Autor: Tere i Josep » dl. ago. 07, 2006 11:30 pm
Salutacions,
M. Pilar, sí que he rebut la llista de les músiques de la Catedral i ara estem intentant baixar de l'Emule les cançons per escoltar-les i poder fer la tria.
Pel que fa a la discomòbil, se n'encarrega en Josep, però si no recordo malament són 750 euros per tot, és a dir que per aquest preu està inclosa la música a l'esglèsia (el que passa que nosaltres a la Catedral no ens ho deixen fer), la música de l'aperitiu (però a nosaltres ens agradaria contractar un pianista o algun músic tocant el violí, no sé, alguna cosa romàntica), la música durant el banquet (entrada de plats, entrega dels regals...) i 3 hores de ball (després per cada hora extra, et cobren 100 euros). Nosaltres vam parlar amb en Joan Carles i no fa gaire que han obert una botiga a Santa Eugènia.
Ana, pots fer-li un cop d'ull als foògrafs que hem contractat nosaltres. Per 2,290 euros tens:
-1 Àlbum digital tipus llibre
-2 àlbums petits digitals tipus llibre pels pares
-1 previ de fotografia (per perdre la por i triar la foto per a les invitacions)
-50 invitacions
-3 DVD's
-uns targetons amb una foto vostra i el nom de cada convidat per posar-los al lloc on ha de seure cadascú.
I el que ens va agradar molt és que quan arribes del viatge de noces, et tenen preparar una mena de contactes amb totes les fotos que han tirat durant el casament perquè puguis triar les que vulguis que surtin a l'àlbum.
Jo crec que està força bé, a nosaltres ens havien arribat a demanar 3300 euros per les fotos i el video, i a més, són super agradables. Conta que només els havíem vist un cop a la fira de Lloret i quan vam anar divendres passat era com si ens coneguessin de feia temps, amb un bon rotllo impressionant. Penso que hem fet una bona tria!
M. Pilar, el dia que vaig veure l'oferta del 50% a Novíssima (El Corte Inglés) anava amb en Josep, i com que no podia mirar res. La noia que està allà em va donar una targeta amb el telèfon perquè la truqués cap al setembre, per quedar un dia perquè li arribava la nova col·lecció i em va dir que entrarien dissenys de Devota i Lomba i d'Agata Ruiz de la Prada (us imagineu amb un vestit de cors o floretes multicolors... quin horrorrrr!!!!!!!!!)
Me'n vaig a dormir (mireu quina hora és, sempre em conecto a la mateixa hora).
Una abraçada!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]