Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 4:47 pm

Petita, que guerrera...

Ara ja no val la pena que tegui res...Ja no hi ha res per a què sigui sorpresa!Però mira, m'és igual...

Aquesta tarda si la meva amiga marxa aviat us faig un truc i em passo.

Jo prefereixo els batuts de maduixa...mmm....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 4:52 pm

Ah, Ilerda, el vestit de la teva cosina és molt bonic...Es ficarà guants, la Moni en portava i estava molt guapa, l'heu vista?
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 4:54 pm

Queda xulo amb guants, però després, a part d'estar pendent d'on deixes el ram, también ho has d'estar dels guants, pq te'ls has de treure en el moment de posar esl anells. I després què en fas?? Tels tornes a posar??? Vosaltres en porteu????
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 4:57 pm

Doncs jo me'ls treuria tipo Gilda!!!!!rassss...!!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 4:58 pm

m'encanten aquestes peli antigues...I la Rita i la Marilyn són les meves actrius prefes...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 07, 2006 5:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 4:59 pm

La meva preferida és l'Audrey
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:01 pm

No la trobes massa prima?
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 5:05 pm

Sí que està molt prima, no m'agrada de tipus, m'agrada l'estil!! Una de les meves pelis preferides és Sabrina.

La Marylin m'agrada molt pq la trobo molt més sensual!! M'encanta la peli Con faldas y a lo loco (que amb català van traduir Ningú és perfecte).
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:07 pm

SI!!!A mi també m'encanta!!!ës molt divertida!!!!!!

Jo la trobo superguapa a la Marilyn, pero la pobra va tenir una vida superdesgraciada, ningú mai la va estimar...només s'aprofitaven d'ella..

M'he llegit 2 biografies seves...
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 5:09 pm

HAs anat a l'exposició que hi ha sobre ella a Barna??????
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:11 pm

No...ens en vam enterar tard...M'hagues encantat anar-hi!!!

Les meves amigues saben que m'agrada molt la Marilyn i quan és el meu cumple o per nadal, em fan algun regalet d'ella, per exemple, un joc de vasos d'ella..Tinc un munt de coses...
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 5:16 pm

Es pot veure fins el 3 de setembre eh!!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:19 pm

Doncs mira, ja tinc plans pel cap de setmana!!!!Intentare anar-hi de totes totes...

Per aquesta foto i peli, el seu marit li va donar una pallissa..

El dia de l'estrena de la peli van ficar una marilyn gegant de cartro i la gent passava entre les seves cames per entrar al cine i se li veien les calces, i el seu marit ( un jugador de baseball) la va pegar...
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 5:20 pm

Ostres!!! No ho sabia!!!! Que fort!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:24 pm

Hi ha un llibre d'un autor español ( nor ecordo el nom) que és bonissim. Em sembla que es diu AUTOBIOGRAFIA DE MARILYN o algo aixi...El llibre està narrat en primera pesona, la que parla seria la Marilyn i explica coses molt fortes de la seva vida...que són reals.Després tinc un altre escrit per un dels seus priemrs amants, Andre de Dienes, que era el fotograf que la va descobrir.MOlt interessant i amb moltes fotos de quan era una joveneta i no s'havia operat.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 07, 2006 5:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. ago. 07, 2006 5:25 pm

Si que esteu ficades en el tema... a mi m'agraden les pelis antigues, pero no he vist cap de les que heu dit :hmm::

Aixo que deieu dels guants, no crec que la meva cosina en porti, no ho ha comentat mai, pero no crec.
Per cert, el dia que es casen es el disabte d'abans de setmana santa, el disabte de rams. Ella es molt de setmana santa, i li fa molta il.lusió perque podra veure sensera la del poble. I sa mare li va comentar que es mala epoca per casarse perque la gent es gasta los quartos en la setmana santa i no li compliran a la boda (amb el regal) com cal.
Vosaltres creieu que es veritat. Jo no crec que la gent et faci menos regal per aquest motiu, pero no se...
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:29 pm

Docns no ho se...A Andalusia la gent viu molt la setmana santa...no se...

Si es cases aquí no tindria problemes eprquè tothom passa bastant del tema...

Ta cosina és d'allí o d'aquí? I el novio?
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. ago. 07, 2006 5:29 pm

La gent que s'escaqueja amb el regal sempre té una escusa, no necessita que sigui per Setmana Santa no????

Ilerda, mira-les pq són mooolt maques!!!! Una que a mi m'agrada molt i molt és Un gangster para un milagro, de la Bette Davis. És súper maca. Si teniu oportunitat mireula!!! Jo ara me l'estic baixant de l'emule.
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:32 pm

De les actrius d'ara la que trobo més guapa és la Nicole Kidman, té molt estil...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 07, 2006 5:38 pm

I la que encara m'agrada més perquè és més natural és la Live tyler
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 07, 2006 5:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant