentaré mirar más amenudo el foro y así poder compartir junto a vosotras nuestras experiencias.
Nosotros ahora estamos en el momento de elegir el fotografo, por eso os quería perdir vuestra opinión. En una de las ferias , estuvimos hablando con Joan Selva, y nos dió muy buena impresión, de hecho nos sentimos muy agusto. Vosotras que tal lleváis lo del fotográfo, alguna ha escogido a este mismo, o me recomendáis mejor a algún otro.
bueno can marletanas, ya iremos comentanto nuestra puesta a punto para el gran día.
buenas noches!!!!!!

Autor: Patriss30 » dl. juny 11, 2012 5:54 pm
lourdes_tm ha escrit:Hola chicas!!!! Buenas noches!!!
espero enviar correctamente el mensaje, ya que es el primero que envio, y no sé si lo haré bien, jejeje.
bueno, pues nada, igual que todas nosotras, Jordi i yo nos casamos el próximo 15 de Junio del 2013 como no, en Can Marlet, el mejor restaurante...que ganitas que tengo de que llegue el día!!!! ( igual que todas vosotras, verdad??? ).
No me he podido leer todos los comentarios que habéis ido dejando, pero a partir de ahora intentaré mirar más amenudo el foro y así poder compartir junto a vosotras nuestras experiencias.
Nosotros ahora estamos en el momento de elegir el fotografo, por eso os quería perdir vuestra opinión. En una de las ferias , estuvimos hablando con Joan Selva, y nos dió muy buena impresión, de hecho nos sentimos muy agusto. Vosotras que tal lleváis lo del fotográfo, alguna ha escogido a este mismo, o me recomendáis mejor a algún otro.
bueno can marletanas, ya iremos comentanto nuestra puesta a punto para el gran día.
buenas noches!!!!!!

Autor: kagometa » dl. juny 11, 2012 6:15 pm

Autor: Patriss30 » dl. juny 11, 2012 9:37 pm
kagometa ha escrit:Hola wapas una pregunta! En can Marlet hacen una boda al dia??? Saludos!