Mary Claire ha escrit:Anna87 ha escrit:Perquè no perdo pes de la panxa?????????????????????????????? Se'n podria anar tota la panxa als pits![]()
Ostres!! jo el mateix, la veritat només em vull aprimar uns 3 o 4 quilos, però la panxa em te fregida, no hi ha manera, des de que visc amb parella que m'he engreixatpobre sempre li dono la culpa a ell ajajajjaja. estic apuntada al gimnàs, ara fa dies que no hi vaig, però començen les festes i ja estic tremolant, la meva futura sogre cuina tant bé que no puc ferhi res i sempre repetiexo, no tinc remei, però la prova del vestit la tinc al febrer i queda res, els mesos passan volant!!!
Es que m'agradaria fer dieta, però sóc dèbil, m'agrada menjar!!Intentaré menjar poquet, però aquest cap de setmana ja tinc una calçotada i una barbacoa... impossible
A mi em passa el mateix, per molt que t'aprimis la panxeta sempre és el primer que et veus. Diuen que anant al gimnàs en perds a base d'abdominals...però jo crec que ja és part de la meva estructura!

Intentaré menjar poquet, però aquest cap de setmana ja tinc una calçotada i una barbacoa... impossible