Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: EDAE » dv. ago. 04, 2006 4:45 pm

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Això vol dir que no et veurem pel www.socpetit.cat???
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dv. ago. 04, 2006 5:01 pm

Ara ens casem totes mes o menys a la vegada, despres criarem tambe mes o menys al mateix temps!!! :-()) despres ens explicarem en meu petitet ha fet aixo, el meu ilerdet allo altre jajajjajajajaja :gati:

Sssiiiii ahir vam fer els dos mesets, pero no vam fer res especial...
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dv. ago. 04, 2006 5:03 pm

:llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit::
EDAE

EntradaAutor: Ilerda » dv. ago. 04, 2006 5:18 pm

Abans d'ahir vaig anar amb ma cosina a Casajuana. Ja ha triat el vestit!!!! aixo es rapidessa i lo demes tonteries!!!! Us fico la foto del que ha triat. A ella li queda bastant be, pero li vol ficar un tirant agafat darrera del coll, i la veritat, com es ampleta d'esquena, li queda millor que en paraula d'honor. Ho vol portar amb mantilla.
Ilerda

EntradaAutor: JEIAN » ds. ago. 05, 2006 4:42 pm

SOM DISSABTE A LA TARDA....I ESTIC A L'OFICINA A DESPEJAR UNA MICA LA TAULA QUE AHIR NO VAIG FER RES!!!!!!!
BUENO M'EN VAIG DE VACANCETES :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> DOS SETMANETES!!!!!!! QUE OS VAGI MOLT BÉ I MOLTS PETONETS A TOTS/ES OS TROBARE A FALTAR!!!!!!!! :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: EDAE » ds. ago. 05, 2006 5:34 pm

Que ràpida no la teva cosina Ilerda???? És molt maco, però no és el meu estil.

Jeian que vagin molt bé les vacances!!!!!!!!!!!!!!!!

a28, què tal el tast?????????
EDAE

EntradaAutor: Ilerda » dl. ago. 07, 2006 7:24 am

Bon dia noies?? com a anat el cap de setmana??? Petita com va anar la boda? A28 va anar be el tastet?? Expliqueu sispli!!!

Nosaltres hem tingut un cap de setmana tranquil a caseta. He deixat l'Ilerdo dormint, que avui comence feina nova i va de torn de tarde i fins a les 15h no comence.
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. ago. 07, 2006 8:37 am

BON DIA A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-))
La boda va anar molt bé!!!!!!!! wenu....es que aquestes coses sempre van bé oi?? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
La novia anava molt guapa!!!! encara no he passat les fotos a l´ordinador...a veure si tinc temps aquesta nit........
El restaurant també estava molt bé.......vam fer l´aperitiu a un jardí i s´hi estava molt bé. El sopar també molt bé. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ostres.........vam riure més........Els amics del nuvi els havien preparat una sorpresa a la sortida de l´església: ELS HI ESPERAVA UN CAMELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van pujar els dos al camell (que quasi es maten pobres....) i van marxar a fer les fotos damunt del bitxo aquell....ufff...quina gràcia!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: maritima » dl. ago. 07, 2006 8:45 am

Bon dia¡¡¡ ja he tornat¡¡¡¡ bueno, ara no tinc gaire temps q hem de fer coses, pero a la web nostra he posat fotos de la lluna de mel i alguna mes de la boda¡ després us conto més¡¡ gràcies pels missatges a totes¡¡

fins després

vanesa
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. ago. 07, 2006 9:47 am

Bon dia noies!!! No es per res... però estic a caseta que tinc vacances... :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

Maritima!!! Com ha anat tot???? Ja ens contaràs!!! Vaig a veure les teves fotos!!!!

Ilerda, de què treballa ara el teu marit?

Nenes, a Guimerà us va bé anar-hi el dissabte a la tarda???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dl. ago. 07, 2006 11:00 am

Benvinguda Maritima!!! a anat tot be??? ja ens explicaras com a anat tot!!

Montsesita, el meu marit comence a treballar a mantiniment de les linies de tren, no et sabria dir el nom de l'empresa...

En principi a mi em vindria be el disabte a la tarda!! suposant que el Ilerdo no tingui que treballar disabte, normalment no ho fara, pero tenen guardies i no se si li tocara (seria una mala jugada començar i enganxar la guardia, no?)
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. ago. 07, 2006 11:19 am

BENVINGUDA MARÍTIMAAA!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-)
Ja veig que tot ha anat perfecte!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Montsesita, en principi ens aniria bé, dissabte a la tarde. :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 11:50 am

BOn dia a totes!!!

[size=12]BENVINGUDA UN ALTRE COP MARITIMA!!!
[/size]

Espero que hagueu passat una lluna de mel genial!!!

Ilerda, felicitats!!!!!!!

Avui m'han fet una sorpresa, m'ha trucat una amiga de BCN que em ve a veure!!!Que bé!!Estic supercontenta!!!!!!Ara pensaré que farem...Potser la duc al bar de la Sibil.la, aixi també veiem la seu vella!!

Petita, on va ser la boda?

Ahir ens vam fer el preboda. QUina vergonya...la gent ens deia coses..."gupos" " que se besen" "que romantico"...ho vaig passar fatal..però també vam riure molt.. EL meu novio mai em deixara de sorprendre, pensava que faria morros tota la tarde perquè no li agrada que li facin fotos...Pues va estar en su salsa...Fins i tot el fotografo li va dir que estava més comode i natural que jo...Jo es que em volia fondre...

A28, QUE TAL EL TASTET???QUE MENJAREU??????
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. ago. 07, 2006 11:52 am

Hola noies!

Que tal va la calor??

Jo no la porto gens be!

Avui he vingut acalorada, m'he ficat l'aire a tota canya i ara sembla que em quedava glaçada, els dits del peu els tenia lila!!!!

Maritima!! Que guapa!!! que bien una altra de casa!!

Aixó de no fer vacances es un conyàs!

Bé, a partir de la setmana que ve ja no em podré conectar, que m'arriba el madrilenyo, i llavors se acabó lo que se daba!

I aquesta setmana em tindria que ficar al dia, sino veurà que m'he tocat la pampa!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 11:52 am

Ah, voleu veure el meu nou vestit de nuvia????
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. ago. 07, 2006 11:55 am

Aima guapa!!!!

que be que tornis a estas super contenta!!!

Aix que be te veig molt il·lusionada, i al teu xicot segur li cau la baba quan vegi les super fotos que us esteu fent, estareu tope guapos i no hi haurà res i ningú que us fassi pensar el contrari. GUAPOSSSSSSSSSSSSS

Home jo et diria que si que el vull veure, però si tens po que te'l tornin a pillar també ho entenc!

Super petons!

A més sigui quin sigui estaràs de muerte!
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. ago. 07, 2006 11:56 am

Aima, que bé que el preboda hagi anat bé!!!! Us vau vestir d'alguna manera especial? Cap a on us vau fer les fotos?

a28!! explica'ns el tastet!!!

M'estic fent l'album digital hofmann amb les fotos de la boda que m'han passat familiars i amics... quina feinada tu, sobretot perquè encara ens han de passar més fotos!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dl. ago. 07, 2006 11:58 am

Possa'l Aima!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 11:59 am

Segur que us sona el vestit d0'aqui al foro perquè ja se l'han ficat més d'una...O no se de que us sonarà...

US AGRADA??? :-) :-):-):-): :-)) :-)) :-)) :-)) :-) :-) :-) :-)) :-)) :-)) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 12:01 pm

:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants