Autor: tuttifrutti » dj. ago. 17, 2006 1:13 pm
Jo també vull anar de viatge!!! Però no sé a on!!! La qüestió és marxar ben lluny! Jo tinc ganes d'anar al Caribe, solet, platjeta, cocktails... uf! només de pensar-hi ja em derreteixo de ganes d'anar-hi! A veure si em surto amb la meva i ho aconsegueixo!!! A més ell no m'ha comentat res que li faci gràcia així que tinc més possibilitats!
Tot i que suposo que ho decidirem juntets, per així que desprès no li digui sa mare que només fa el que dic jo!!! Es que em fa una ràbia que li digui aquestes coses, més que res perquè no és veritat i això a mi m'emprenya molt, molt, però moltíssim. Clar la seva idea és fer-li veure que és un gosset i que només fa el que dic jo, quan es mentira, al contrari jo faig moltes més coses que diu ell que no pas ell de jo, sempre i quan sigui per ajudar-lo, no us penseu que tampoc faig tot el que diu, l'únic que l'intento ajudar en el que puc i si per això haig d'arriscar una mica més jo doncs ho faig, perquè penso que el dia que ho necessiti jo ell també ho farà per mi. A més el més important és que ell veu perfectament el que sa mare intenta, com és tan poc dissimulada, doncs la cale a la primera i inclòs ja la amenaçat de que com torni a dir alguna cosa de mi que es quedarà ben sola, i que intenti fer-nos la vida impossible perque llavors es podrà quedar la botiga allà on li càpigui i natres farem la nostra ben lluny d'ella! Imagineu-vos con està el pobre perquè li arribi a dir això a sa mare! Quan ell és una bellíssima persona i només fa que patir pels demès. Sort que també la gent del poble sap com es la sogra i el primer que ens diuen és que natres em de fer la nostra i ella ja s'ho farà però és el que els hi dic jo, que és molt facil dir-ho però fer-ho costa més, ja que per molt que ho diguis tens els remordiments aquells de pensar que està malalta, però la veritat, com continui així no sé, no sé!
Bé, perdoneu-me, ja sé que soc una pessada amb lo de la sogra però és inevitable, és superior a mi i com que amb ell no el vull carregar més doncs em desofego amb vosaltres. Ja sé que sempre estic amb lo mateix i sempre dic que no tornaré a parlar d'ella, però ja veieu que és superior a mi i no puc estarme'n! O sento!!!
Total, que si que marxaré de vancances, suposo que la segona quincena de setembre i si poden ser els 15 o 20 dies seguits, millor!!! Ai, que bé, només de pensar-hi, m'agafen unes ganes!!! Encara que tampoc podem planejar gaire perquè encara seria capaç la sogra de foter-ho tot enlaire! El meu home ahir em va dir que ho fem em secret i que no li diguem res a ella fins el dia de marxar, així no li donarem temps a que es posi tonteta i ens espatlli els plans a ultima hora, fent algun dels seus numerets de no deixar dormir, d'anar d'urgències,... entre d'altres. Així que muts a la gàbia i a veure si començo a mirar alguna coseta, que això ja està aquí!!!