Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dc. ago. 02, 2006 4:21 pm

els meus nuvis segueixen estan mes a propet que els teus edae!!!! ::-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. ago. 02, 2006 4:27 pm

ei perdoneu que escrigui aquest missatge pero es per fer el meu 2500! :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. ago. 02, 2006 4:28 pm

ja soc nuvia d'argent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dc. ago. 02, 2006 4:37 pm

Felicitats!!!! La Montsesita tindrà feina per atrapar-te!!!! Ja ja ja jaja

Ara estàs més a prop, però no per gaire temps :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 02, 2006 4:52 pm

Que vagui be el tastet A28!!!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dc. ago. 02, 2006 4:56 pm

a28, no havia vist la pregunta. De menú tenim:

- aperitiu (no el recordo)
- rap amb salsa de gambes i oli d'alfàbrega i botxeta de llagostins
- filet amb salsa de ceps i bolets comfitats
- sorbet de gerds amb cava rosat i cruixent de xocolata
- pastís (no recordo quin).
EDAE

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 02, 2006 5:05 pm

Ei, no us ho havia dit, a part de aquesta "amiga" que vaig dir que es casa l'any que be, tambe es casa la meva cosina!!!! es una de les parelles a les que li vaig donar els nuvis a la nostra boda.
Es casa al març de l'any que be, pero al poble nostre, alla a Cordoba. Ja tenen data i tot, i ara anira de vacances i buscara restaurant. Tot va molt rapid!!!
Ahir li va entrar la neura, i va anar a Casajuana amb ma mare, i ja te el vestit mig triat, aquesta tarda vaig jo amb elles i si ho te clar del tot li prendran mides.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. ago. 02, 2006 5:09 pm

Ostres Edae, que be que sona tot... aixo sí ara em vindria de gust fer-li un tastet a aquest sorbet de gerds... mmmmm....... segur que fresquet, oh que bo!!!!
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dc. ago. 02, 2006 11:22 pm

Edae!! Quin menú més bo!!! :-)---(-:
Que guay una quedada a Guimerà!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. ago. 03, 2006 7:28 am

Si, si, que bé!!! Quina ilu que em fa de conèixer-vos! Ja que no he pogut anar a cap quedada i tampoc amb el comando B!!! : ban : *.*.*.* : ban : *.*.*.* : ban : *.*.*.* : ban : *.*.*.* : ban : *.*.*.*

Aix!!! Ja tinc ganes que hi siguem, tot i que amb la feinada que m'espera no sé si és millor o pitjor!!! (és broma serà MOLT MILLOR!!!) >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok:

Tot i que haurè de dir-li al meu maridet perquè ell no sap res de res!!! Encara que ja m'ha dit que potser a la parada no sortirà ja que encara està molt recent lo del seu pare i no li fa gràcia disfressar-se estant com està! Bé, ja veurem com passem la setmana i depèn dels ànims sortirà o no! El que és molt segur és que ma sogra no hi sigui, perquè no té gens de ganes de veure festa per enlloc, menys al poble, així que és probable que marxi a casa d'algun familiar o amiga a BCN o Tarragona! Bien!!! (Que dolenta que soc!) Però així estarem més tranquilets i podré està només pel meu home quan vegi que està una mica tocat, ja que si hi fós ella seguríssim que tots hauriem d'estar per ella i ella per ningú, com si nosaltres estiguessim massa bé!

Bé, "lo dicho" que em fa molta ilu que vingueu!!! I si la setmana que bé no em puc conectar ja li he dit a la Montsesita que m'enviï un privi per saber el dia i l'hora ja que sol podré mirar el correu, perquè al no tenir ADSL a casa tardaria massa en llegir tot el foro!!! Bé, ja em manegaré d'una manera o altra per intentar llegir-vos una estoneta! A10!!!
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: EDAE » dj. ago. 03, 2006 10:02 am

Que xulo!!! Una altra quedada!!!!!! Que us vagi mooolt bé!!!!!! I tu Tuttifrutti cuida al teu nen, ara que fareu vacances de sogra!!!
EDAE

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 03, 2006 10:07 am

BIEEEENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TROBADA A GUIMERÀ!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I també s´apunten la Ilerda i l´a28!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ostres què bé!!!!!!!!!!!!! Ja tinc ganes d´anar-hi!!!!!!!!!

Tuttifrutti ens has de dir a quina paradeta estaràs!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: perquè amb tanta gent i disfressada.....segur que no et coneixem!!!! je, je!!!!!!!!!
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dj. ago. 03, 2006 10:36 am

Petita!! La Tuttifrutti ja me va dir quina parada era i el seu nom!!!

Quin dia hi anem?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 03, 2006 11:29 am

Quin dia us va més bé a totes vosaltres???? a nosaltres ens és igual. :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 03, 2006 12:22 pm

jo...quina enveja que em feu...jo també vull...
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dj. ago. 03, 2006 12:46 pm

Doncs com que la Tuttifrutti ha dit que millor dissabte que diumenge, perquè no anem el dissabte a la tarda?

Aima vine dona...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 03, 2006 1:03 pm

No puc...A més, tots els caps de setmana d'agost marxo fora...

El meu pare ens ha regalat un xec de talonaris d'hotel i el volem aprofitar, fins i tot em dit que el cap de setmana abans de la boda, si no tenim res a fer...anirem a un balneari o spa, per relaxar-nos...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 03, 2006 1:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 03, 2006 1:13 pm

Pues ahir vam anar a fer l'expedient matrimonial...uf...quin pal de mossen!!Vivia al SXIX o XII...fatal...em van venir ganes de no firmar...
Ara faran lo de les amonestacions...ja em veig tot de gent protestatn per a que no ens casem...

I aquest finde tenim les fantastiques fotos del preboda...no us imagineu el pal que em fa...Pero es que necessitem les fotos per fer etiquetes i les caratules dels CDs...

Hem fa molt vergonya...quina cara poses??? Que fa???I a sobre amb la calor que fa...no vull!!!!
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dj. ago. 03, 2006 2:19 pm

Hola noies!!!
Avui estic molt enfeinada pq demà ja faig festa :-( :-(

Que guai això de la medieval!!!!!! També m'agradaria venir, a veure quin dia quedeu al final.

Aima, no et preocupis per les fotos que segur que sortiràs genial!!!! Ells son professionals i és la seva feina que sortim bé, jaja

Parlant de fotos, m'acabo de trobar el fotògraf al pàrking i m'ha dit que fins al setembre res de res. Diu que ara a l'agost tanca la fàbrica on li imprimeixen i que fins la 1a quinzena no el tindrem, però em sembla que si el tinc a finals de mes tindré sort :-( :-( :-( :-( Que ja fa 4 mesos que em vaig casar!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: Al menys m'ha dit que han sortit molt bé i que el vestit li va encantar :-)) :-)) Com n'hi saben....
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Ilerda » dj. ago. 03, 2006 2:46 pm

Aima dona, no pateixis per les fotos, segur que us les fa molt natural, pasejant per algun puesto, agafadets de la ma, algo sencillet suposo, nomes et cal disfrutar i ja esta.

Que guay lo dels xecs que t'ha regalat el teu pare!!!! es molt bona idea i original!!!

Noies, jo tambe li he dit al Ilerdo i li sembla bona idea, aixi que quan vosaltres digueu que no tenim cap problema cap dia!! Molt seria que aquell dia li toques treballar, pero bueno.
No us ho vaig dir, el meu xurri canvi de feina... ara fara torns de mati, tarda i nit, i algun cap de setmana tindra guardia, per aixo us deia lo de que molt seria que treballes...
Ja tinc ganes d'anar a la fira!!!! m'encanten els mercats medievals!!!!
Ilerda

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants