MASIA CAN MARLET 2013 !!!

un gran any!

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Patriss30 » ds. jul. 07, 2012 11:20 am

Eliven88 ha escrit:Hola noies,
Nosaltres finalment hem escollit en Joan Selva,per preu i manera de fer els reportatges és el que més ens agradat.

Guapi!! Nosotros tambien lo hemos contratado!!! la verdad es que hace maravillas con los albunes de fotos!!! y el video todo personalizado!! me encantaaaa >.-<:
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: olivia80 » dg. jul. 08, 2012 7:34 pm

Patriss30 ha escrit:
Nosaltres finalment hem escollit en Joan Selva,per preu i manera de fer els reportatges és el que més ens agradat.

Guapi!! Nosotros tambien lo hemos contratado!!! la verdad es que hace maravillas con los albunes de fotos!!! y el video todo personalizado!! me encantaaaa >.-<:

hola chicas no sé si ya os lo había dicho pero nosotros también tenemos a Joan Selva y estamos encantados¡¡¡ ya os contaré que tal que a mi me queda menos¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: elirovi » dl. jul. 09, 2012 12:11 pm

Sandra,yo no me caso en can marlet pero me ha hecho ilusión que os casarais el día de vuestro 11 aniversario porque nosotros también lo hacemos,jeje.Queriamos casarnos este año par que fuera número redondo pero no ha podido ser
Imatge
elirovi
:: núvia experta

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dc. jul. 11, 2012 7:16 am

Hola noies,
Per si us interesa us paso el contacte d'una empresa autocars i limousines, tenen preus bastan competitius.
AVANT GRUP. TEL. 902.500.512
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: adria&pilar » dc. jul. 11, 2012 1:12 pm

Per si us interesa us paso el contacte d'una empresa autocars i limousines, tenen preus bastan competitius.

Moltes gràcies guapi, estic amb el tema :-)ok:
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: adria&pilar » dj. jul. 12, 2012 11:02 am

He llegit al 2012 que això del IVA ja está confirmat, penseu que ens puja tot desde el restaurant al viatje al fotograf als detalls a tot :--( :--( :--(

Imatge
adria&pilar

EntradaAutor: Anna87 » dj. jul. 12, 2012 11:30 am

adria&pilar ha escrit:He llegit al 2012 que això del IVA ja está confirmat, penseu que ens puja tot desde el restaurant al viatje al fotograf als detalls a tot :--( :--( :--(

On anirem a parar, el restaruant crec que sera un 2%, era un 8 doncs ara un 10 pero el fotograf i tot lo latre....
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Cris-Raul » dj. jul. 12, 2012 11:39 am

adria&pilar ha escrit:He llegit al 2012 que això del IVA ja está confirmat, penseu que ens puja tot desde el restaurant al viatje al fotograf als detalls a tot :--( :--( :--(

Al fotògraf li vaig dir abans de donar la paga i senyal i em va dir que el preu no canviaria que me’l mantenia encara que puges l’iva, però la resta de coses entenc que si que pugen, y Can Marlet casi segur, per el fet que als menús posa preu per persona + 8% iva, si en lloc del 8 ara es el 10 nos segur que ens toca pagar-lo.
Quina merda…
:-(
Imatge
Cris-Raul

Entrades: 831
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 1:54 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dj. jul. 12, 2012 5:59 pm

Cris-Raul ha escrit:

Al fotògraf li vaig dir abans de donar la paga i senyal i em va dir que el preu no canviaria que me’l mantenia encara que puges l’iva, però la resta de coses entenc que si que pugen, y Can Marlet casi segur, per el fet que als menús posa preu per persona + 8% iva, si en lloc del 8 ara es el 10 nos segur que ens toca pagar-lo.
Quina merda…
:-(

A nosotros Selva tambien nos dijo que nos matenia el precio, aunque subiera el iva!!! y bueno, los menús...segurisimo que suben...que le vamos a hacer...??? pues darle las gracias al Rajoy y a los que hayan votado al PP!! :[]:-):
Imatge
Patriss30

EntradaAutor: Anna87 » ds. jul. 14, 2012 8:09 pm

Yo llame a mi fotografo y nos dijo que intnetarian mantener, que ya lo arreglariamos, pero el restaurante a pexugar!!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Eliven88 » dt. jul. 17, 2012 7:12 am

En aquest país,quan no es una cosa és un altre, ara es veu que toca l'iva, que si tinc entes s'aplicarà a partir 1 de setembre.tot puja,carburants,taxes aeroports,etc, i en general el cost de la vida, tot menys els salaris que es congelan o en molts casos els retallen,així anem de bé,cada cop amb menys poder adquisitiu,fantàstic!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr::
Eliven88

EntradaAutor: adria&pilar » dc. jul. 18, 2012 10:16 am

Eliven88 ha escrit:En aquest país,quan no es una cosa és un altre, ara es veu que toca l'iva, que si tinc entes s'aplicarà a partir 1 de setembre.tot puja,carburants,taxes aeroports,etc, i en general el cost de la vida, tot menys els salaris que es congelan o en molts casos els retallen,així anem de bé,cada cop amb menys poder adquisitiu,fantàstic!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr::

Eliven molt be dit ets una crack, per tu :-)ok: i per la pujada del IVA :--(

Imatge
adria&pilar

EntradaAutor: mimosa » dv. jul. 20, 2012 10:01 am

Nosaltres varem contractar Avant Grup i la veritat es que genial. :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Anna87 » dv. jul. 20, 2012 12:00 pm

mimosa ha escrit:

Nosaltres varem contractar Avant Grup i la veritat es que genial. :-)ok:

Es bo saber opinions de vosaltres, aixi saps que vas sobre segur!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Eliven88 » dt. jul. 24, 2012 7:03 am

la experiencia de les que ja us heu casat o esteu a punt de fer-ho va super bé per treure ideas i valorar varis aspectes que encara estas indecisa.
Eliven88

EntradaAutor: mimosa » dc. jul. 25, 2012 7:58 pm

Eliven88 ha escrit:la experiencia de les que ja us heu casat o esteu a punt de fer-ho va super bé per treure ideas i valorar varis aspectes que encara estas indecisa.

Anna, Eliven gràcies per les vostres paraules, es un plaer poder ajudar-vos a mi també en el seu dia m´ho van fer i be que ho vaig agraïr :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: NataliayXavi » ds. jul. 28, 2012 10:20 am

Socorrooooo!!!! Me muero de la envidia!!! Nosotros aun no hemos mirado nada ni tenemos fecha... De momento solo tenemos la intención que nos es poco!!! Nosotros ahora vivimos en Madrid, así que espero poder ir a visitar Can Marlet este agosto cuando subamos de vacaciones a Barcelona. Yo siemre he tenido claro que quería casarme por la zona del Montseny. Mi chico es de Granollers y me encanta esta zona... Y al ver en Internet Can Marlet... Me enamoré totalmente!!!
El año pasado estuvimos en una boda en Can Ribas y fue fantástica, pero es que Can Marlet me tiene loca... A ver si cuando lo veamos nos sigue gustando tanto y vamos para adelante.
Aissssss!! Que ganas!!
Imatge
NataliayXavi

Entrades: 213
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 12:25 pm

EntradaAutor: Anna87 » dg. jul. 29, 2012 12:39 pm

NataliayXavi ha escrit:Socorrooooo!!!! Me muero de la envidia!!! Nosotros aun no hemos mirado nada ni tenemos fecha... De momento solo tenemos la intención que nos es poco!!! Nosotros ahora vivimos en Madrid, así que espero poder ir a visitar Can Marlet este agosto cuando subamos de vacaciones a Barcelona. Yo siemre he tenido claro que quería casarme por la zona del Montseny. Mi chico es de Granollers y me encanta esta zona... Y al ver en Internet Can Marlet... Me enamoré totalmente!!!
El año pasado estuvimos en una boda en Can Ribas y fue fantástica, pero es que Can Marlet me tiene loca... A ver si cuando lo veamos nos sigue gustando tanto y vamos para adelante.
Aissssss!! Que ganas!!

Teneis alguna fecha concreta, porque Can Marlet no es que abunde muchas, ya han cogido bastante
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Patriss30 » dg. jul. 29, 2012 1:00 pm

Natalia!! Anna87 tiene razon! nosotros nos casamos el 8/06 y si llegamos a tardar en decidirnos una semana mas.. casi nos tenemos que casar en Octubre!! Asi que no os durmais mucho wapi!! ya nos contaras!!!
Imatge
Patriss30

EntradaAutor: NataliayXavi » dg. jul. 29, 2012 10:16 pm

Anna87 ha escrit:
NataliayXavi ha escrit:Socorrooooo!!!! Me muero de la envidia!!! Nosotros aun no hemos mirado nada ni tenemos fecha... De momento solo tenemos la intención que nos es poco!!! Nosotros ahora vivimos en Madrid, así que espero poder ir a visitar Can Marlet este agosto cuando subamos de vacaciones a Barcelona. Yo siemre he tenido claro que quería casarme por la zona del Montseny. Mi chico es de Granollers y me encanta esta zona... Y al ver en Internet Can Marlet... Me enamoré totalmente!!!
Aissssss!! Que ganas!!

Teneis alguna fecha concreta, porque Can Marlet no es que abunde muchas, ya han cogido bastante

Muchas gracias! En agosto vamos a verlo, pero de momento estamos tranquilos porque nos casaremos en el 2014. Yo acabo la carrera en mayo del 2013 y pagar la universidad y ahorrar para la boda no era posible... Así que esperaremos a la primavera siguiente. Aun así, no nos dormiremos en los laureles, porque ya he visto varia chicas con fecha para el 2014...

Una preguntilla, ¿los menús tienes que escogerlos entre los platos que ellos te dan o puedes proponer tu algun plato?

Que ganas de empezar a moverlo todo!!
Imatge
NataliayXavi

Entrades: 213
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 12:25 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants