Luna de miel

Un gran any!!

Re: Luna de miel

EntradaAutor: annita85 » dl. feb. 04, 2013 5:41 pm

Nosotros al principio queríamos hacer costa Oeste y Polinesia Francesa seria nuestro sueño pero esq se nos va de precio porque solo el viaje ya son casi 5000€ x cabeza mas lo que te gastes allí en comidas y todo son mas de 10000€. Así que creo que iremos a Maldivas, mauricio o sheychelles. El otro dia fuuimos a VIBO y nos dieron dos catalogos de Catai, y en Maldivas 9 dias 6 noches, en una isla con un solo hotel salia en la villa encima del agua 2580 con PC por cabeza. Y noche extra 245€. Así que mas o menos no esta mal, espero que para el año que viene no suban mucho los precios...
Imatge
annita85
:: núvia experimentada

Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

EntradaAutor: gemma87 » dl. feb. 04, 2013 6:53 pm

Hola Chicas,

hoy han contactado conmigo la agencia de viajes Vibo, saben perfectamente que me caso en 2014, pero ya me han llamado para mirar destinos y empezar ha hacer presupuesto del viaje, me ha comentado que todavía no tienen precios para el año que viene pero que de momento podriamos mirar de cotizar el viaje a ver mas o menos por donde subiria. Ya os iré contando a ver que precios me hacen. pero que bueno que supongo yo que si ya me llaman para viajes que se haran en 2014, no teniendo aun los precios de ese año, supongo que variar, no variaran mucho.

besos!!
Imatge
gemma87
:: núvia experta

Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

EntradaAutor: anni_d » dl. feb. 04, 2013 8:10 pm

bauti1988 ha escrit:Cualquier destino que escojáis será genial, así que no os agobieis!!! Vayas a las maldivas o a asturias hace la misma ilusión yo creo jejejeje Es tu primer viaje de casada y lo importante es relajarte y compartir esos maravillosos días con la persona que más quieres!!

Vaya, que razón tienes! Supongo que es algo que siempre tienes en mente pero hasta que no se acerca el momento no te decides!
anni_d

Entrades: 306
Membre des de: dg. nov. 04, 2012 11:16 pm

EntradaAutor: lanumi » dl. feb. 04, 2013 9:50 pm

Perfecte gemma!quan sapiga algu t'ho comentu!pero crec que no serà barat..

.
gemma87 ha escrit:
lanumi ha escrit:Nosaltres tampoc tenim gaire clar..també dependra del pressupost, pero d'entrada ens agradaria fer Singapur Bali,nose com estan els preus..

ei a mi també m'agradaria quest combinat!! si te'n eneteres de preus o algo, m'ho fas san¡ber!! gràcies.
lanumi
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 30, 2012 4:22 pm

EntradaAutor: gemma87 » dt. feb. 05, 2013 11:40 am

lanumi ha escrit:Perfecte gemma!quan sapiga algu t'ho comentu!pero crec que no serà barat..

.
gemma87 ha escrit:
lanumi ha escrit:Nosaltres tampoc tenim gaire clar..també dependra del pressupost, pero d'entrada ens agradaria fer Singapur Bali,nose com estan els preus..

ei a mi també m'agradaria quest combinat!! si te'n eneteres de preus o algo, m'ho fas san¡ber!! gràcies.

gràcies, jo penso que tampoc, però bueno en principi només ens casem un cop a la vida no? doncs apa a tirar la casa per la finestra, no vindrà d'aquí ja...

petons!!
Imatge
gemma87

EntradaAutor: lanumi » dt. feb. 05, 2013 11:41 pm

Avui me nat a informar a una agencia i m'ha dit que es millor maldivas en aquest convinat que Bali..i d preus m'ha dit q compti 5000 minim, sera questio d'anar mirant i comparant!;)
.
gemma87 ha escrit:

[/quote]

gràcies, jo penso que tampoc, però bueno en principi només ens casem un cop a la vida no? doncs apa a tirar la casa per la finestra, no vindrà d'aquí ja...

petons!![/quote]
lanumi

EntradaAutor: gemma87 » dc. feb. 06, 2013 12:00 pm

lanumi ha escrit:Avui me nat a informar a una agencia i m'ha dit que es millor maldivas en aquest convinat que Bali..i d preus m'ha dit q compti 5000 minim, sera questio d'anar mirant i comparant!;)
.
gemma87 ha escrit:

petons!![/quote][/quote]

5000 per persona o 5000 entre els dos?¿?¿ millor maldives? gràcies ho mirare. A veure que em diuen a mi els de VIbo ja t'informaré!!!

petons!!!
Imatge
gemma87

EntradaAutor: lanumi » dc. feb. 06, 2013 3:15 pm

5000 entre els dos,jejj,ncara que hi ha hotels que podrien arribar a costar 5000 cada un,son increibles..
lanumi

EntradaAutor: gemma87 » dc. feb. 06, 2013 4:55 pm

lanumi ha escrit:5000 entre els dos,jejj,ncara que hi ha hotels que podrien arribar a costar 5000 cada un,son increibles..

ah vale, gràcies... ja m'ho penso ja... més o menys es el pressupost que tenia pensat... de fet pensava en uns 4500 entre els dos, però bueno 500 euros amunt-avall, penso que podrem fer l'esforç si val la pena.

quan em diguin alguna cosa els de Vibo t'ho comento.

petons!!
Imatge
gemma87

EntradaAutor: gemma87 » dc. feb. 06, 2013 7:15 pm

per cert, he vist que a l'index del forum-temàtics, hi ha un post de lluna de mel, on parlen noies que ja han fet el viatge i noies que encara no. ho dic per si li voleu donar un cop d'ull va molt bé per decidir el lloc de la lluna de mel.

petons noies!!!
Imatge
gemma87

EntradaAutor: lanumi » dc. feb. 06, 2013 11:26 pm

merxi Gemma, m'hi passaré pel foru que comentes!! :-)ok:
lanumi

EntradaAutor: rieta » dj. feb. 07, 2013 5:21 pm

gemma87 ha escrit:per cert, he vist que a l'index del forum-temàtics, hi ha un post de lluna de mel, on parlen noies que ja han fet el viatge i noies que encara no. ho dic per si li voleu donar un cop d'ull va molt bé per decidir el lloc de la lluna de mel.

petons noies!!!

Ahhh, doncs no sabia q hi havia aquest post!! Tot serà qüestió de mirar-ho, moltes gràcies gemma!!
Imatge
Imatge
rieta
:: núvia de bronze

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: gemma87 » dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

lanumi ha escrit:merxi Gemma, m'hi passaré pel foru que comentes!! :-)ok:

de res guapa!!!
Imatge
gemma87

EntradaAutor: gemma87 » dj. feb. 07, 2013 8:36 pm

rieta ha escrit:
gemma87 ha escrit:per cert, he vist que a l'index del forum-temàtics, hi ha un post de lluna de mel, on parlen noies que ja han fet el viatge i noies que encara no. ho dic per si li voleu donar un cop d'ull va molt bé per decidir el lloc de la lluna de mel.

petons noies!!!

Ahhh, doncs no sabia q hi havia aquest post!! Tot serà qüestió de mirar-ho, moltes gràcies gemma!!

de res guapa!!!!
Imatge
gemma87

EntradaAutor: esther-jose » dv. feb. 22, 2013 7:41 pm

Nosaltres tampoc ho tenim massa clar! De momento ens fa gràcia Canadà, però encara no he mirat preus així que ja veurem :-/
Imatge
esther-jose

Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

EntradaAutor: anni_d » dv. feb. 22, 2013 9:34 pm

Ahora creo que el dilema a parte de escoger destino, es escoger agencia! Viendo como está el panorama cualquiera se fía de dar la paga y señal y que despues te dejen sin viaje porque han cerrado!
anni_d

EntradaAutor: rieta » dv. feb. 22, 2013 9:42 pm

anni_d ha escrit:Ahora creo que el dilema a parte de escoger destino, es escoger agencia! Viendo como está el panorama cualquiera se fía de dar la paga y señal y que despues te dejen sin viaje porque han cerrado!

La verdad es q asusta. A una amiga mía la acaban de dejar tirada en Madrid con el vuelo xa Cancún, aixxx la pobre como esta... ahora de vuelta a casa con todos los bartulos (se iba a vivir alli una temporada)! Así q bueno, cuando reservas tampoco sabes lo q t puede pasar con las compañias ni si de golpe t plantan una huelga!
Imatge
Imatge
rieta

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: xeta21 » dv. feb. 22, 2013 9:47 pm

nosotros ibamos hacer NY, Orlando, Miami.. pero con lo que cuesta la boda lo hemos aplazado para el año que viene...

y haremos la Selva negra! que ambos estamos enamorados de Alemania! lo haremos 14 dias en coche y nos perderemos por alli!!! hahahahahah!!! Me apetece muuuuuuuuuuuucho!! nos sale a 2000€ unas 11 horas de ida.. xD máslos Km que hagamos allí, la gasolina y comidas.. pero creo que valdrá muuucho la pena!! Estoy que boto! : ban : : ban :
Imatge
xeta21

Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

EntradaAutor: Merigreti » dg. feb. 24, 2013 1:07 am

Hola chicas, a nosotros nos gustaria hacer un combinado Las Vegas+Riviera Maya pero no sabemos más o menos lo que nos puedo salir, hemos mirado por internet, pero como los precios pueden variar de un año para otro y de segun con q antelación lo reserves... La verdad que da un poco de miedo reservar y que luego te pase algo como lo q decis de que te deje tirada el vuelo o que hagan huelga.. buuff con los que valen los viajes... que miedoo... jajajaja
Imatge
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

EntradaAutor: anni_d » dl. feb. 25, 2013 8:04 pm

Alguien se ha planteado Vietnam? Combinado Vietnam + Maldivas me parece súper bonito para la Honeymoon pero se dispara del precio.
He estado mirando el hotel Six Sense Con Dao y también es de ensueño!
Queda mucho tiempo pero es tan difícil decidirse!!
anni_d

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants