Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: apollonia » dc. ago. 02, 2006 7:33 am

Bon dia noies!

Jeian, el banquet ens el vam pagar nosaltres, però la meva roba, perruqueria, detalls i invitacions m'ho van pagar els meus pares, i a ell li van comprar el traje. Amb els regals ens vam pagar el banquet i gairebé tot el viatge, ara, el nostre menu no era gaire car, 100 eurets.

Aima, trobo que es una bona idea això de buscar un altre vestit. Segur que encara estas a temps, i si només perds la paga i senyal trobo que val la pena, així potser tornaries a tenir una mica d'il·lusió :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 02, 2006 8:01 am

Noies!

MOLTES GRÀCIES A TOTES! SOU UNS : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :

Sou les millors! Ah! i per les que no tenen vacances jo també m'hi apunto, totes i que jo si que en tinc però les faig al setembre. A més la setmana que ve només vindré a treballar dos dies perquè els altres m'els he agafat de festa. Més ben dit de FESTA FOTRE, perquè faré festa de la feina però em toca pringar a la botiga del home perquè el proper cap de setmana tenim lo del Mercat Medeival i esclar tenim de fer força gènero, ja que aquest dies em estat pendent del sogre i no em pogut fer gaire cosa. Així que malaudarament la setmana que ve no em podré conectar. Aix!!! que faré jo sense vatres!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 02, 2006 8:04 am

Per cert natres també ens ho vam pagar tot nosatres i va anar justeta la cosa i això que no vam fer viatge! Clar que el nostre menú era una mica més car.

Trobo apollonia que 100 € està força bé!
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 02, 2006 8:43 am

BON DIA NOIES!!!!! COM VA????? JO AVUI ESTIC SOLA A L'OFICINA COM TU PETITA!!!!! Pero bueno ja m'agrada.....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 02, 2006 8:50 am

Jo avui també estic sola! Tot i que hauria de fer feina, però estic bastant xof! No sé que em pasa els dimecres però no tinc ganes de fer res de res!!! Sols d'estar tot el dia a la piscineta o tirada al sofà! Amb la feinada que tinc!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: airam » dc. ago. 02, 2006 8:55 am

Bon dia noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuttifrutti, aixó que et passa es diu foroadicció, jajajajaja, no eres tu qui deia que els dimecres eren els dies del foro???

Doncs clar, encara que tinguis molta feia, sens apatia per la teva foroadicció, que aquí estem nosaltres, per donar-li a les tecles i omplir pàgines i pàgines.

Buff a mi també em passa, que només que entris un moment al foro, comences a escriure i al final et quedes amb la taula plena de papers.

Ahh apunteu-me al grup de les NO VACANCES.
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Petita » dc. ago. 02, 2006 9:24 am

BON DIA GUAPESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com va el matí??? així que esteu totes soletes a les oficines.....com jo!!!!!!!!!!!!!!!
Tuttifrutti, és la setmana que vé el Mercat Medieval??? potser m´hi atanço aquest any!!!!!!!! tinc ganes de veure´l!!!

Aima.....em fas por........ :-( :-( :-(
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. ago. 02, 2006 9:26 am

Petita, nosaltres el mes segur que també hi anem!!!! Podriem quedar si us va bé!!!! quin dia hi anireu?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 02, 2006 9:36 am

On es aquest mercat????
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Petita » dc. ago. 02, 2006 9:39 am

Montsesita!!!!!!!! també hi anireu???!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Wenu....jo encara li he de preguntar al Petito....però suposo que sí que voldrà anar-hi.
El dia....no sé....suposo que ens és igual.
Aquesta nit li preguntaré i si em diu que sí, quedem vale??? què guay!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dc. ago. 02, 2006 9:42 am

Hi anirem perque el meu cunyat té una creperia i hi serà fent creps!!! A més és molt bonic. El mes segur es que hi anem el diumenge pero amb el Montsesito també ho hem d'acabar de parlar. Seria guay anar-hi juntes!! a veure si algu mes s'apunta!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dc. ago. 02, 2006 9:43 am

Jeian, el mercat es fa a Guimerà!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 02, 2006 9:44 am

Bon dia guapes, com esteu? Avui sembla que no fa tanta calor,oi?
Visitant

EntradaAutor: Petita » dc. ago. 02, 2006 9:47 am

Hola Aima.....wenu....doncs jo tinc la mateixa calor que ahir.....això sembla que no vulgui afluixar....
Com va tot??

Montsesita, doncs jo també ho parlaré amb el meu xurri a veure què em diu. Si hi aneu diumenge a quina hora més o menys???
El teu cunyat té una creperia????? mare meuaaaa!!!!!!! son la meva perdició!!!!!!!!! amb mí farà negoci......je, je!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 02, 2006 10:21 am

Si és el cap de setmana del 12 i 13 d'agost. Amb natres també farà negoci, Montsesita ton cunyat! Perquè com que tenim tanta feinada el sopar de dissabte i diumenge adivina que son!

CREPES!!!

A més ens encanten, a veure si aquest anys tornen a ficar una parada de crepes a la Plaça Major i així ho tindrem més fàcil!!! Fa dos anys que no l'hi possen si nó que la possen al carrer de baix i no es que estigui lluny però n'hi ha d'haver un que s'escapi a buscar-los. Sempre intento ser jo perquè així vec una mica de mercat i m'escaquejo que no veguis, però sols una estoneta, eh!!! que quan s'ha de currar, s'ha de currar!
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. ago. 02, 2006 10:29 am

La creperia és del germà del meu cunyat, i el meu cunyat va a ajudar-lo perque tenen molta feina!!!
Si hi nem doncs diumenge tarda... pero no se depen de quan el Francesc vulgui marxar cap a Barcelona, si no diumenge al matí. Però millor a la tarda, hi ha més ambient. Una bona opció seria el dissabte tarda-nit també. Com vulgueu, parlem-ho amb els maridos i en parlem!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dc. ago. 02, 2006 10:50 am

Vale!!!!!!! aquesta nit ho parlem amb els homes i demà ja parlarem!!!!!!!!!
No s´apunta ningú més????? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Ilerda, us apunteu??? podríem pujar els 4 al mateix cotxe!!!!!!!!

CREPES!!!!! CREPES!!!!!!!!!! CREPES!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 02, 2006 11:51 am

Si voleu un consell, el dissabte crec que es millor que diumenge. De gent n'hi ha moltíssima els dos dies però com dissabte hi ha gent que treballa sembla que no n'hi ha tanta, en canvi diumenge a la tarda és una riuada de gent per tot arreu, amb la canalla, cotxets...tot i que l'ambient és molt xulo tant un dia com l'altre. No sé ja direu alguna cosa que jo us hi espero igualment!

I a veure si animem a les demès!!! Venga AIMA, airam, a28, alzines, EDAE, Jeian..., vaja si no esteu de vancances clar! O de boda que també podria ser!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. ago. 02, 2006 12:06 pm

reines reines!!!!!! que us trobo a faltar!!!!!!

men vaig a llegir lo atrassat i torno d'aqui.... 2 hores??????jeje
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. ago. 02, 2006 12:06 pm

NENES estic buscant algun viatget baratet per marxar!!!!!!! TINC GANES DE FER VACANCES I MARXAR A LA PLATJETA....PERO NO TROBO RES PER INTERNET :-( :-( :-( :-( !!!!! TOT ES CARISSIM
Imatge
[/url]
JEIAN

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants