lilul ha escrit:Jenny30 ha escrit:SORAYA88 ha escrit:Yo voy a hacer como toda la vida...que los invitados traigan el dinero en mano!! Creo que queda como muy por interes...nose... para gustos... LOS COLOREEEEES!!!
Yo pienso igual, pero hay que respetarlo todo!! como tu dices para gustos los colores.. algunas personas nos lo han pedido y casi todo el mundo lo lleva en mano!!! a mi es que no me gusta... pero para quien lo hace así, pues es más cómodo!!
be, al final nosaltres ho fem a l'estil del pais del meu xic: urna al canto en un raconet de la sala. aixi, ni es passa el mal rato que per mi ho es, quan et demanen el numero de compte/llista/loquesigui, ni et donen el sobre a la ma i tot queda discretet,q ue es lo que jo trobo que ha de ser per als diners
i ho he acceptat per força de l'evidencia, per mi, una invitacio es una invitacio, i no volia ni regal ni diners de ningu, pero al veure el "percal" que hi ha, que tothom demana, tothom diu i tothom vol donar... i el meu xic tambe diu que es de ser molt desagraits que la gent ens fa un regal amb tota la ilusio, igual que nosaltres hem fet altres vegades, o com si fos una festa d'aniversari, que be que no poses pegues a que et portin algo...
doncs, ho he acceptat, urneta/capseta i dono les gracies per venir i no veig cap sobre ni cap nom junt a una xifra en l'exracte del compte. per mi es menys violent
Molt bé, Lilul!! cadascú ho fa de la manera que li sembla més bé!! i aquesta tambè es una forma diferent de fer-ho!! i no tens que donar número y com dius veure el que posa exactament cadascú i el que vulgui fer un regalet econòmic, pot posar-hi.

[/url]