Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. ago. 09, 2006 8:21 pm

Bones noies!

Estic liadíssima!!! Aprofito aquesta hora perquè sinó ja no sé si em podré conectar més.

Per les que vingueu us explico més o menys. Si hi ha un pont que travessa el riu però no crec que us deixin passar amb els cotxes ja que a la entrada del poble us desvien cap als parquings. Però per quedar tots junts ja feu ve de quedar al pont i per ser més exactes al costat del pont hi ha una cabina de telefons (l'única que hi ha) i així segur que us trobeu deseguida i a la Montsesita ja li he explicat on seré així que la seguiu amb ella i ala, ja està! Per qualsevol cosa la Montsestita també té el meu mobil així que si os perdeu m'he feu un truc i intentaré escapar-me però ho tinc molt cru!

Bé, si no puc conectar-me més, FINS DISSABTE!!!! >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok:
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 10, 2006 8:51 am

Hola Tuttifrutti!!!!!!!!!
així ens veurem passat demà!!!!!!!! quina ilu!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Al final hem quedat a l´l entrada al pont (on està la cabina telefònica) a les 18:00 hores no??? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dj. ago. 10, 2006 9:20 am

Bon dia!!

Jo tambe entenc que hem quedat al pont, a la cabina de telefon, a les 18 h. I hem d'anar a aparcar al parking, no? esperem que no hi hagui molt follon per entrar, si no encara ens perdrem per dins del poble!!

La setmana que be marxen els meus pares i el meu germa de vacances al poble... ja se que ara estic casada i tot aixo, pero s'en van i em deixen sola!!! :-( Jo tambe vull vacances i anar al poble, que a mes son les festes!!!! vida cruel jejejeje

Petita, Edae, que ens quedem soletes a la feina!!!!
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 10, 2006 9:32 am

Bon dia a tothom!!!

QUe hi ha algu per aqui???
Visitant

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 10, 2006 9:34 am

Ahh....Ilerda....estar casada té els seus avantatges però també els seus contres..... :o-o: :o-o: :o-o: Ara et toca quedar-te a casa amb el teu home, sense vacances. :-)ok: :-)ok:

Edae reina.....tú sí que ho tens més xungo.....dissabte també treballes!!!!!!!!!! buff....mira pensa que és la última setmaneta!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dj. ago. 10, 2006 9:45 am

Síííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : L'últim dijous que treballo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: ban :
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 10, 2006 9:56 am

EI nenes, us heu enterat del que ha passat a Londres? Lo dels avions?? Jo, quina por, ja no es pot anar atranquil enlloc...

http://www.expansion.com/edicion/expans ... 78938.html
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dj. ago. 10, 2006 10:03 am

Calla calla!!! Sempre passen coses d'aquestes quan estic a punt d'agafar un vol!!!!
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 10, 2006 10:05 am

Com portes els nervis guapa? Ara ja et queda no res!!! Ja t'has fet les proves de pentinat, vestit...????
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dj. ago. 10, 2006 10:07 am

De pentinat encara no. Em penso que sóc la núvia que ho ha deixat per més tard!!! JA JA JA!!!! Hi vaig la setmana que ve. El vestit només queda anar-lo a recollir (i per suposat me l'emprovaré per si hi ha algun problema) però no hi haniré fins a la setmana del casament. Tu también ho tens aquí mateix. Et cases el dia que jo torno de viatge!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 10, 2006 10:13 am

Edae, jo em vaig fer la prova del pentinat el mateix dilluns de la setmana de la boda....... ::-) ::-) ::-) Així que tranquila, la única nuvia que ho va deixar tot per última hora vaig ser jo.....je, je, je!!!!!!!! :-))

EI, QUÈ FORT!!! QUÈ FORT!!!! QUÈ FORT LO DE LONDRES!!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :--( :--( :--(
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dj. ago. 10, 2006 10:19 am

Per cert, això de que totes les núvies s'aprimen abans de la boda és MENTIDA!!!!!!!

Per sort, no m'he engreixat tampoc, però perdre, no he perdut re!!!!
EDAE

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 10, 2006 10:25 am

Sí Edae!!!!!!!! jo tampoc em vaig aprimar ni un gram!!!!!!!!! i això que no menjava gaire, perquè estava de feina fins les celles i no tenia temps......I damunt...al viatge vaig agarrar 3 kilos i encara no els he soltat!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : >-(( >-(( >-(( >-((
Imatge
Petita

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 10, 2006 10:30 am

JO tampoc m'aprimo...Ahir em van explicar una cosa sobre els nervis, no se si ho vaig entendre bé, pero es veu que si estas molt nervios et poc agafar hipotiroidisme i això fa que t'engreixis...Jo no se... :-( :-( :-( :-( :-(
Visitant

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 10, 2006 10:34 am

Ufff....i la majoria de detinguts per lo de Londres són talibans d´aquestos....................EM CAGO MIL MILLONS DE VEGADES EN ELS P......FANÀTICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MALPARITSSSS!!!!!!!!!!!!!
Si no arriben a exampar-los haguessin fet una destrossa de dos parells de collons........molt pitjor que a les torres bessones....... ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: >-(( >-(( >-(( :--( :--( :--(
Ai mare.....els Alzines ja han tornat nooo???????????? deu ni do quin susto.......
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dj. ago. 10, 2006 10:51 am

Nenes, que ha passat a Londres????????? Que no me enterat jo!!!!!!!!!

Per cert, a Guimerà quedem dissabte, no demà no? Perque demà es divendres oi?? Al estar de vacances no se ni a quin dia visc!!!

Per cert, jo la prova de pentinat la vai apurar encara més que tu Petita, me la vai fer el dimarts abans de la boda!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 10, 2006 10:53 am

Ostres Montsesita.....què emocionant deu de ser això de no sapiguer el dia en què estàs....je, je, je!!!!!!!!!!! A mí fa molt temps que no em passa!!!!!!!!!!! ::-) ::-) ::-) ::-)
Sí, si....hem quedat per dissabte. :-)ok: :-)ok:

Lo de Londres: l´Aima ha penjat un link
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dj. ago. 10, 2006 11:01 am

Lo dels talibans aquests són la mecachis!!! La meva germana en va haver d'atendre a l'hospital i en va acabar : sgra : :t:t: :t:t: :cc: :cc: ::brr:: ::brr:: :-eh_:: :-eh_:: :t:t: :t:t:
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 10, 2006 11:03 am

Ah, ja tinc les fotos del previ, en voleu veure alguna????
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dj. ago. 10, 2006 11:06 am

si si si Aima!!! pero no et quedis amb nosaltres tu ara??? jejeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

AnteriorSegüent