Autor: Visitant » dt. ago. 29, 2006 7:37 am
Hola guapes,
Que bonic el vestit, jo diria que és el mateix que el de la petita,no? S'assemblen molt molt.
Nosaltres anem fent cosetes de la boda cada dia. El cap de setmana vam fer un intensiu. ja tenim els detallets a punt, les nostres taules fetes i les dels pares ja quasi llestes. Ara ens falta parlar amb el del restaurant a veure si ens dona un mapa o algo per saber on anirà cada taula.
Jo també començo a estar nerviosa. Diumenge no vaig poder dormir pensant en les taules...Avui he dormit com un bebe.Crec que ho portem tot bastant bé, el que ens fallaa es que l'home del restaurant trigui tant a dir-nos les coses...No deu entendre que la gent pateix.per ell només devem ser uns nuvis més de la seva fabrica de bodes...però per nosaltres és un dia molt especial, volem que tot surti bé i que volem fer-ho tot amb temps.
La que si esta molt nerviosa és la meva mare...uff...el dia de la boda no vull imaginar com estarà...I a mi el que em passa és que si estic al costat de algú molt netvios m'ho encomana i me'n fico jo també...
AH, m'he fet un canvi de look, a veure si ens veiem i em dieu si us agrada.
AHir ja vaig anar a donar un tomb per Lleida amb el cotxe del meu tiet, de nit. Mon pare em va dir que ho vaig fer millor del que es pensava ( crec que era un piropo). El que passa es que aquell cotxe és grandet i no el tinc apamat...Bé, com que igualment m'he n'he de comprar ja m'apamare amb el meu..
Ar28, anims amb el carnet, que és molt fàcil de debò...
Bé, un petonet molt gran