A Dieta!!!

un gran any!

Re: A Dieta!!!

EntradaAutor: Mabela » dj. des. 20, 2012 9:04 pm

Mary Claire ha escrit:
Anna87 ha escrit:Perquè no perdo pes de la panxa?????????????????????????????? Se'n podria anar tota la panxa als pits :t:t: :t:t:

Ostres!! jo el mateix, la veritat només em vull aprimar uns 3 o 4 quilos, però la panxa em te fregida, no hi ha manera, des de que visc amb parella que m'he engreixat :-/ pobre sempre li dono la culpa a ell ajajajjaja. estic apuntada al gimnàs, ara fa dies que no hi vaig, però començen les festes i ja estic tremolant, la meva futura sogre cuina tant bé que no puc ferhi res i sempre repetiexo, no tinc remei, però la prova del vestit la tinc al febrer i queda res, els mesos passan volant!!!

Es que m'agradaria fer dieta, però sóc dèbil, m'agrada menjar!! :-( Intentaré menjar poquet, però aquest cap de setmana ja tinc una calçotada i una barbacoa... impossible :.0.-0.:

A mi em passa el mateix, per molt que t'aprimis la panxeta sempre és el primer que et veus. Diuen que anant al gimnàs en perds a base d'abdominals...però jo crec que ja és part de la meva estructura! :star::
Mabela
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: Anna81 » dj. des. 20, 2012 11:05 pm

Pilux ha escrit:
Anna81 ha escrit:
Anna87 ha escrit:Perquè no perdo pes de la panxa?????????????????????????????? Se'n podria anar tota la panxa als pits :t:t: :t:t:

xDDDDDDDDDDDDDDD

Una coseta ..... alguna de vosaltres té o ha probat aquest trasto del Decathlon?? Cada cop que veig l'anunci tinc temptacions però clar .....

big_800PX_mediacom_469115982.jpg

I per que serveix??? Jo no l'havia vist mai abans!

Es de Decathlon. Sembla que hi seus i serveix per treballar la panxa...
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Pilux » dv. des. 21, 2012 5:29 pm

Doncs serà qüestió de mirar-ho! Si serveix per treure la panxa ni m'ho penso! jeje :-)ok:
Pilux
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: Verokai » dg. des. 23, 2012 6:12 pm

Segons crec es per fer abdominals, que no per treure panxa...
Verokai

Entrades: 105
Membre des de: dg. set. 23, 2012 11:07 am

EntradaAutor: nela81 » dl. des. 24, 2012 10:18 am

:-)0(-: :-)0(-:

No estaría nada mal!!!!
Imatge
nela81

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: nela81 » dl. des. 24, 2012 10:21 am

Mabela ha escrit:
Mary Claire ha escrit:

Ostres!! jo el mateix, la veritat només em vull aprimar uns 3 o 4 quilos, però la panxa em te fregida, no hi ha manera, des de que visc amb parella que m'he engreixat :-/ pobre sempre li dono la culpa a ell ajajajjaja. estic apuntada al gimnàs, ara fa dies que no hi vaig, però començen les festes i ja estic tremolant, la meva futura sogre cuina tant bé que no puc ferhi res i sempre repetiexo, no tinc remei, però la prova del vestit la tinc al febrer i queda res, els mesos passan volant!!!

Es que m'agradaria fer dieta, però sóc dèbil, m'agrada menjar!! :-( Intentaré menjar poquet, però aquest cap de setmana ja tinc una calçotada i una barbacoa... impossible :.0.-0.:

A mi em passa el mateix, per molt que t'aprimis la panxeta sempre és el primer que et veus. Diuen que anant al gimnàs en perds a base d'abdominals...però jo crec que ja és part de la meva estructura! :star::

Jo també tinc problemes de panxa i a més i a dies que se m'infla més i d'altres que menys.

També he descobert que beure tés diurètics com el de Cola de Caballo, Vermell, Verd em va força bé perquè com tinc tendència a retenir líquids una part de la panxa sol ser això.
Imatge
nela81

EntradaAutor: Vicky-Edu » dc. gen. 02, 2013 10:36 pm

Pilux ha escrit:
Vicky-Edu ha escrit:Sempre diuen que es molt bo caminar, pero sense parar als aparadors eh... :-)0(-:

Jo també intento caminar cada dia una mitja hora com a mínim.

Aquest és el problema: ELS APARADORS!!!!!! jejeje :-)0(-:

Ja ho se ja... Jijijiji

Com han anat les festes??
Jo no m'he engreixat res, tampoc m'he aprimat. Però com a mínim no m'he engreixat!!!
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 03, 2013 9:25 am

Vicky-Edu ha escrit:Aquest és el problema: ELS APARADORS!!!!!! jejeje :-)0(-:

Ja ho se ja... Jijijiji

Com han anat les festes??
Jo no m'he engreixat res, tampoc m'he aprimat. Però com a mínim no m'he engreixat!!![/quote]

Jo he engreixat 300 gr però bueno, no està malament.

Ara torno amb la dieta i així fins passat estiu....
Imatge
nela81

EntradaAutor: Anna81 » dj. gen. 03, 2013 9:53 am

Jo vaig anar al dietista el dia 27 i havia perdut 1.5Kg .... ja li vaig dir que era evident que els canelons no havien sortit encara!!! Tinc la pròxima visita el dia 10 ... a veure què ... :.0.-0.:
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Anna87 » dj. gen. 03, 2013 11:55 am

Noietes!!!

Jo ara m'he posat en serio en plan de menjar bé, gimnas ja en faig sempre perquè m'encanta però menjar es una altre cosa, si veig que la meva parella menja pasta a la carbonara jo no mejare unes mongetes amb patates.. tinc força de voluntat per no tanta *.O.-O*

Bueno pues desde ahir, vaig començara fer.ho bé, dona igual que la meva parella menja el que vulgui tot sigui per estar radiant el dia B.

Podriem posar que es que volem aconseguir i tal... que us sembla?

Jo peso 55kg, m'hauria d'aprimar un parell de kg no més... son els més dificils, i la panxona i la cintura si pogues perdre volum millor que millor i els braços que em tenen fregida :-( em penja una xixa aixi que opsar-los durs. Em caso el 9 de març tinc 2 mesos almenys si puc refirmar algu encara que sigui... : besito :

No se qui preguntava sobre l'aparell del decathlon,abdogain, jo el tinc, fer no se si fa, però fins que no agafes el toc.. has d'aguantar l'equilibri (aixi apretes abdominalils) i anar fent exercicis, jo no el recomanu sincerament...
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Pilux » dj. gen. 03, 2013 2:53 pm

Vinga va; que el dilluns ja començo la dieta en serio!!!!! El tema del gimnàs és el que em té fregida... no tinc temps!!!! Ja sé que si es vol es poden treure hores, però jo treballo a dos llocs i estic fent un màster i un postgrau alhora (quen em vaig matricular al màster i al postgrau no sabia que em casaria aquest any, sinó ni boja m'apunto a fer tantes coses!!!!) i a sobre a organitzar el casament!!! O sigui que la panxa s'haurà de treure si o si amb dieta!!!
Pilux

EntradaAutor: Pilux » dj. gen. 03, 2013 2:54 pm

I si ja em dieu que l'aparell del decathlon no val la pena ja ni m'ho miro!
Pilux

EntradaAutor: Pilux » dj. gen. 03, 2013 2:58 pm

I peso 70kg i m'agradaria arribar als 65kg! :.0.-0.:
Tinc fins l'agost, a veure si ho puc aconseguir! A mi el que em falla sempre és la força de voluntat, sempre penso "va, que per un dia no passa res" i si que passa!!!! jo sé que si em permeto concessions, ja l'he cagat!
Pilux

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 03, 2013 6:57 pm

Jo estic en 63,5 kg (vinc de pesar 68) i el meu objectiu (crec que poc realista) és arribar als 59-60 kg (o sigui, perdre entre 3,5 i 4,5 kg).
Imatge
nela81

EntradaAutor: Pilux » dc. gen. 09, 2013 12:19 pm

Ara ja sí que he començat la dieta en serio!!! Però m'he pres les festes de nadal de bastant relax en temes de menjar i m'he engreixat una mica... :star::
A partir d'ara ha portar-se bé, que la propera prova de vestit la tinc el dia 9 de febrer!
Pilux

EntradaAutor: llunes » dc. gen. 09, 2013 12:37 pm

noies m'uneixo al grup!!! he començat aquesta setmana i el proposit son 9 kg fins a juny!!!! així que espero arrivar al meu proposit!!!!
Imatge
llunes

Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 09, 2013 12:50 pm

Jo al final desprès de reis (no ser que vaig fer) que ja estava en 64,8, però sembla que la tornada a la rutina m'està anant ve i començo a baixar de nou, bufff, és que jo hi ha un parell de kgs que els guanyo i perdo molt ràpidament, o sigui que fins que no porto uns quants dies amb un pes estable ja se que la fluctuació si no em cuido pot passar....
Imatge
nela81

EntradaAutor: Anna81 » dv. gen. 11, 2013 5:08 pm

Ahir vaig anar al dietista i per sort (si, per sort, perque després de tants torrons i canelons ...) estic igual que fa dues setmanes quan havia perdut 1.5Kg!! Ara m'ha donat una dieta depurativa que s'ha de fer entre 7 i 14 dies .... per fer net després de festes que ja va bé :-)
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Pilux » dg. gen. 13, 2013 11:58 am

Noies, una pregunta: És veritat que el te verd ajuda a no retenir líquids??? No sé on ho vaig llegir i he començat a pendre, però potser hi ha algun altre tipus de te o infusií que sàpigue que va millor! _cfe*:-)
Pilux

EntradaAutor: Anna81 » dg. gen. 13, 2013 5:22 pm

Pilux ha escrit:Noies, una pregunta: És veritat que el te verd ajuda a no retenir líquids??? No sé on ho vaig llegir i he començat a pendre, però potser hi ha algun altre tipus de te o infusií que sàpigue que va millor! _cfe*:-)

Doncs mira, jo cada matí bec un te vermell i ara que estic amb la dieta depurativa m'han fet passar al te verd! :-) Deu ser veritat que ajuda a no renetir liquids!
Imatge
Anna81

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants