Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 22, 2006 12:39 am

jessi a mi madre se lo hicieron en la platon, y se lo hicieron muy bien tu tranki que ya veras que todo va genial
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 22, 2006 6:31 am

Nada Jessi, no va a ser nada :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Txiki_Bober » dt. ago. 22, 2006 4:19 pm

Hace menos de un més a una amiga mia le quitaron una de la espalda (de la rabadilla) y era bastante grande y le dijeron que quedaba cicatriz, pero yo solo le veo como una rascada, sabes? como quando te quitas una costrilla y se queda rojo. No es lo que yo pensaba de una cicatriz. Que te vaya muy bien , que ya verás que no es nada!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Txiki_Bober
:: núvia experimentada

Entrades: 263
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:53 pm
Ubicació: Santa Margarida de Montbui

EntradaAutor: Stella » dt. ago. 22, 2006 9:40 pm

Jessi cuando te operan?
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: apollonia » dc. ago. 23, 2006 5:05 pm

Stella, Jessi, no us preocupeu que segur que anirà tot genial :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: anagaz » dg. ago. 27, 2006 12:25 am

Carai noies! Ja veig que la cosa va de metges. Com diu l'apollonia, no patiu que segur que va tot perfecte. :-)ok:
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: apollonia » dl. ago. 28, 2006 7:28 am

Hola Anagaz!!!!
Com va la vida de casada?????
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dl. ago. 28, 2006 11:32 am

eis aixo s'esta començant a refredar una altra vegda i no pot ser....
Txiki ja t'has decidit pel vestit???

Noies jo aqui estic ben nerviosa a dos setmanes dels examens! :hmm:: estic q al final treure fum pel cap entre els nervis i la calor! jajaja
Stella

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 28, 2006 11:41 am

Stella de que te examinas????

Chicas esto esta decayendo, ya se que estais de vacaciones pero cuando volvais acordaros de las que estamos aki.!!!!!

Por ccierto, yo me compre el vestido en la tienda que habia en Fabra i Puig, las señoras de esa tienda, siempre que ya se termina todo con el vestido siempre te piden que les lleves una fotito para que puedan ver el toque final, pues bien, el otro dia cuando fui hasta alli con mi foto en la mano, cual fue mi sorpresa???? que la tienda estaba en traspaso completamente vacia :--(

Alguien sabe donde pueden haberse ido estas señoras? que pena me ha dado, me traia tantos recuerdos pasar por alli delante y ver la tienda donde tuve tantas emociones..... que pena me ha dado :-(
Visitant

EntradaAutor: Stella » dl. ago. 28, 2006 11:48 am

Jajaj Eowyn a mi me paso lo mismo! la tienda estaba en una calle y despues de la boda la trasladaron a otra.... me invitaron a la inauguracion y al final no pude ir q penita....

Pues mis examenes, al fonal no me presentare a todas las asignaturas sino a las 3 o 4 q mas o menos llevo bien, estudio Derecho y a ver si definitivamente el año q viene acabo de una vez....

Eso niñas!!!!!! q el post no decaiga en verano!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Stella

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 28, 2006 11:58 am

jolin stella, eso si que es mala suerte lo de la tienda jajaja intentare enterarme haber donde han ido a parar estas buenas mujeres.

Bueno oye, pues muchisima suerte con los examenes, que seguro que te sale todo genial >.-<:
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dl. ago. 28, 2006 1:12 pm

Que vagin molt bé els exàmens Stella!!!!! Ja fas bé, val més anar a lo segur, poc a poc i bona lletra, jeje

Eowyn, jo que pena no???? Yo me lo compré en la tienda de Diagonal.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dl. ago. 28, 2006 8:07 pm

Carai Eowyn, que mala pata. Supongo que se habrán trasladado. Como que ahora hacen pagar burradas por los alquileres...

Stella, estudia molt i que vagin molt bé les exámens.

Apollonia, la vida de casada perfecte. Realment com que abans ja viviem junts no hem notat gaire canvi. Tenim un llibre de familia (amagat per que no influeexi, jaja) i un record molt xulo del casament. Realment m'ho vaig passar de fábula i era una cosa que em feia en part mandra. I tu? Ja tornes a treballar suposo.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: anagaz » dl. ago. 28, 2006 8:09 pm

Per cert, que l'altre dia vaig portar el vestit de núvia a rentar i aquell home em va dir que ya veuria quan el tindrá fet. Jo no és que el necessiti per que no me'l posaré per sortir pero bé, si que m'agradaria tenirlo a casa y mirarlo de tant en tant. Veig que aquest home el tindrá un any.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: Stella » dl. ago. 28, 2006 9:06 pm

Ostres anagaz un any???? ja tel pot deixar impecable!!!
Jo el vaig dur a la tintoreria i la noia em va dir q faria tot el posible pero tot i aixi i han taques a la part de baix de la faldilla q no es van.... em feia pena pero total tampoc es veuen tant i com dius no mel tornare a posar, es elr ecord... el dia q tinguem una vivenda mes gran em vull comprar aquest estil de maniqui q no duen cap ni rews q son un cos com de tela blanca, no se si m'explico... i alla posare el meu vestit al meu desptax
Stella

EntradaAutor: Txiki_Bober » dl. ago. 28, 2006 9:45 pm

Stella, que macu tenir un espai per possar el vestit, a mi también m'agradaria pero no el tinc i a més el gat el destrossaria, prefereixo mantenirlo sencer al armari...
Noies avui he anat a fer la primera volta de reconeixement, es a dir he anat a barcelona a botigues de nuvia, la primera sens falta Cymbeline de Passeig, (sort que no he anat a l'altre perque si dieu que l'han tancat, hauria fet una bona passejada en vá).
La noia rossa no tenia ni idea, la morena super educada .
Parlava amb la rossa sense arribar a entendem quan li explicava que m'havia enamorat del saphir rosa i ella m'ensenyava un rosa lleig i em deia que era passat y que m'esperes a la nova col.lecció quan la morena s'ha ficat a la conversa y m'ha explicat que aquell no era el saphir i que no era ni el color. Que ja no el tenen pero que si m'esperava a octubre veuriaque a la nova col.lecció ni ha un de molt semblant sino igual i que amb el pit que tinc em quedaria estupendo. m'ha convidat a una desfilada que fan a la botiga i que em trucara. i molts consells comparant preus i vestits com el diòpera o altres.
He quedat molt encantada encara que no m'he emprovat res allá. Hauré d'esperar a octubre.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Txiki_Bober

Entrades: 263
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:53 pm
Ubicació: Santa Margarida de Montbui

EntradaAutor: apollonia » dt. ago. 29, 2006 8:53 am

Quines ganes que deus tenir de provar-te vestits eh???? Per mi va ser lo millor dels preparatius jeje

Anagaz, tot just he fet dues setmanes de vacances, però com el meu maridet tenia molta feina tret de 4 dies que vam anar a gijon la resta he estat per casa. Reconec que no serviria de maruja jeje m'agafen uns agobios quan estic sola a casa tot el dia :--(

El meu vestit el va portar la mare a la tintoreria mentres estava al viatge i van trigar gairebé 2 mesos!!!! Cada cop que hi anava em deien que faltava planxar i el dia que me'l donen el miro i estaven tots els volantets de tul arrugats!!!!! I va i em diuen que total com no me'l posaria més .... em vaig enfadar i me'l van tornar a planxar i al final a quedat bastant bé. Em va fer una pena quan el vaig veure com un nyap :-(
Ara el tinc a la seva funda a casa la mare, pq a casa encara no tinc armari.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dt. ago. 29, 2006 12:40 pm

Jajaja Txiki yo aun no lo puedo tener asi hasta q no nos mudemos aun sitio mas grande pq nuestrio pisito es minusculo! jajaja pero como es de alquiler esperamos algun dia poder comprarnos algo....
Aiii q ganas de provarte vestidos no???? ya veras q bonitos son en cymbeline a mi me gustan temporada tras temporada!!!! jajaja

Apollonia tela amb els de la tintoreria i a sobre de tenirlo aixo et diuen q total tampoc tel posaras! quina mala llet q tenen no fan be la seva feina pero segur q volen cobrar....
Stella

EntradaAutor: apollonia » dt. ago. 29, 2006 5:29 pm

Ei, com l'album no acaba d'arrivar mai he penjat alguna foto més a la crònica (uf ja fa gairebé 5 mesos!!! com passa el temps :-( )
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dt. ago. 29, 2006 7:17 pm

Ostres si, despres del casament tot pasa rapidisim, jo no em vaig donar ni compte i ja estabem celebrant l'any de casats! jajaja
encara no us han donat l'album apollonia?
Stella

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant