Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: apollonia » dv. ago. 18, 2006 11:56 am

Petita, en teoria havia de fer dues setmanes, però la setmana passada hi va haver una urgència al despatx i vaig anar-hi dos dies :-( :-(

Tuttifrutti, em vaig quedar amb les ganes de venir a saludar-te, però al final ens van convidar a dues festes majors i vam estar liats amb amics tot el cap de setmana.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Montsseta » dv. ago. 18, 2006 11:58 am

Holaaaa!!! Bueno aquest matí haviem d'anar a Port Aventura, però el Montsesito va arribar ahir fet uns mañoc de la feina i avui es veia incapaç d'aixecar-se aviat per estar tot el dia de trote per allí. O sigui que avui ha dormit tot el matí i a Port Aventura hi anirem aquesta nit de 7 a 12 de la nit que és una altra opció que hi ha i que es més barat, em sembla que costa uns 25€. A més amb 5 hores i que no crec que hi hagi tanta gent segur que tindrem temps de veure-ho garirebé tot no?
Algú sapunta??????? jjeje

Granadella jo també ho preguntaria al capellà, no fos cas que com dius després hi hagués sorpreses.

Airam, Fotomiratge és el fotograf que m'ho va fer a mi!!!! Es el marit de la meva cosina i és veritat qualitat-preu està molt bé!!!! No és a Mollerussa, és a Bellpuig. A la Pagina web que t'ha possat la petita surt la direcció.
Et dic preus:

Album Manuart-Laminat 1000€
Album Arcerboni - Laminat 1700€
Llibre digital 1500€
Album pares 200€
Album resum 150€
Foto DVD 300€
Video DVD Boda 950€

Està bé no?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dv. ago. 18, 2006 12:01 pm

Apollonia jo també ser que es fer vacances i que ell treballi... :--( :--(
Pero per sort la setmana que ve s'agafa 4 dies (sino reventa) i ens n'anirem a alguna capital d'Espanya. Haviem pensat san sebastian pero no queden hotels (els més cars es clar) i ara estem mirant Madrid.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: apollonia » dv. ago. 18, 2006 12:04 pm

Madrid és una bona opció en aquesta època, segur que estar molt tranquil :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: airam » dv. ago. 18, 2006 12:06 pm

JO EM TALLO LES VENES EN 5 MINUTS

QUE DIUS, a mi per un album només em demanen 2800, son 1100 euros més que el més car que has ficat tu.

Es per flipar, ja ho pot dir que es barato ja, aix que m'agafa algo, al veure els preus, he fet una cara que crec que els ulls m'han marxat de les orbites.

No te fot, si amb lo que em demanen a mi fas album, i vidio, aix quin mal, quin mal, NOIES QUE EL MEU FOTOGRAF M'HA FOTUT EL PEL!!!

ja li diré que vagi a mirar correns el fotomiratge aquest, aix si li dic al miquel em pela!

A28 no ho hem dit a ningú encara, no es bon moment, a casa del meu xicot no estan passant una bona temporada, així que esperarem, contra menys sapiguin, menys cullerades podren fotre.

Si per mi fos, ja us ho vaig dir, els envio la invitació 3 mesos abans, i els hi dic, dia i hora, i que es preparin el vestit, i punto

En miquel diu que es te que dir abans de nadal, sino a sons pares els hi agafa un psincope.
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: airam » dv. ago. 18, 2006 12:08 pm

M'ENCANTA MADRIDDDDDD

Be jo es que hi vaig molt!!!

Quan hi aneu???

Jo i tinc que estar no se si divendres dia 25 o dilluns dia 28, i estareu??

Seria graciós coneixer-vos a madrid!!!!!

Si necessites alguna cosa, ja ho saps!

A madrid hi ha molta culturilla de pensions, pero xules xules, jejeje no d'aquestes plenes de mugre, tope cuques!
airam

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. ago. 18, 2006 12:14 pm

Tranquila apollonia! Ja tindrem altres oportunitats per coneixer-nos!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Montsseta » dv. ago. 18, 2006 12:14 pm

Airam hi volem anar del 23 al 26 d'agost!!!
Estic buscant hotels per la zona turística, per allà Plaza Mayor, Puerta del Sol. Si saps pensions xules per allí diga-m'ho!!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: apollonia » dv. ago. 18, 2006 12:21 pm

Airam, a mi l'album sol em costa 3000€. Reconec que va ser un capritxo meu. Altres coses m'eren igual, però el fotògraf sempre havia tingut clar quin volia, i he pagat les ganes :-(
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: airam » dv. ago. 18, 2006 12:25 pm

APOLONIA si et dic la veritat el fotograf també va ser un caprici meu, : muaahhhh :

I al tanto, es el primer que vaig com qui diu contractar, : muaahhhh :

Sense demanar presupost ni res, em va dir, es que no se els preus que tindré al 2007, el vaig agafar al 2005, i jo dona igual jo el vull

I mira, : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : segur que n'hi ha de més baratos que ho fan igual de be!

Bé, a la meva amiga li costa no recordo si 2900 o 2700, si tria aquesta yolanda que us dic, ahh i el de 3000 es el Garsaball, no?? Ho dic perque aquest sr, no puja els preus, fa anys quan es va casar el meu cunyat ja li demanava 500.000 pesetes, així que no es tant desgabellat.
airam

EntradaAutor: apollonia » dv. ago. 18, 2006 12:28 pm

Si que es aquest!

Me'n vaig a fer el dinar, em fa una mandra cuinar per mi sola ....
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. ago. 18, 2006 12:34 pm

Doncs si no recordo malament a mi em costa uns 2600 €, l'album, el DVD i la pre-boda. Això si com vam fer algunes pijadetes de més, suposo que em pujarà una mica però no crec que gaire més. L'únic que si que em pujarà és si em vull quedar tot el material, que ja li vaig dir que sí, ja que hi ha fotos que no surten a l'album però m'agradaria tenir-les perquè així li puc fer còpies a la gent, ja que surten unes de ma padrina, o les pitufes fen de les seves o alguna que altra amb els amics que m'agradaria ampliar i regalar! Així que potser si que em passarà una mica dels 3.000 €! Però em va dir que em faria un preu tancat i no seria tant! Això espero perquè sinó, ara que volem marxar de viatge a veure si no podrem!!! Vaja no crec però bé, millor saber-ho per si de cas, tot i que el viatge el faré peti qui peti!!!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: airam » dv. ago. 18, 2006 12:39 pm

Mirat aixó Montsesita,

son les que vam mirar per anar amb les amigues.

Clar pero anavam de rotllo amigues, jejjee, no se com ho veureu per anar amb el teu marit.

http://www.adrianohostal.com/

www.hostal-josefina.com

http://www.hostalmartin.com/espanol/ --> molt centric, i molt normal!

http://www.chuecapension.com/index.html --> super neta, i super correcta, està al barri de chueca, el barri gay per excel·lència, us hi trobareu de tot, i riureu a saco, pero clar, ja et dic que nosaltres anem de festuqui quan anem dones soles.

www.hostal-madrid.info --> molt correcte i net

http://www.casachueca.com/ --> super cuca, igual que la chueca pensión, barri de chueca, gays i lesbianes, be allà estan les més fashion

Bé, ara te'n busco més, a veure si et serveixe, clar, també hi ha hotels i coses de tres estrelles que estan be

Nosaltres els dos últims cops hem anar a un hotel del barri de 4 caminos que està molt be.

Pero ja et dic, hi ha molta cultura i ja veuras que barates no son
airam

EntradaAutor: airam » dv. ago. 18, 2006 12:42 pm

Per cert montsesita potser ja la coneixes pero sino:

mira aquí:

www.quehoteles.com

Trobarás de tot

Va molt bé!!!!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dv. ago. 18, 2006 12:51 pm

Airam el barri de chueca on és més o menys. No conec res de Madrid. Esta prop del centre?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dv. ago. 18, 2006 12:51 pm

A QUE HOTELES, et surt el Zenit abeda, de 4 * per 58 euros la habitació i nit, millor que la pensió, i aquest està ben situat, entre les parades de metro de nuevos ministerios y recoletos, molt aprop del paseo de la castellana!!!

No se si et sona el que et dic.

Si necessites algo ja m'ho dius!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dv. ago. 18, 2006 12:52 pm

L'hostal martin aquest està bé?? Net? A la web em sembla que no surt el telefon. el saps?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 18, 2006 2:14 pm

Què guay a Madrid!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Hi ha moltes coses per veure allà!!!!!!! no us avorrireu!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Que vagi molt bé aquesta tarde a Port Aventura Montsesita!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dv. ago. 18, 2006 4:27 pm

:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: airam » dv. ago. 18, 2006 6:35 pm

ei montsesita que no me n'he enterat que m'havies escrit perdona.

El barri de chueca es un barri de madrid on trobaras les botigues més fashion i més alternatives de madrid, la veritat es que si vols anar diferent i a la última disfrutaràs molt dels carrers.

Doncs centric si que es, mira, tu vols centric la plaza del sol, callao, tot aixó es cèntric, doncs la linia verda del metro es chueca, y de callao a chueca tens dos parades, y si agafes la parada del Sol (la puerta del sol) es blava i fas un canvi a verda i et va perfecte, només ho tens a dos.

Ahh ull que el metro de madrid no funciona com el de barcelona, es algo diferent, però casi més facil d'entendre i tot, jejeje

http://www.metromadrid.es/acc_resources ... o_2006.pdf

ja veuràs la ciutat t'encantarà, pero moltíssim!!!!

Bé, a mi es que m'encanta!!! PREPARAT PER PASSAR CALOR!!!!

Les dades del Hostal Martín son:

Calle Atocha 43, 3º
Madrid 28012
Telf.- +34 91 429 95 79
Fax.- +34 91 429 09 64

Jo hi he estat i es molt correcte!!! I si que es net!!!

Besitosssssssssssssssssssssssssssss

Espero haber-te ajudat en algo.

Ahh per cert, no et preocupis que a madrid passa com a barcelona, amb metro vas a tot arreu, a més, la cultura i les coses per visitar estan a tot arreu!!
airam

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant