Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

El millor any de la nostra vida!

Re: Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 29, 2012 2:22 pm

lilul ha escrit:
Jenny30 ha escrit:
SORAYA88 ha escrit:Yo voy a hacer como toda la vida...que los invitados traigan el dinero en mano!! Creo que queda como muy por interes...nose... para gustos... LOS COLOREEEEES!!!

Yo pienso igual, pero hay que respetarlo todo!! como tu dices para gustos los colores.. algunas personas nos lo han pedido y casi todo el mundo lo lleva en mano!!! a mi es que no me gusta... pero para quien lo hace así, pues es más cómodo!!

be, al final nosaltres ho fem a l'estil del pais del meu xic: urna al canto en un raconet de la sala. aixi, ni es passa el mal rato que per mi ho es, quan et demanen el numero de compte/llista/loquesigui, ni et donen el sobre a la ma i tot queda discretet,q ue es lo que jo trobo que ha de ser per als diners

i ho he acceptat per força de l'evidencia, per mi, una invitacio es una invitacio, i no volia ni regal ni diners de ningu, pero al veure el "percal" que hi ha, que tothom demana, tothom diu i tothom vol donar... i el meu xic tambe diu que es de ser molt desagraits que la gent ens fa un regal amb tota la ilusio, igual que nosaltres hem fet altres vegades, o com si fos una festa d'aniversari, que be que no poses pegues a que et portin algo...
doncs, ho he acceptat, urneta/capseta i dono les gracies per venir i no veig cap sobre ni cap nom junt a una xifra en l'exracte del compte. per mi es menys violent

Molt bé, Lilul!! cadascú ho fa de la manera que li sembla més bé!! i aquesta tambè es una forma diferent de fer-ho!! i no tens que donar número y com dius veure el que posa exactament cadascú i el que vulgui fer un regalet econòmic, pot posar-hi.
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: lilul » dt. maig 29, 2012 2:41 pm

doncs si, jenny, es que nosaltres ja fa temps que tenim de tot, be, casi, perque jo cada any li demano als reis un rentavaixelles pero re... *.O.-O*

i clar, lo de fer llista o que et diguin que que necessites... doncs como que no, a mes, jo a aquesta pregunta ja contesto "si tenim de tot!!!"

llavors clar, la gent et pregunta per numero de compte... i que he de dir, un numero de compte aqui si visc fora el pais? o fer gastar a la gent lo que val una transferencia internacional? es evident que no, a mes, no se si ho he comentat per alguna banda, que conec de gent que han fet l'exptracte i han vist qui ha ingressat cada cosa i ho trobo molt lleig. jo passo de tot, pero igualment veuria els noms de qui fos amb una xifra al costa, i es que per mi es molt violent tot aixo!

i al final hem vaig haver de rendir a l'evidencia, perque ja han arrivat 2 sobres a casa... i aixo no se si encara es mes violent, que algu et doni diners aixi directament! uffff

total, que el meu xicot em va dir que perque no feiem la capseta que fan aqui al seu pais (de fet, ja ho he vist en un parell de casaments que hem anat per aqui), i ho trobo molt menys violent. i els detalls de com ho farem exactament ho explicare en el meu ca en quant tingui un momentet! aixi que, ale! a visitar el meu ca ::0ov0o:: ::0ov0o:: ::0ov0o::
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: SORAYA88 » dt. maig 29, 2012 3:27 pm

Hombre!!! Que buena idea esta del pais de tu chico, no??? Es una opción que se puede plantear... Por cierto en que pais se estila eso??? (simplemente curiosidad, eh?) jejeje
SORAYA88
:: núvia rookie

Entrades: 133
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 8:41 am

EntradaAutor: lilul » dt. maig 29, 2012 3:33 pm

SORAYA88 ha escrit:Hombre!!! Que buena idea esta del pais de tu chico, no??? Es una opción que se puede plantear... Por cierto en que pais se estila eso??? (simplemente curiosidad, eh?) jejeje

jeje, en abierto no... passate por mi CA, o mandame un MP, pero en abierto he prometido a mi niño que no comentare nada, que luego las cosas en internet no se sabe por donde salen...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: SORAYA88 » dt. maig 29, 2012 3:39 pm

Tranquila mujer!!! Lo prometido es deuda ;) y quiero que la boda siga adelante!!! jejejeje, en cuanto llegue a los 100 mensajitos me paso por tu CA y ya me entero!!!!

Un besote guapa!!!
SORAYA88

Entrades: 133
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 8:41 am

EntradaAutor: lilul » dt. maig 29, 2012 4:57 pm

Alla t'esperoooo
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Sunn2013 » dt. maig 29, 2012 8:37 pm

Yo también optaré por la forma tradicional, menos práctica pero es que a mí me incomoda menos.
Sunn2013
:: núvia experta

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: Nescafe » dv. juny 08, 2012 10:49 am

A nosotros no nos gustaba la idea de poner la cuenta, así que al final no la pusimos, y quien nos la ha pedido se la hemos dado. Al aire de cada uno.
También contamos que a la boda viene familia del pueblo y seguramente nos traigan algo el mismo día de la boda.
Imatge
Imatge
Nescafe

Entrades: 108
Membre des de: dt. nov. 02, 2010 9:08 am

EntradaAutor: nuricina » ds. juny 09, 2012 2:24 pm

nosotros tampoco la hemos puesto en la invitación se la vamos dando a quien nos pregunta, aunque ponerla dentro desde luego es muy cómodo

un saludo
Imatge
nuricina

Entrades: 110
Membre des de: dt. maig 22, 2012 9:23 pm

EntradaAutor: Mireia2014 » ds. juny 09, 2012 9:18 pm

un billete de avion??!! muy buena! muy original y seguro q muy divertida! me ha gustado la idea de tus invitaciones! FELICIDADES!!!!
Imatge
Imatge
Mireia2014

Entrades: 526
Membre des de: dg. juny 03, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: Mireia2014 » ds. juny 09, 2012 9:29 pm

Claro Scobita, encantadas de ver vuestra original invitacion!!! >.-<:
Imatge
Imatge
Mireia2014

Entrades: 526
Membre des de: dg. juny 03, 2012 6:09 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat