Meri_txell ha escrit:Hola noies, doncs jo estava molt ilusionada però últimament em trobo molt sola amb tot els preparatius. El meu xicot no té gaire temps i la meva mare no està gaire per mi per què fa poc que lli han diagnosticat un càncer al meu avi i estem preocupats... Dissabte tinc cita a pronovias i és la primera vegada que miraré vestits, i en comptes de ser algo especial sembla una obligació per ella... Em sento molt sola :(
Estic segurissima que no és cap obligació per la teva mare! Deu estar una mica saturada amb el tema del teu avi però això no vol dir que a et deixi sola a tu
Ja veuras com dissabte us ho passeu de conya a Pronovias! A la que et probis el primer vestit se us passen tots els mals! Un petonas maca, que no estas gens sola :)

espero que sigui com diueu i que un cop allà li canviÏ una mica la cara... Jo tinc moltes ganes però en principi m'acompanyaven la meva àvia, la meva mare i tres amigues; ara la meva àvia (que és qui em regala el vestit) no pot venir per què té dolors a un costat i una amiga tampoc pot venir (i era una de les persones que volia que hi fos)... però bé, ja els hi ensenyaré per foto.