Luna de miel

Un gran any!!

Re: Luna de miel

EntradaAutor: mire_ia » dl. feb. 25, 2013 9:57 pm

anni_d ha escrit:Alguien se ha planteado Vietnam? Combinado Vietnam + Maldivas me parece súper bonito para la Honeymoon pero se dispara del precio.
He estado mirando el hotel Six Sense Con Dao y también es de ensueño!
Queda mucho tiempo pero es tan difícil decidirse!!

a mi un destino exotico de este tipo me apetecería muchísimo, o otros como safari kenia+zanzibar o tailandia+puhet o costarica+panama o la isla de pascua o ya puestos una vuelta al mundo!!! dios como me gusta viajar!!! jajaja : sol : :-)) ::[]:-]] luego evidentemente será lo que el presupuesto permita pero x soñar que no quede!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: Anavlc » dl. feb. 25, 2013 11:38 pm

Yo aun no tengo ni idea!! hay tantos sitios que nos gustarian.... nueva york, rivera maya, alguna isla.... pfff xDDD ya lo mirare con calma !
Imatge
Anavlc
:: núvia experimentada

Entrades: 240
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 5:21 pm

EntradaAutor: esther-jose » dc. feb. 27, 2013 7:38 pm

Como no tenemos muy claro donde ir, ayer me pasé por una agencia para preguntar ..... Me han dado un montón de catálogos donde sale un poquito de cada sitio para que escoja un par o tres de destinos y entonces mirar con más detalle. No sé si me han facilitado el trabajo o todo lo contrario :star:: Me gustan un montón!!!! Me parece que será una decisión difícil (y que dependerá del presupuesto, jeje). Os animo a pasar por una agencia aunque sea sólo para que os den ideas. Después ya haréis precios en varias!
Imatge
esther-jose

Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

EntradaAutor: xeta21 » dc. feb. 27, 2013 7:59 pm

esther-jose ha escrit:Como no tenemos muy claro donde ir, ayer me pasé por una agencia para preguntar ..... Me han dado un montón de catálogos donde sale un poquito de cada sitio para que escoja un par o tres de destinos y entonces mirar con más detalle. No sé si me han facilitado el trabajo o todo lo contrario :star:: Me gustan un montón!!!! Me parece que será una decisión difícil (y que dependerá del presupuesto, jeje). Os animo a pasar por una agencia aunque sea sólo para que os den ideas. Después ya haréis precios en varias!

jajajajajajajaja!!! XDDDD

yo me dieron solo catálogos de estados unidos y acabe negra con tanta elección XDD me imagino si te han dado de todo xDD estarás flipando! XD
Imatge
xeta21

Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

EntradaAutor: Laurafh » dc. feb. 27, 2013 8:38 pm

Hola, nosotros todavia no sabemos ni el dia que nos casamos, pero sabemos dnd nos vamos a ir!!!
nuestro destino JAPON! el viaje de nuestra vida :D >.-<:
Imatge
Laurafh
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

EntradaAutor: Merigreti » dc. feb. 27, 2013 10:42 pm

FELICIDADES POR LA BODA LAURA!!! puedes estar contenta, ya tieneis almenos algo claroo y es muchooo, el viaje!!! jeje
Imatge
Merigreti
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

EntradaAutor: esther-jose » dj. feb. 28, 2013 5:20 pm

xeta21 ha escrit:
esther-jose ha escrit:Como no tenemos muy claro donde ir, ayer me pasé por una agencia para preguntar ..... Me han dado un montón de catálogos donde sale un poquito de cada sitio para que escoja un par o tres de destinos y entonces mirar con más detalle. No sé si me han facilitado el trabajo o todo lo contrario :star:: Me gustan un montón!!!! Me parece que será una decisión difícil (y que dependerá del presupuesto, jeje). Os animo a pasar por una agencia aunque sea sólo para que os den ideas. Después ya haréis precios en varias!

jajajajajajajaja!!! XDDDD

yo me dieron solo catálogos de estados unidos y acabe negra con tanta elección XDD me imagino si te han dado de todo xDD estarás flipando! XD

La verdad es que un poco sí! Lo que pasa es que como no quería Caribe ni EEUU, pues la cosa se redujo bastante!! Me parece que nos decantaremos para Canadá! Aunque no está decidido :-/
Imatge
esther-jose

EntradaAutor: Deb254 » dv. març 01, 2013 12:16 am

Hola!!! Es muy dificil escoger un destino!! Nosotros pensamos en diferentes opciones, NY + riviera maya, costa oeste + riviera maya, japon + bali o isla cercana, argentina... pfff, dificil!! Al final lo q nos hara decidir es es presupuesto... en fin, ahora lo q toca es mirar y mirar...
Imatge
Deb254

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

EntradaAutor: zatara » dv. març 01, 2013 7:49 am

esther-jose ha escrit:La verdad es que un poco sí! Lo que pasa es que como no quería Caribe ni EEUU, pues la cosa se redujo bastante!! Me parece que nos decantaremos para Canadá! Aunque no está decidido :-/

El Canadà està molt bé! Vaig viure-hi un any i em va encantar; hi tornaria ara mateix. Heu mirat on anar (Québec, Rocalloses,...)?

Nosaltres al principi també vam pensar en anar-hi de lluna de mel, però al final anem al Japó, que sempre hi havíem volgut anar.
zatara

Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

EntradaAutor: Laurafh » dv. març 01, 2013 2:17 pm

Merigreti ha escrit:FELICIDADES POR LA BODA LAURA!!! puedes estar contenta, ya tieneis almenos algo claroo y es muchooo, el viaje!!! jeje

Si!!! es la cosa mas facil que tenido que decidir!!! k ganas!!
Imatge
Laurafh

Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

EntradaAutor: GOYA » dv. març 01, 2013 3:56 pm

Que envidia para las que os vais a Japon, debe de ser un viaje caro no?
Yo creo que me tendré que conformar con algo mas tipico, tipo rivera maya.
Pero seguro que nos gusta igual, todo el dia tumbarreados y con la pulserita, jeje, que ganas.
GOYA

Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

EntradaAutor: zatara » dv. març 01, 2013 9:03 pm

GOYA ha escrit:Que envidia para las que os vais a Japon, debe de ser un viaje caro no?
Pero seguro que nos gusta igual, todo el dia tumbarreados y con la pulserita, jeje, que ganas.

El Japó és car, sobretot pels que estem acostumats a viatjar amb una motxilla dormint a qualsevol alberg i mirant fins l'últim cèntim... però bé, estem intentant buscar allotjaments baratets, que mai arribaran a les gangues d'altres llocs, però bé farem el que puguem.

Com que ens casem ara al març, el bitllet d'avió ens ha sortit més bé de preu. Feia temps que estàvem mirant preus i a l'estiu són caríssims!

Això de platja i pulsera no ho hem fet mai, però fent una lluna de mel de relax també us ho passareu molt bé.
zatara

EntradaAutor: esther-jose » dl. març 04, 2013 7:53 pm

zatara ha escrit:
esther-jose ha escrit:La verdad es que un poco sí! Lo que pasa es que como no quería Caribe ni EEUU, pues la cosa se redujo bastante!! Me parece que nos decantaremos para Canadá! Aunque no está decidido :-/

El Canadà està molt bé! Vaig viure-hi un any i em va encantar; hi tornaria ara mateix. Heu mirat on anar (Québec, Rocalloses,...)?

Nosaltres al principi també vam pensar en anar-hi de lluna de mel, però al final anem al Japó, que sempre hi havíem volgut anar.

Doncs no ho tenim massa clar!! Ens agrada molt la naturalesa i pel que tinc entès és més maco la part de les Rocoses. Però també ens crida l'atenció les catarates del Niágara així que no sabem. Tu què ens recomanes?
Imatge
esther-jose

EntradaAutor: GOYA » dc. març 06, 2013 4:23 pm

zatara ha escrit:
GOYA ha escrit:Que envidia para las que os vais a Japon, debe de ser un viaje caro no?

El Japó és car, sobretot pels que estem acostumats a viatjar amb una motxilla dormint a qualsevol alberg i mirant fins l'últim cèntim... però bé, estem intentant buscar allotjaments baratets, que mai arribaran a les gangues d'altres llocs, però bé farem el que puguem.

Com que ens casem ara al març, el bitllet d'avió ens ha sortit més bé de preu. Feia temps que estàvem mirant preus i a l'estiu són caríssims!

Això de platja i pulsera no ho hem fet mai, però fent una lluna de mel de relax també us ho passareu molt bé.

Muchas gracias! si la verdad, que después de la boda, con todo el estrés tambien será de agradecer.

Pues que bien, por lo que veo os lo estais montanto vosotros mismos, ya pondrás fotos, seguro que os sale un viaje genial.
Y os casais este marzo? o el que viene?
GOYA

Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

EntradaAutor: zatara » dc. març 06, 2013 7:58 pm

esther-jose ha escrit:Doncs no ho tenim massa clar!! Ens agrada molt la naturalesa i pel que tinc entès és més maco la part de les Rocoses. Però també ens crida l'atenció les catarates del Niágara així que no sabem. Tu què ens recomanes?

Jo vivia entre Vancouver i Calgary i les Rocalloses em tenen enamorada. Si us animeu, sobretot aneu a Banff, va ser el primer parc nacional del Canadà i és simplement espectacular; hi ha muntanyes, llacs, animals, aigües termals (és impressionant banyar-se a l'exterior a -30º, tot i que suposo que no hi aniríeu a l'hivern...)

Jo al centre i a l'est del país no hi he estat, però diuen que també és molt bonic i tinc amics que han anat a les cascades del Niagara i els hi van agradar molt!

Aix...quines ganes de tornar-hi!
zatara

EntradaAutor: zatara » dc. març 06, 2013 8:00 pm

GOYA ha escrit:Muchas gracias! si la verdad, que después de la boda, con todo el estrés tambien será de agradecer.

Pues que bien, por lo que veo os lo estais montanto vosotros mismos, ya pondrás fotos, seguro que os sale un viaje genial.
Y os casais este marzo? o el que viene?

Aquest març! De fet la setmana que ve, i marxem l'endemà! :-///:
zatara

EntradaAutor: elisabetrn » dc. abr. 03, 2013 11:41 am

Chicas por sí os interesa coger ideas este mes de abril es la feria del turismo en bcn!!! Vale la pena!
Imatge
elisabetrn

Entrades: 239
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 4:53 pm

EntradaAutor: Merigreti » dc. abr. 03, 2013 8:11 pm

elisabetrn ha escrit:Chicas por sí os interesa coger ideas este mes de abril es la feria del turismo en bcn!!! Vale la pena!

Así? Y para que dias cae, lo sabeis?
Imatge
Merigreti

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

EntradaAutor: elisabetrn » dj. abr. 04, 2013 1:47 am

Si no recuerdo mal 26,27 y 28 de abril!
Imatge
elisabetrn

EntradaAutor: elisabetrn » dv. abr. 05, 2013 7:48 pm

Merigreti ha escrit:
elisabetrn ha escrit:Chicas por sí os interesa coger ideas este mes de abril es la feria del turismo en bcn!!! Vale la pena!

Así? Y para que dias cae, lo sabeis?

Rectifico, 19,20 y 21 de abril en el recinto montjuic.
Imatge
elisabetrn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants