Vicky-Edu ha escrit:Inma_Oscar ha escrit:nela81 ha escrit:Com van aquestes dietes noies????
Jo el cap de setmana passat em vaig excedir i un altre cop petit augment, aix, que dificil serà aguantar fins finals de Setembre...

Hola Nela,
Jo també sóc de la mateixa data que tu i penso el mateix... no sé si podré arribar fins al setembre així, ì a més el problema més gran que trobo és l´estiu pel mig....!!!
A mi la veritat que m´està costant molt i m´estic plantejant anar a un metge, perquè crec que jo sola no ho podré aconseguir...
Jo recomano que vagis a un metge, a mi també em costa moltissim perdre pes i necesites algú que t'aconseglli i et controli.
A més, jo estic fent mesoterapia, que va de conya, però val pasta...
Hola Vicky-Edu. A mí tampoc és que em sobrin molts kg. Perdent 4 o 5 estaría en el meu pes, però la veritat que em costa bastant de perdre, i això que faig esport almenys 3 cops a la setamana.
El meu problema és que sóc molt golafre i m´agrada picar entre hores, i això m´està costant la vida, però com fins a setembre tinc temps, doncs anirem fent poc a poc.
Ara ja tinc hora amb un metge, perquè també em faci una dieta personalitzada i em vagi controlant una mica més...!!! Encara que amb ma mare em sembla que tinc prou....!!!!!