A Dieta!!!

un gran any!

Re: A Dieta!!!

EntradaAutor: Verokai » dt. des. 04, 2012 9:06 pm

Qué miedito las Navidades..!! :-( Año nuevo, toca dieta...
Verokai
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dg. set. 23, 2012 11:07 am

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 9:26 pm

mrociotc ha escrit:Leni estoy contigo yo me apunto!!!

El gimnásio ya lo he empezado y no te voy a explicar las agujetas que pille el otro día!! fué mi pimera clase y diossss al siguiente dia no me podñia mover!! hasta ese día solo había hecho pesas, bici, cinta pero nada de clases.

pero a partir del 7 de enero a tope!! dieta sana sín grasas, ni dulces y gimnásio!!!

jaja jo també he començat el gimnàs, deu ser cosa de nóvies, ajja encara que aquestes últimes dos setmanes no he anat. Acumulació de feina. A veure si aquesta m'animo. Ara per la dieta tranquiles, la noia de la botiga en que em vaig comprar el vestit em va dir. No se com ho feu les novies però sense fer res totes us aprimeu....jaja així que no cal fer res...ajaj esperar que ens consumeixin els nervis...segons la dependenta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Mabela
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dl. des. 10, 2012 1:15 pm

Como van esas dietas???
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: Anna81 » dl. des. 10, 2012 1:16 pm

Vicky-Edu ha escrit:Como van esas dietas???

Después del puente esta es una muy mala pregunta!!!!! :.0.-0.:

Y mañana voy al dietista....sin comentarios!
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: elirovi » dl. des. 10, 2012 2:02 pm

Bueno, no me puedo quejar, en 3 meses he perdido 14kg, pero este puente me he pasado un montón porque era el cumple de mi chico y hemos hecho un montón de comidas fuera de casa y el jueves tengo dietista!! y ya mismo están aquí las navidades!!
Imatge
elirovi

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: Anna81 » dt. des. 11, 2012 9:42 am

elirovi ha escrit:

Bueno, no me puedo quejar, en 3 meses he perdido 14kg, pero este puente me he pasado un montón porque era el cumple de mi chico y hemos hecho un montón de comidas fuera de casa y el jueves tengo dietista!! y ya mismo están aquí las navidades!!

14Kg en 3 mesos???? Ets una crack!!! Molt bé!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Anna81

EntradaAutor: sugarsugar » dt. des. 11, 2012 11:00 am

Anna81 ha escrit:
elirovi ha escrit:

eiiii felicidades.. pero bueno bueno... eres mi ídola!! :-()-) yo me pondré después de navidad y os vengo a ver!!! aix si me quitara esos 14Kg!!!! ¿qué dieta haces?????
sugarsugar

Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

EntradaAutor: Vicky-Edu » dt. des. 11, 2012 3:37 pm

elirovi ha escrit:

Molt be!!!

Bueno, no pasa nada después de esos 14kg puedes tener un regalo!!

Yo tampoco me puedo quejar, llevo 9kg en 2 meses, pero tengo que darle caña al asunto, que quiero estar estupenda para la primera prueba!

Por cierto, que es lo que estás haciendo? Yo dieta y mesoterapia.
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: elirovi » dt. des. 11, 2012 4:23 pm

Vicky-Edu ha escrit:
elirovi ha escrit:

Molt be!!!

Bueno, no pasa nada después de esos 14kg puedes tener un regalo!!

Yo tampoco me puedo quejar, llevo 9kg en 2 meses, pero tengo que darle caña al asunto, que quiero estar estupenda para la primera prueba!

eiiii felicidades.. pero bueno bueno... eres mi ídola!! :-()-) yo me pondré después de navidad y os vengo a ver!!! aix si me quitara esos 14Kg!!!! ¿qué dieta haces?????[/quote]

Pues voy a un sitio que se llama Nutratek (similar al Natur House), solo hago dieta baja en grasas y con bastante proteina, pero sin ser la Dukan. Bueno, y voy al gimnasio, ya está!
Imatge
elirovi

EntradaAutor: Pilux » dt. des. 11, 2012 7:06 pm

Hola noies!!!

Jo m'apuntaré ja després de nadal! En un any he perdut 13 kg i després de festes vull fer el sprint final i perdre 5 kg més, a veure si ho aconsegueixo! *.-o-o.* *.-o-o.*
Pilux

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: Anna81 » dc. des. 12, 2012 9:03 am

Hola maques!! Tinc un dubte existencial sobre el vestit que espero em pogueu ajudar ... :-)ok: El dilluns passat vaig encarregar el MEU =0-0-) i ara ja van dues o tres persones que em diuen "ara no pots guanyar ni perdre pes eehhh" ... Jo estic fent dieta i evidentment tenia intenció de seguir!! Vosaltres què feu?
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Pilux » dc. des. 12, 2012 10:58 am

Anna81 ha escrit:Hola maques!! Tinc un dubte existencial sobre el vestit que espero em pogueu ajudar ... :-)ok: El dilluns passat vaig encarregar el MEU =0-0-) i ara ja van dues o tres persones que em diuen "ara no pots guanyar ni perdre pes eehhh" ... Jo estic fent dieta i evidentment tenia intenció de seguir!! Vosaltres què feu?

Jo crec que mentre vagis perdent te'l poden anar ajustant quan vagis a fer-te les proves, no? Penso que el problema ve si t'engreixes, tot i que potser tampoc hi ha problema. Jo quan vaig encarregar el meu no em van dir res de que no em podia aprimar ni engreixar-me.
Pilux

EntradaAutor: Anna81 » dc. des. 12, 2012 11:03 am

Pilux ha escrit:
Anna81 ha escrit:Hola maques!! Tinc un dubte existencial sobre el vestit que espero em pogueu ajudar ... :-)ok: El dilluns passat vaig encarregar el MEU =0-0-) i ara ja van dues o tres persones que em diuen "ara no pots guanyar ni perdre pes eehhh" ... Jo estic fent dieta i evidentment tenia intenció de seguir!! Vosaltres què feu?

Jo crec que mentre vagis perdent te'l poden anar ajustant quan vagis a fer-te les proves, no? Penso que el problema ve si t'engreixes, tot i que potser tampoc hi ha problema. Jo quan vaig encarregar el meu no em van dir res de que no em podia aprimar ni engreixar-me.

Ara una amiga que es va casar fa un any m'ha dit que fins la primera proba (és al Juliol) no hi ha problema, és després quan t'has d'estar quieta .... a veure si algú més aporta informació jejejeje
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Anbarcas » dc. des. 12, 2012 12:48 pm

Jo crec que lo fotut es engreixarse....donar el vestit es complicat, pero entrarlo...sempre pots treure roba!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: elirovi » dc. des. 12, 2012 1:29 pm

Yo creo que por entrar el vestido no pasa nada. Yo cuando encargué el mío le dije a la chica que estaba a dieta y no me dijo nada de que la dejara
Imatge
elirovi

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. des. 13, 2012 1:27 pm

Anna no pateixis per això, perdre pes si pots, el que no hauries és d'engreixar.
Jo quan vaig anar a Pronovias li vaig preguntar, perque ja tenia pensat que perdria bastant pes, i em va dir que cap problema per aprimar-se, que van ajustant el vestit i perfecte.
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Anna81 » dj. des. 13, 2012 1:33 pm

Vicky-Edu ha escrit:

Anna no pateixis per això, perdre pes si pots, el que no hauries és d'engreixar.
Jo quan vaig anar a Pronovias li vaig preguntar, perque ja tenia pensat que perdria bastant pes, i em va dir que cap problema per aprimar-se, que van ajustant el vestit i perfecte.

Moltes gracies maca!! M'has tret un pes de sobre xk d'ara fins al Juliol vull fer la dieta com un clau i clar ....
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Anna87 » dj. des. 13, 2012 2:05 pm

Mentres t'aprimis no veig que hi hagi problema.. això si engreixar-te no :-)
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: nela81 » dj. des. 13, 2012 3:44 pm

Yo antes de que mi novio me lo pidiera ya estaba haciendo para la boda de mi hermano (llevo 4 kg) y bueno, ahora seguiremos para el gran día... (mira que yo pensaba que quedaban ya pocos días de tortura pero seguimos para BINGO!!!)

Creo que si logro perder 3 o 4 más será perfecto!!!

Eso sí, pese a 4 que he perdido yo la barriga me la sigo viendo tan fofa como antes de empezar ::brr::
Imatge
nela81

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: Pilux » dj. des. 13, 2012 4:03 pm

nela81 ha escrit:Yo antes de que mi novio me lo pidiera ya estaba haciendo para la boda de mi hermano (llevo 4 kg) y bueno, ahora seguiremos para el gran día... (mira que yo pensaba que quedaban ya pocos días de tortura pero seguimos para BINGO!!!)

Creo que si logro perder 3 o 4 más será perfecto!!!

Eso sí, pese a 4 que he perdido yo la barriga me la sigo viendo tan fofa como antes de empezar ::brr::

A mi em passa el mateix amb la panxa!!!! ::brr:: ::brr::
No sé com fer-ho!!!!!!
Pilux

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants