Núvies Bages

un gran any!

Re: Núvies Bages

EntradaAutor: Cookie27 » ds. jul. 14, 2012 11:59 am

krikris ha escrit:wola!!

una altre nuvia del bages!! nos ens casem el 22 de juny a sant benet, nomes ens falta firmar e contracte x tancar e tema!! de.moment n tenim res mes lligat hem sembla q encara falta molt per el gran dia pero...so no ens comenCem a espavilar dsp haurem de correr!!

Benvinguda!!!
L'Anna81 també es casa a MSB!!!
D'on ets kirskirs?
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27
:: núvia experta

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Cookie27 » ds. jul. 14, 2012 12:00 pm

Noies!

Veig que aneu mirant cosetes!
Nosaltres estem amb els fotògrafs inmersos... jejejeje tot un món!!!!

Aliances no ens en farem; ja fa temps en portem unes i segurament les farem polir però aprofitarem aquestes perquè ens agraden molt i no em veig amb una altre!!

I viatge de noces, alguna idea?
Sé que la Noma mira Thailandia, i les altres? Idees?

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: Edeleta » ds. jul. 14, 2012 2:29 pm

Jo lo que més estem mirant ara es Bali... però tampoc podem fer encara gaire cosa perque jo no tinc feina i no sabrem si estare treballant o que i el tema diners tampoc sabem quant es podem gastar... perquè amb la boda t'acabes gastant més del que et pensaves i la cosa esta malament. Però bueno segur que tard o d'hora algo farem!!!
Imatge
Edeleta
:: núvia experimentada

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Anna81 » ds. jul. 14, 2012 6:49 pm

Hola maques!!

kriskris ets de les mevees!! Quina gràcia! I a sobre tu abans que jo! jejejeje

Ahir nosaltres vam donar la paga i senyal al fotograf ... ha sigut una mica "així" perquè és el primer i l'únic que hem vist però ens va agradar tant i el pack que ens feia és exactament el que voliem que mira, ens hem tirat a la piscina totalment. També dir que te cert nom a Sabadell així que tampoc és que haguem triat un desconegut total.

Sobre el viatge realment encara no hem mirat res, tenim clar que el farem lliure i serà a Japó!! O això esperem, perquè si l'IVA va pujant ...
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Cookie27 » dg. jul. 15, 2012 8:40 am

Edeleta a Bali (vaig llegir fa uns dies d'una noia del foro que havia anat a Bali i comentava que no li havia sortit massa car), Anna a Japó, noies que bé!!

Nosaltres deiem que voliem fer Emirats Àrabs i Maldives, però ara el què tenim clar és que volem que el baby vingui amb nosaltres, així que Maldives descartat per les hores de vol. Emirats ho contemplavem si fos amb creuer però al setembre els creuers no van als Emirats...
Així que no sabem... hem mirat els creuers de setembre i ens estem plantejant el de les Illes Gregues i després estar uns dies a Sardenya.

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: Edeleta » dg. jul. 15, 2012 6:00 pm

Siii ja vaig veure que era bastant econòmic, a veure si ho podem fer... Per cert sabeu preus del tema perruqueria i maquillatge? el que he vist aquí em sembla carillo i quan ens toqui ho sera més perquè en perruqueria pujen l'iva del 8% al 21%. Jo encara haig de parlar amb el meu perruquer... a veure que em diuen... :.0.-0.:
Imatge
Edeleta

EntradaAutor: krikris » dg. jul. 15, 2012 7:35 pm

Heu mirat fotografs?? Jo vull algú que faci fotos molt espontaneas, res de " poses " i aquestes coses...i sobretot bé de preu pq ser de gent que ha pagat molt calers pel fotògraf!!
krikris

Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 9:35 pm

EntradaAutor: krikris » dg. jul. 15, 2012 7:42 pm

Per cert!! Veig que ha heu començat a mirar viatges!!! Nosaltres encara no hem mirat res, tenim en ment Nova York i dsp algunes illes.. encara no ho sabem!! Creeieu que ens hauriem d'anar a informar ja dels viatjes?? es que hem dona la sensació que encara falta molt!!!
La veritat es que anem molt perduts en el tema dels preparatius!!
krikris

EntradaAutor: Noma » dg. jul. 15, 2012 10:21 pm

Edeleta, avui he parlat amb una amiga i m'ha dit que a la seva perruqueria li cobren 105 Eur (2 proves + dia casament) i 15 eur per maquillar. Jo encara no se quin preu fa la meva que vaig.

Krikris, nosaltres també voliem fotos espontànies, pq jo no sóc de "poses" i el que vaig deixar molt clar era que no volia tenir-lo a sobre tot el dia, que jo volia fer la meva i que ell fes les fotos que pogués, amb totes aquestes condicions ens vam quedar amb Fototècnia de Manresa.
I tema viatges... hem pensat en possibles destinacions, de moment guanya Thailandia, però ja s'anirà veient.
Imatge
Noma

Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 16, 2012 9:09 am

Noma ha escrit:Edeleta, avui he parlat amb una amiga i m'ha dit que a la seva perruqueria li cobren 105 Eur (2 proves + dia casament) i 15 eur per maquillar. Jo encara no se quin preu fa la meva que vaig.

Krikris, nosaltres també voliem fotos espontànies, pq jo no sóc de "poses" i el que vaig deixar molt clar era que no volia tenir-lo a sobre tot el dia, que jo volia fer la meva i que ell fes les fotos que pogués, amb totes aquestes condicions ens vam quedar amb Fototècnia de Manresa.
I tema viatges... hem pensat en possibles destinacions, de moment guanya Thailandia, però ja s'anirà veient.

Veus, això que dius ja em sembla més raonable... ara que no se a quin preu ho fa el meu, però em consola que hi hagi varietats jaajaja que si no monto drames!!! que guay thailandia!! Ha de ser espectacularrrr!!!! :··;..:
Imatge
Edeleta

EntradaAutor: krikris » dl. jul. 16, 2012 1:04 pm

moltes felicitats edeleta!
a on et cases??

Cookie no havia sentit a parlar de les bodegues abadal pero pel q vist x internet es molt maco!! de preus q tal?? nos nomes ens falta firmar el contracte po he vist les bodegues i poder abans de fer qulaswvol cosa anem a veure-les! ara ja no ser q fer ;)
krikris

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 16, 2012 1:21 pm

krikris ha escrit:moltes felicitats edeleta!
a on et cases??

Cookie no havia sentit a parlar de les bodegues abadal pero pel q vist x internet es molt maco!! de preus q tal?? nos nomes ens falta firmar el contracte po he vist les bodegues i poder abans de fer qulaswvol cosa anem a veure-les! ara ja no ser q fer ;)

Felicitats a tu també krikris! Em caso a l'Urbisol! El dia 1 de juny! Quines ganes de que arribi el gran dia!!! :-))
Imatge
Edeleta

EntradaAutor: Cookie27 » dl. jul. 16, 2012 3:36 pm

krikris ha escrit:moltes felicitats edeleta!
a on et cases??

A nosaltres ens encanta el lloc!
Pagues un lloguer de finca i després agafes càterig...
Si vols et passo els papers!

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: Cookie27 » dl. jul. 16, 2012 3:38 pm

De preus de perruqueria i maquillatge...

La meva perruquera de tota la vida, em regala el pentinat d'aquell dia.
El maquillatge, si us feu tots els tractaments a un centre de bellesa, també és habitual que et regalin el maquillatge del dia del casament i la prova.

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: Noma » dl. jul. 16, 2012 3:47 pm

Ei noies, aprofitant q totes som de bastant aprop, q us semblaria fer una trobada per Manresa? Així ens coneixem i podem parlar de tots aquests temes.
Imatge
Noma

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 16, 2012 4:48 pm

Noma ha escrit:Ei noies, aprofitant q totes som de bastant aprop, q us semblaria fer una trobada per Manresa? Així ens coneixem i podem parlar de tots aquests temes.

Noma! Em sembla una idea fantàstica! A veure que diuen la resta! >.-<:
Imatge
Edeleta

EntradaAutor: Noma » dc. jul. 18, 2012 12:34 pm

Ningú més s'anima???? Vaaaaaa >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*
Imatge
Noma

EntradaAutor: krikris » dc. jul. 18, 2012 1:07 pm

cookie!!

aq dissabte anem a lea bodegues a veure q tal! si hem poguessis passar preus tu agrairia! amb e tema de musica i les flors entra en el lloguer de la finca??
krikris

EntradaAutor: Cookie27 » dc. jul. 18, 2012 4:20 pm

krikris ha escrit:cookie!!

aq dissabte anem a lea bodegues a veure q tal! si hem poguessis passar preus tu agrairia! amb e tema de musica i les flors entra en el lloguer de la finca??

Que bé, ja em diràs què tal!
Quin dia teniu intenció de fer-ho?

Doncs la música crec que no entra, i les flors si fas ceremònia civil allà, si que entra.

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: Cookie27 » dc. jul. 18, 2012 4:21 pm

Jo m'apunto a trobada bagenca!
Vaaa per quan?