NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:31 pm

NENAAAAAAAAAAAAAA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: QUE TE VIST CONECTADA I ANAVA BUSCANTE PER TOT EL FORO!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Peque » dl. set. 11, 2006 6:32 pm

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: :-):-):-): >.-<: >.-<:
Peque
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1947
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 8:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:37 pm

Miritaa wapaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:40 pm

NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUE HE LLORADO DE EMOCIÓN ESTA MAÑANA EN CUANTO COLGARON LAS FOTOS

PRECIOSA, INCREIBLE!!! : ban : : ban : : ban :
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:41 pm

asies wapa. El ram =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) em va encantar!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:42 pm

OHHHH PRECIOS PRECIOS PRECIOS !!!! MILLOR IMPOSIBLE!!! SERÁ MES O MENYS COM EL MEU SEGUR >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:44 pm

estava nerviosa pel ram, però quant le vaig veure em vaig posar super contenta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:49 pm

ES QUE ERA PRECIÓS =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 6:54 pm

doncs mira, aquell dia estava super be i només vaig plorar a la ceremònia quant la meva mare li va llegir l'escrit a en Jose i quant van portar-me el ram de part de la Kitiara :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 7:00 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: QUE BÉ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ESTER.....................

................. :o-o:

............................. :hmm::

........................................ ;.:love_:

ESTER....

JA...

THAS...........

CASATTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 7:03 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 7:04 pm

siiiiii, que guay >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 7:06 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. set. 11, 2006 7:07 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dl. set. 11, 2006 7:15 pm

MOLTES PERÒ QUE MOLTES FELICITATS, ESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dt. set. 12, 2006 6:54 am

BON DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Montse, i a quina esglèsia t'agradaria més? Jo que pensava que no podria esperar massa perquè això té una llista d'espera brutal...

Apa, a treballar! :-/
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 12, 2006 7:20 am

ESTER! JA CASADA!!!!!!!!!

Ja veurem com va anar tot a la cronica, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 12, 2006 7:24 am

Meritxell

Doncs no se quina esglesia, vull anar a mirar la ermita de st. simo, que diuen que es molt maca, pero no se quanta gent hi cap, tambe anire a sta maria ( a la meva mare li agrada molt)

no se...

m'aconselles alguna?
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Meritxell » dc. set. 13, 2006 7:45 pm

Hola Montse!

Doncs l'esglèsia de Sant Simó és petitona. Bé, potser hi caben 60 persones. I pel què fa l'esglèsia de Santa Maria és enorme! I preciosa! La de Sant Simó és més belleta, està el costat de la carretera. I a Santa Maria tens la sortida en una plaça. Totes dues tenen les seves coses bones i dolentes. T'ha d'agradar. Per exemple, Santa Maria és preciosa però a la meva mare no li agrada perquè diu que és massa gran. Depén dels gustos. A mi m'agraden totes dues. Qualsevol és maca. :-))

I com portes els demés preparatius?
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. set. 13, 2006 7:46 pm

Per cert, et vaig preguntar pel Joan Turon en el privat. Tens idea de com està?

:hmm:: :hmm:: :hmm::
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants