ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: uda » dj. ago. 31, 2006 2:27 pm

bandi, si que ho conec....però el park em sona!!!! però no hi he anat mai, però te de ser molt i molt maco. nosaltres ens casem a l´hermita de sta.cristina que está aprop del mar i es molt maco, jo visc al costat i m´agarad moltissim, que está molt aprop de lloret de mar, i on et vas comprar el vestit a rosa clara? :-)ok: fins aviat!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
uda
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 3:07 pm
Ubicació: lloret de mar

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 31, 2006 5:29 pm

Hola RC !!!

Com ha provat les vacances? com ha anat tot? i les casaderes on paren que no sabem res d'elles? pilar??? isabel????

Uda benvinguda !!! Ja has provat els vestits de RC? Jo em vaig poder provar vestits de la nova col·lecció al setembre. Bé de fet alguns de nous i altres de la passada temporada. Però està bé perquè agafes una idea de la línia RC !!! Bé wapa ja ens diràs com ha anat la prova????

Bandi, bitxu? com portes els preparatius? ja has anat a provar-te algún ?

petonets wapes =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dv. set. 01, 2006 10:26 am

Doncs no!

Encara no he anat a provar-me cap vestit... ahir vaig trucar a la botiga de diagonal per preguntar quan tindrien la nova col·lecció i em van dir que a mitjans de setembre en començarien a tenir alguns, però que fins a finals d'octubre no els tindrien tots!!!

Amb les ganes que tinc jo de provar-me'ls!!! =0-0-)

Esperarem! :-)ok:
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: uda » dv. set. 01, 2006 10:34 am

hola bede!!!! perfecte xk jo aniré si tot va bé la primera de octubre, so ja t´explicaré!!!!! bandi, tu también m´explicques quan vagis, a veure k veus!!!! :-) fins aviat
Imatge
[/url]
uda

EntradaAutor: Bandi » dv. set. 01, 2006 10:43 am

Oki Uda!!!

Ens expliquem mutuament el que veiem, val???
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo tinc ganes que penjin les fotos a la web, pq d'aquesta manera et pots anar fent una idea... :-)ok:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: uda » dv. set. 01, 2006 10:58 am

pues si....ja et dic, jo tenia una ideia diferent de RC però quan vaig estar a la botiga i li varen fer la proba em vaig donar conte del k era.....per aixó jo suposo k entre RC i pronovias quedará la cosa, no penso anar a cap lloc més!!!!! :-)ok: fins aviat
Imatge
[/url]
uda

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 04, 2006 1:26 pm

noies!!!! qué tal?? ja he tornat!!!!!!!
casi no tinc temps (taula del curro fins a dalt de papers, xerradetes varies, etc etc)
de seguida que pugui us penjo la crònica, només us avanço que el vestit va tenir un èxit increible, a la gent l'hi van encantar i, sobretot i més important, el meu MARIT va al.lucinar!!!!!
Bede, suposo que a tú també et va passar, que tothom et devia comentar que si el vestit era tant fi, la roba tant maca, que es veia ben fet, etc etc...oi?

per cert, em vaig posar la flor vermella!!!!!! vaig decidir-ho just el dia d'abans!!
petons
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 04, 2006 5:27 pm

Si Pilar !!!! jo tbé era un mar de dubtes ... i el vestit, el pentinat i el ram van tenir un éxit total .... >.-<: >.-<: >.-<: Tinc moltes ganes de veure les fotos i de llegir el dia tant especial que de ben segur vas tenir :-)ok:

Uda, Bandi .... tinc moltes ganes que sorti la nova col.lecció de Rc i que m'aneu dient les vostres impressions .... i si us feu fotos en proves .... molt millor >.-<: >.-<: >.-<:

tonets wapes :-))
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dl. set. 04, 2006 6:50 pm

Carinyus!!!!!!
ja estic aqui!!!!! tot va anar molt bé!!!! avui no en tinc temps però demà a veure si ja us puc començar a explicar coses i puc penjar alguna foto pk encara no en tinc cap!!!!!!!!
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 05, 2006 7:15 am

wuoles!!! bon dia a totes, hola isabelle!!!! tú també has tornat??
a veure si durant el dia us puc penjar alguna foto d'avançament
Visitant

EntradaAutor: uda » dt. set. 05, 2006 4:35 pm

hola pilarp, bede, i tant quan vagi el primer será donar-vos la meva impresió!!!! La veritat es k rc esta molt i molt bé, a veure si surt aviat la web'07!!!! Isabelle ja has tornat, posan´s aviat la teva cronica guapa!!!! bueno aixó va per totes k vull veure els vestits!!!! jo puc opinar de com anirá la germana del meu xicot i realment el vestit es IMPRESIONANT...molt i molt maco....jo suposo que escolliré algun que sigui durant la cerimonia maniga llarga ja que a finals d´abril crec k fará fred!!!! fins vaita guapes!!!! :-)ok:
Imatge
[/url]
uda

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 05, 2006 4:48 pm

Pilar ... he vist les fotos a la crónica i he de dir amb el cor a la ma que estàs preciosa !!! Nena !!!! Estàs fantàstica !!!! Preciosa :-)) :-)) :-)) ... a veure si t'animes i ens posem unes quantes línies tot dient com va anar el dia ...

Isabelle !!!! que bé que ja et tenim entre nosaltres. A veure si t'animes i penjes alguna foto i ens expliques com va anar el dia ...

per cert, ha sigut dura la tornada la feina després del viatge de noces???????????

Uda, bitxu, jo em vaig casar a finals d'abril, i com tu tenia la sensació que aniria millor amb màniga llarga però de veritat que no el vaig necesitar... ni tant sols un jaqueteta que tenia preparada ...

tonets wapes ...
Visitant

EntradaAutor: uda » dt. set. 05, 2006 4:58 pm

gràcies bede ets un sol!!! he trucat a rc i m´han dit que ja puc anar k tenen tots!!!! i com tenen exclusivitat per poblacions k contra avans vagi millor, com la meva mare te feina fins a finals de setembre no aniré però t´informaré ràpid guapa, vaig a veure les vostres croniques a veure l´ho guapes que anaveu!!!!petons :-)
Imatge
[/url]
uda

EntradaAutor: Bandi » dt. set. 05, 2006 5:24 pm

UDA!!!!!

Has trucat a RC i t'han dit que ja els tenen tots????????????????????????????????????????????

Jo vaig trucar i em van dir que fins a finals d'Octubre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A quin RC has trucat??? :-(
Imatge
Bandi

EntradaAutor: uda » dt. set. 05, 2006 6:11 pm

hola bandi!!!! a veure jo em caso el 28/04/07. he trucat a girona....però et puc dir que el de bcn-diagonal también he trucat i m´han dit que finals d´octubre!!!!!oioioi no entenc res!!!!ahir em va dir una amiga que la seva germana ha comprat per al 2007 un de la nova colecció a girona, i per això he trucat, puc anar al octubre o al novembre, però l´unic problema es k RC ven exclusivitat, vol dir, que si jo compro un model i despres va algu de lloret de mar i vol comprar el mateix no li vendran, per això vull anar-hi l´avans posible!!!!no se bandi pots esperar si vols, jo aniré a finals de setembre o la primera d´octubre i et puc dir a veure el k!!!! o potser m´espero....no se!!!!quin lio. :-)ok:
Imatge
[/url]
uda

EntradaAutor: Isabelle » dt. set. 05, 2006 6:47 pm

Bede nena la tornada a la feina ha sigut una merda!!!!!!!!! jajajajajaja, la veritat es k en el viatge el vam acabar en una illa de Thailandia i tots dos ens replantejavem la vida, del pal venem el pis i ens anem a viure a la muntanya a una caseta perduda a cuidar porcs i a plantar tomàquets..... buah, de veritat, es k (no vull ser una super pesimista pk mai no he estat) però si t´ho planteges bé això es una merda!!!!!!! el meu marit (encara no m´acostumo a dir-ho) plega al es 20:30, i ens veiem a les 21, realment només estem junts de dilluns a divendres els vespres!!!! tot i k compartim tota la nostre vida, ens adonem k ens perdem molt l´un de l´altre.... ostres deixo de fotre un rotllo pesimista sentimental!!!!! k el viatge ha estat una passada i k ja estem estalviant per veure quan podem tornar a fer un altre!!!!
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle

EntradaAutor: uda » dc. set. 06, 2006 8:20 am

isabelle guapa!!!! no et desanimis....el que et passa a tu li passa a molta gent! l´important es que us tingueu l´un al altre, i ki sap potser aviat teniu nens...o ves saber. un cop a l´any si podeu fer un viatge i desconecteu juntets i punt, i tant, l´important es k la decisió que heu après es estar junts per tota la vida, tant es val, com i on!!!!mentres estigueu junts ohhhh k maco....bueno princesa tot alts i baixos però la vida es algu més no creus???? així k ha disfrutar de cada moment. :-)ok:

bandi, isabelle, bede etc...algú em pot dir com es k hi han RC que diuen que ja ho tenen i Rc k no ho tenen fins finals de octubre??? a veure si m´encalomaran un vestit de la colecció 2006!!!! k no crec xk m´els conec de memoria!!!!jijiji....bueno a veure si esvrinem el k! gràcies fins aviat :-)ok:
Imatge
[/url]
uda

EntradaAutor: Bandi » dc. set. 06, 2006 3:35 pm

Uda!!!
A veure si traiem l'entrellat d'aquesta incognita de les botigues de RC!!! Si puc aniré un dia a Bcn i entraré a una botiga RC a preguntar en persona... :o-o:

Isabelle: no et desanimis... nosaltres ja fa quasi dos anys que vivim junts i ens passa el mateix que a vosaltres... de dilluns a divendres els dies que ens veiem son menys dels que ens veiem!!! Per això aprofitem els weekends a TOPE!!! La vida va donant voltes i potser d'aquí a un temps les coses canvien... quina reflexió més interessant...!!! jejejeje!
Tu anima't que ja veuràs que tot va bé! :-)ok:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 06, 2006 6:22 pm

Isabel ... et comprenc perfectament. El meu nene (a mi tbé em costa dir-li marit suposo que amb el temps ...) tbé arriba a casa super tard. Si hi ha sort arriba a les 21h però acostuma a arribar a les 22h !!!! Per si fora poc, ara l'empresa l'ha ofert un projecte i avui ha marxat cap a València. A partir d'ara estarà tota la setmana allà i aquí els caps de setmana .... aixì que com veus et comprenc i molt !!!! Però mira ... només és feina i malauradament és necesari per pagar la hipoteca, .... en definitiva per fer front al modus vivendi que portem. No m'estranya que la vostra conversa divaguès i acabès anant a parar a una casa-granja ! :--(

Has d'aprofitar tots els moments que esteu junts !!!! Per cert, a veure si pujes alguna foto de la boda i del viatge !!! :-)ok:

Noies, lo de l'exlusivitat de RC no tenia ni flowers. De veres que m'heu deixat molt intrigada ... ja em direu. Suposo que van fent entregues parcials del cataleg als diferents punts de venta i reben diferents vestits ... però si podeu parlar amb ells ja em direu ... Sóc tot orelles !!!

Tonets wapes :-))
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dv. set. 08, 2006 4:59 pm

Nenes moltes gràcies a totes pels ànims!!!!! suposo k es questió d´adaptar-se un altre cop a la vida normal i corrent, si de debó k estic contenta pk almenys tenim treball i podem pagar-nos el pis i de tant en quant fer algun viatges, però es lo k diu la Bede, es el modus vivendum en el k estem ficats a la força!!!!! aish suposo k serà el temps i la tornada a la rutina... però de moment ja estem mirant cases rurals per comprar..... k per cert a catalunya no es poden ni mirar!!!!

Bede nena, lo del teu nen, también es una bona jugarreta.... però bueno, tot té una finalitat, ara a buscar-se un munt d´activitats extra de dilluns a divendres per no pensar-hi!!!

Canviant de tema, això de la col·lecció 2007 és molt extrany, pk a les botigues ja tenen penjats a l´aparador els nous vestits.... a veure si un dia d´aquests entro i ho pregunto k com k treballo a la Rbla. Catalunya en tinc una botiga aprop

Bede, no m´oblido de les fotos, mira estic desesperada pk m´han enviat unes quantes per mail k no les puc guardar al pc de cap de les maneres!!!!!!!!!!! buah, i les del viatge les he de passar a format petit per poguer penjar-les, a veure si dimarts porto la feina feta!!!!
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial