A Dieta!!!

un gran any!

Re: A Dieta!!!

EntradaAutor: Pilux » dl. gen. 14, 2013 3:28 pm

Anna81 ha escrit:
Pilux ha escrit:Noies, una pregunta: És veritat que el te verd ajuda a no retenir líquids??? No sé on ho vaig llegir i he començat a pendre, però potser hi ha algun altre tipus de te o infusií que sàpigue que va millor! _cfe*:-)

Doncs mira, jo cada matí bec un te vermell i ara que estic amb la dieta depurativa m'han fet passar al te verd! :-) Deu ser veritat que ajuda a no renetir liquids!

Doncs així ho vaig llegir bé! Gràcies per la aclaració! :-)ok:
Pilux
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: xatilops » dj. gen. 17, 2013 7:40 pm

Anna81 ha escrit:
Vicky-Edu ha escrit:
Anna81 ha escrit:Hola maques!! Tinc un dubte existencial sobre el vestit que espero em pogueu ajudar ... :-)ok: El dilluns passat vaig encarregar el MEU =0-0-) i ara ja van dues o tres persones que em diuen "ara no pots guanyar ni perdre pes eehhh" ... Jo estic fent dieta i evidentment tenia intenció de seguir!! Vosaltres què feu?

Anna no pateixis per això, perdre pes si pots, el que no hauries és d'engreixar.
Jo quan vaig anar a Pronovias li vaig preguntar, perque ja tenia pensat que perdria bastant pes, i em va dir que cap problema per aprimar-se, que van ajustant el vestit i perfecte.

Moltes gracies maca!! M'has tret un pes de sobre xk d'ara fins al Juliol vull fer la dieta com un clau i clar ....

Hola Anna, jo l 'altre dia vaig passar pwr pronovias a preguntar això.
També estic a dieta, i la meva gran por era que passaria amb el vestit.
La noia que emva atendre em va dir que no hi havia problema. Que fins a dos mesos abans poden ajustar el vestit tant com sigui necessari.
Així que a seguir totes amb força la dieta!!!
xatilops

Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

EntradaAutor: kagometa » dj. gen. 17, 2013 11:19 pm

Anna81 ha escrit:
Pilux ha escrit:Noies, una pregunta: És veritat que el te verd ajuda a no retenir líquids??? No sé on ho vaig llegir i he començat a pendre, però potser hi ha algun altre tipus de te o infusií que sàpigue que va millor! _cfe*:-)

Doncs mira, jo cada matí bec un te vermell i ara que estic amb la dieta depurativa m'han fet passar al te verd! :-) Deu ser veritat que ajuda a no renetir liquids!

La cola de caballo en infusiones!! es una pasada vereis como vais mas al wc y también beber mucha agua!
Imatge
kagometa

Entrades: 171
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: nela81 » dv. gen. 18, 2013 7:34 pm

Estic amb la kagometa, la cola de cavall va super bé.

Jo aquest matí estava en 63 ::bna// a veure si m'estabilitzo!!!
Imatge
nela81
:: núvia experimentada

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: bauti1988 » dv. gen. 18, 2013 7:40 pm

Pues a mi me ha cogido esta semana una gastrointeritis que me ha dejado en mi peso habitual (antes de que me engordara 4 kg el año pasado claro jejeje). A ver si lo mantengo!!!!
Imatge
bauti1988

Entrades: 265
Membre des de: dj. des. 13, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. gen. 24, 2013 3:12 pm

Si si si!!!! Ahir a la tarda la meva doctora em va donar la bona noticia de que he perdut 10kg!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Quines ganes tinc d'anar al Pronovias el mes vinent!
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: llunes » dj. gen. 24, 2013 3:36 pm

molt bé Vicky!!!! moltes felicitats!!!

a veure si arrivo jo al meu proposit de 10kg también!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
llunes

Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 24, 2013 5:10 pm

Com van aquestes dietes noies????

Jo el cap de setmana passat em vaig excedir i un altre cop petit augment, aix, que dificil serà aguantar fins finals de Setembre... :-(
Imatge
nela81

EntradaAutor: Anna81 » dj. gen. 24, 2013 5:18 pm

Despres de fer durant 10 dies una dieta depurativa he baixat 1kg 800!! Beeeee!
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. gen. 24, 2013 6:22 pm

Anna81 ha escrit:Despres de fer durant 10 dies una dieta depurativa he baixat 1kg 800!! Beeeee!

Molt be no¿!!! Que es això de dieta depurativa? _cfe*:-)
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. gen. 24, 2013 6:23 pm

llunes ha escrit:molt bé Vicky!!!! moltes felicitats!!!

a veure si arrivo jo al meu proposit de 10kg también!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Gràcies!!!

ànims que segur ho aconsegueixes!
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Inma_Oscar » dj. gen. 31, 2013 1:00 pm

nela81 ha escrit:Com van aquestes dietes noies????

Jo el cap de setmana passat em vaig excedir i un altre cop petit augment, aix, que dificil serà aguantar fins finals de Setembre... :-(

Hola Nela,
Jo també sóc de la mateixa data que tu i penso el mateix... no sé si podré arribar fins al setembre així, ì a més el problema més gran que trobo és l´estiu pel mig....!!!
A mi la veritat que m´està costant molt i m´estic plantejant anar a un metge, perquè crec que jo sola no ho podré aconseguir...
Imatge
Inma_Oscar

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dl. feb. 04, 2013 9:27 am

Inma_Oscar ha escrit:

Hola Nela,
Jo també sóc de la mateixa data que tu i penso el mateix... no sé si podré arribar fins al setembre així, ì a més el problema més gran que trobo és l´estiu pel mig....!!!
A mi la veritat que m´està costant molt i m´estic plantejant anar a un metge, perquè crec que jo sola no ho podré aconseguir...

Jo recomano que vagis a un metge, a mi també em costa moltissim perdre pes i necesites algú que t'aconseglli i et controli.
A més, jo estic fent mesoterapia, que va de conya, però val pasta...
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Inma_Oscar » dl. feb. 04, 2013 11:35 am

Vicky-Edu ha escrit:
Inma_Oscar ha escrit:

Hola Nela,

Jo recomano que vagis a un metge, a mi també em costa moltissim perdre pes i necesites algú que t'aconseglli i et controli.
A més, jo estic fent mesoterapia, que va de conya, però val pasta...

Hola Vicky-Edu. A mí tampoc és que em sobrin molts kg. Perdent 4 o 5 estaría en el meu pes, però la veritat que em costa bastant de perdre, i això que faig esport almenys 3 cops a la setamana.
El meu problema és que sóc molt golafre i m´agrada picar entre hores, i això m´està costant la vida, però com fins a setembre tinc temps, doncs anirem fent poc a poc.
Ara ja tinc hora amb un metge, perquè també em faci una dieta personalitzada i em vagi controlant una mica més...!!! Encara que amb ma mare em sembla que tinc prou....!!!!! :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Inma_Oscar

EntradaAutor: nela81 » dl. feb. 04, 2013 12:19 pm

Inma_Oscar ha escrit:
Hola Nela,

Sí noia, l'ho fotut serà l'estiu.... Però amb molta força de voluntat tot s'aconsegueix!!!!
Imatge
nela81

EntradaAutor: Anna87 » dl. feb. 04, 2013 12:44 pm

Jo estic a un mes del casament i ara haig de fer bondat si o si! Estava anant bastant be pero aquesta setmana fatal i crec que he recuperat algu :.0.-0.: , a veure com va...
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dl. feb. 04, 2013 1:59 pm

Inma 4 kilets no són res!
Si et treus aquestes cosetes d'anar picant, segur que ja ho tens!!
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Inma_Oscar » dt. feb. 05, 2013 10:36 am

Vicky-Edu ha escrit:Inma 4 kilets no són res!

Segur que sí....!!!! Però m´està costant molt!!! Sort que vaig a dinar cada dia a casa de ma mare i ella em cuida moltíssim!!! Si agafo un troç de pa, per molt petit que sigui, ja em mira com dient... Inma... que t´estàs passant...!!!!
La veritat, que amb la il.lusió que es prepara tot, lo que menys costa és el perdre pes...!!! A més nomès pensar en emprovar-me el meu vestit em motiva la vida....!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Inma_Oscar

EntradaAutor: Vicky-Edu » dv. feb. 08, 2013 9:32 am

Inma_Oscar ha escrit:

Segur que sí....!!!! Però m´està costant molt!!! Sort que vaig a dinar cada dia a casa de ma mare i ella em cuida moltíssim!!! Si agafo un troç de pa, per molt petit que sigui, ja em mira com dient... Inma... que t´estàs passant...!!!!
La veritat, que amb la il.lusió que es prepara tot, lo que menys costa és el perdre pes...!!! A més nomès pensar en emprovar-me el meu vestit em motiva la vida....!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Doncs si, aquesta és la motivació de les nuvies!! Jo estic dessitjant anar a Pronovies a la meva primera prova!!! Perque desde que vaig anar he perdut 12kg i espero veure'm maquiiiisimaaa!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Inma_Oscar » dv. feb. 08, 2013 6:30 pm

Vicky-Edu ha escrit:
Inma_Oscar ha escrit:

Doncs si, aquesta és la motivació de les nuvies!! Jo estic dessitjant anar a Pronovies a la meva primera prova!!! Perque desde que vaig anar he perdut 12kg i espero veure'm maquiiiisimaaa!!!!!!! *.-o-o.*

Guauuuuuu....!!!! Nena, 12 Kg....!!!! Segur que estàs espectacular....!!!!
Imatge
Inma_Oscar

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants