Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dl. ago. 07, 2006 12:02 pm

Ostres Aima, és preciós i a més fa molt per tu!!!
:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 12:08 pm

Airam e, que deies de que si tornava a estar il.lusionada doncs a mitges...en part si, L'unic que clar,la il.lusió d'abans...tota tota no hies... e. Em parlat molt amb el meu novio i mira, som nosaltes 2 els que ens casem i ens volem casar i som els únics que importem...Farem tot igual que el que teniem pensat i planejat...No deixarem que res ens ho espatlli.

AH, us vaig dir que vam anar a fer l'expedient...??? Que malament!!!Quasi no firmo!!!!Perquè ar ja es tard perquè si no ens casem per lo civil...quin cura, mare meva...vivia a la epoca de la inquisició!!!

Ah, la setmana que ve ma germana torna de les vacances i anirem a comprar el seu vestit...Segurament un que ja es va mirar...A mi no m'acaba de fer el pes perquè porta com unes plumes i una flor...però a ella li pega... Després me'l quedaré jo aquest vestit i li traure plumes, flor i el que faci falta...

Ara falta que ma germana encara pensi el mateix...
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. ago. 07, 2006 12:09 pm

Ei aima que bo.

Si et dic la veritat em pensava que aquest cop ens ficaries la cenicienta o algun així.

Però clar, ja veig que fiques la foto del vestit amb tu dins, vull dir, primera proba???

Besitos guapa!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: airam » dl. ago. 07, 2006 12:13 pm

Aima guapa!!!!

QUE TRIUMFE EL AMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 07, 2006 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
airam

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 12:18 pm

Ah, estic escrivint tants missatges perquè vull ser una nuvia de bronze o així...que el meu rang encara es molt baixet!!!!! He de pujar la meva mitjana de 4 missatges al dia!!!Encara que sigui una criaturada i una inmadures, m'encanta estar aquí amb vosaltres!!!Visca les criatures!!No penso canviar...
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. ago. 07, 2006 12:20 pm

BIEN PER L'AIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
airam

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 12:26 pm

Tens rao Airam, aixo que ens ha passat ens ha servit per estar més units i ser més forts, tots 2 ho hem passat malament però almenys no ha sigut en và. . Aquests dies hem parlat molt i hem arribat a la conclusió que val la pena, ara estem segurs de lo importants que som l'un per l'altre i ens sentim capaços de lluitar " contra viento i marea", que ningu ni res ens podrà separar, sempre serem l'un per l'altre lo més important. Home, hem decidit casar-nos,no? Aixo ha de voler dir algo,oi? Tot el que ens direm a l'esglesia serà de veritat ( encara que sigui una xorrada). I si algú no sap veure que ens estimem, donc que vagi a l'oculista...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 07, 2006 12:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. ago. 07, 2006 12:30 pm

Aix Aima que bonic, que me fas caure la llagrimeta!!!!

No se que passa, jo no sóc així, però últimament estic algo sensiblona!!!!

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
airam

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 12:38 pm

Aixo es que cada vegada et falta menys per la teva boda...
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. ago. 07, 2006 2:24 pm

QUE VISQUIN TOTES LES "INMADURES" QUE ESCRIBIM EN AQUEST FORO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: > VISCAAAA, VISSSCAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je, je, je!!!!!!!!!!!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Aima, ves per on....aquest últim vestit de nuvia m´agrada més per tu!!!!!!!!!!!!!! es que l´altre el trobava massa infantil.....aquest és més madur.............. -|-) -|-) -|-) -|-) -|-) :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Corre, corre....treu-lo de seguida.....no sigui que "algú" el vegui..........
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: maritima » dl. ago. 07, 2006 3:24 pm

aima, celebro per lo poc q he llegit que finalment hi hagi boda..... no saps quan me n'alegro, felicitats¡¡¡
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 3:32 pm

Hola reines!!!!!

Benvinguda MArítima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aima, a la teva amiga de BCN porta-la al bar de la Sibil·la, a nosaltres ens va agradar molt!!!!!!!!

Petita, no t'oblidis de les fotos!!!

Bé, començo la última setmana de feina!!!!OE OE OE OEEEEE!!!!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dl. ago. 07, 2006 4:01 pm

OJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!! QUINA ENVEJA MÉS COTXINA QUE EM FEU TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >-(( >-(( >-(( >-(( >-((
Què passa que sóc la única que em quedaré aqui el mes d´agost o quèeeeeee?????????????!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Wenu....ara que penso la Ilerda tampoc té vacances........i per celebrar que les dues ens hem de quedar currant mentres la resta del món mundial fa vacances...........AQUESTA TARDA FEM MINI-KEDADA!!!!!!!! si, si, si........elis, elis, elis!!! :-);-):-) :-);-):-) : btbe :: : btbe :: Hem quedat per fer un batudet!!!!!!!!!! :e:-)e :e:-)e :e:-)e :-)) :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. ago. 07, 2006 4:20 pm

SSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! farem un super-batut!!!! mmmmm.... que rico y fresquito!!!!! :e:-)e
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 4:26 pm

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Jo también vull venir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A més, els batuts m'encanten!!! Sobretot si són de xocolata!!!

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
EDAE

EntradaAutor: Petita » dl. ago. 07, 2006 4:32 pm

Aahhh nooo!!!!!!!!!! Els batuts de xocolata només són pels que NO fan vacances......... ::-) ::-) ::-) ::-) ji, ji, ji!!!!!!!!!!

Jolines EDAE!!!!!!!!! perquè vius tan alluny??????????!!!!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 4:34 pm

Sou vosaltres que esteu a la quinta forca!!!!!

Ostres tu, lo que jo donaria ara per un batut!!!! Amb lo que m'agraden a mi!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Petita » dl. ago. 07, 2006 4:36 pm

JE, JE, JE, JE!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. ago. 07, 2006 4:37 pm

Bueno va, fem un batudet ara, un per cada una!!!
MMMMMMM.... que bo!!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 4:37 pm

Per cert, i l'a28????? Ens ha d'explicar com li va anar el tast!!!!!!

Sóc l'mecachis, només penso en el menjar!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
EDAE

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants