Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: maritima » dc. set. 13, 2006 2:11 pm

nenes quines plujes¡¡¡ al mati no he pogut obrir l'escola, s'havia inundat¡¡¡¡
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. set. 13, 2006 2:12 pm

Aquí ha Barcelona també ha caigut un xafec... Mira ja va bé que plogui!!! pero el dissabte no eh??
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: maritima » dc. set. 13, 2006 2:14 pm

ja aqui también, pos demà plourà tot el dia, ai mare, nose q farem¡¡¡
maritima

EntradaAutor: maritima » dc. set. 13, 2006 2:16 pm

a28, et poso el que prediu el meteocat per dissabte, encara s'ha de perfilar més, queden encara 3 dies..... sperem q no plogui¡¡¡¡

dissabte, 16-09-06

Nuvolositat variable en general, amb domini del sol al sud i oest del país, i amb creixement de nuvolades al nord-est, on s'esperen xàfecs i tempestes al llarg del dia, que localment poden ser forts i anar acompanyats de calamarsa.
Temperatures mínimes en descens i màximes estables.
Vent de component nord i oest entre fluix i moderat, en general, tot i que pot quedar fluix i variable en alguns moments del dia al nord-est del país, que serà entre moderat i fort als dos extrems del litoral
maritima

EntradaAutor: apollonia » dc. set. 13, 2006 3:56 pm

Hola noies!!!!

a28 no pateixis pel temps que segur que dissabte farà bon dia. Mira avui, amb el xàfec que ha caigut durant la nit i aquest matí i ara ni es nota :-)

Petita, que bé aquestes minivacances no??? Encara que siguin poquets dies però el fet de sortir de la rutina sempre va bé :-)ok:

Montsesita, que tens l'album ja????? Que em passaràs alguna foto de l'aima? Tinc moltes ganes de veure-la!!!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. set. 13, 2006 4:03 pm

Ostres a28, no sabia que avui era l'últim dia que et conectaves!!!!!!!!!!

QUE VAGI TOT MOLT BÉ, I JA VEURÀS COM US FARÀ UN DIA RADIANT!!!!!!!!!!!!!! : sol : : ban : : sol : : sol : :-);-):-) : sol : :-);-):-) : ban : :-);-):-) : ban : :-);-):-) : ban : :-);-):-)

T'enviaré un privi igualment per si de cas entres.
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 13, 2006 5:37 pm

hOLA GUAPES!!

JA ESTIC AQUI!!Tot i que no he marxat encara!!!

Maritima, quina sort que s'inundes l'escola, la meva no i m'ha tocat anar a treballar i no hem pogut sortir al pati perquè en queia una...i es un pal no sortir en tot lo dia.

Bé, si esteu desitjant saber coses de la boda us contaré una miqueta.

Tot molt bé. Em vaig superemocionar quan vaig arribar a la plaça i us vaig veure.Mon pare flipava, em deia, perquè no han entrat???

Us hagués menjat a petons!!!

Petita, i perquè no vas entrar al castell tontorrona?? A sobre que fas el viatget fins allí!!!!

La cerimonia va ser lo millor de tot de la boda. No se que va dir el mossen, perquè no l'escoltava, només podia fer que mirar a l' Àlex i a la meva gent, sobretot la meva neboda que estava per menjar-se'la.

Ell estava guapissim i bastant nerviós crec.Vaig fer 15 min tard.

La meva neboda va fer molt malament lo de portar els anells, i mira que el dia abans ho vam anar a ensajar i ho va fer molt bé. es veu que quan ja quasi estava a l'altar es va ficar a plorar i va tirar els anells!!! :-) :-)

Em va fer molta ilu lo de que la gent sortís a llegir perquè van sortir les persones més importatns per nosaltres, els nostres millors amics i els nostres germans grans.

Quan va llegir ma germana ens vam emocionar molt.

A més, estava preciosa, guapissima, espectacular...

Mai l'havia vist tan guapa...Semblava una deessa. Sens dubte era la més guapa de la festa, tothom m'ho deia, bé, el smeus amics que la coneixen clar: -nena, ta germana, quin canvi, que guapa...

Ja sabeu que fa 5 mesos ha tingut un bebé preciós i supersimpàtic ( el vau veure?)i que es va quedar grassoneta,no? Pues com vau veure ara ja està tot a puesto. Amb un mes ha perdut un munt i s'ha quedat amb bon tipet. Diuq ue això és perquè la nena no anava a la guarderia i la tenia amb ella tot el dia i no podia parar quieta ni per fer pipi.

Sort que es va comprar el vestit a l'últim moment!!! I si us he de dir la veritat el vestit guanya més ficat que no pas a la mà, que em va semblar bastant carregat. Ficat li quedava superbé. A més duia un pentinat preciós i les superarrecades que li vaig regalar jo.

La música de la cerimonia em va agradar molt, era la que havia triat, i em va encantar com ho van fer. No em vaig poder aguantar a l'arribar a l'altar i em vaig emocionar molt... No se, ni tan sols se el que pensava en aquell moment de fer el passadís...només sentia la música fins que vaig poder veure bé a l' Alex i em vaig emocionar molt.

El mosse´n estava superperdut, no sabia el que tocava, li anavem dient nosaltres!!!!

El moment de posar-nos els anells també va ser preciós, els músics van tocar la tornada de braveheart mentre ens els ficavem i parlavem...tenia els pels de punta!!!

La gent es va adonar que totes les cançons eren de bandes sonores, braveheart, el piano, amelie, la vida és bella, mouline rouge...

AL restaurant vam ficar que cada taula tingués nom de peli d'amor, encara que crec que ningú en va fer cas, bé, si ma germana i un amic meu.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 13, 2006 6:05 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 13, 2006 5:41 pm

Un cop ja casts va començar l'agobio.La gent no marxava de l'esglesia i ens venia a felicitar.No sabiem com fer-los fora i mira que el mossén anava dient pel micro que marxessim que després hi havia una altra boda.

La meva sogra em va dir que és perquè als pobles és tradició felicitar a dins l'esglèsia...

El reportatge del fotograf no se com haurà quedat, la veritat ens va fer molt poques fotos...no se...

Les fotos que m'han ensenyat alguna amiga no m'agrado, he quedat a totes molt malament, no sóc gens fotogènica...Esprem que les fotogràf siguin millors. Jo no en puc passar cap perquè no en tinc cap...
Però Montsesita i la resta, a les del post de Lleida el shi podeu enviar les que tingueu, a mi també!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Petita » dc. set. 13, 2006 5:47 pm

HOLA AIMAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
M´en alegro moltíssim de que tot anés tan bé!!!!!!!!!!!
Em va sapiguer taaaannnn greu no puguer arribar a temps....no ho saps prou....i es que a més només va ser per un quart d´hora!!!!!!!!
I després de quedar amb els del Comando B, el meu home em va portar al Castell d´Albatàrrec i ens vam esperar un bon rato a fóra, perquè com que no veia el cotxe de nuvis pensava que encara no havíeu arribat.....però al cap d´una bona estona va sortir un noi i li vaig preguntar si estàveu ja a dintre i em va dir que sí...........I clar...com havíem de entrar????!!!!! tothom mudat i nosaltres amb aquelles pintes!!!!!!!! joo....quin greu....però bueno, el Comando B ens van esenyar unes quantes fotos i......NENA....ESTÀVES ESPECTACULARRRRRR!!!!!!!!!! GUAPÍSSSIMAAAAA!!!!!!!!!! PRECIOSA!!!!!!!!!!!!!! RADIANT!!!!!!!! I s´et veia tan feliç... :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Quan marxeu de viatge??? QUE US VAGI TOT GENIAL!!!!!!!!! AMB AQUEST PEASO VIATGE US HO PASSAREU PIPAAAA!!!!!!!!!
VOLEM MOLTES FOTOS QUAN TORNIS VALE GUAPA????
MOLTS PETONSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 13, 2006 5:48 pm

A28, com portes els nervis?
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dc. set. 13, 2006 5:58 pm

Nena Aima, m'alegro que tot anés tant bé!!!!!! Tant en David com jo vam pensar molt en tu!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Tinc moltes ganes de veure les fotos. Segur que malgrat el que dius, estaves fantàstica!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Rosana » dc. set. 13, 2006 7:48 pm

Hola!!!
primer de tot la meva enhorabona per les que us heu casat aquest dies ^_^ me n'alegro molt que us hagi anat tan be :-)ok: :-)ok: :-)ok:

i per si ho necessiteu
http://www.inm.es/web/infmet/predi/locali/CTL.html

estan tots els pobles d'espanya ^_^ lo que ja he posat directament els de lleida, espero que us sigui d'ajuda
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: apollonia » dj. set. 14, 2006 7:29 am

Aima, felicitats preciosa!!!!!!!!!!! He vist una foto que m'ha passat la montsesita i que dius, estaves espectacular, guapíssima, enlluernadora, fantàstica >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Però, que no marxeu?????????? Vinga que a thailandia us esperen, jejeje

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: JEIAN » dj. set. 14, 2006 8:53 am

AIMAAAAAAAA QUE GUAPA QUE ESTAVES =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOLEM MÉS FOTOS!!!!!!!! QUE GUAI!!!!!! QUAN MARXEU DE VIATGE?????? I EL RESTAURANT, MOLT BÉ, NO?????
QUINA IL.LUSIO QUE TOT ANIGUES TANT BÉ AIMA!!!!!!! A DISFRUTAR!!!!!!!

MOLTISSIMES FELICITATS PARELLA, OS HO MEREIXEU!!!!!!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

MONTSITA MOLTES GRACIES PER ENVIAR-ME LA FOTO!!!!! EL COMANDO B ES FANTASTIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: EDAE » dj. set. 14, 2006 8:55 am

AIMA, ESTAVEU ELS DOS GUAPÍSSIMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BÉ, LA VERITAT ÉS QUE HO SOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No sé com no et veus bé a les fotos, si estàs genial!!!!!!!!!!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 14, 2006 11:51 am

hOLA!

No se quina foto heu vist pero la que m'ha passat a mi la Montsesaita surto amb els ulls tancats!!!!!!
Peor gracies per les floretes!
[size=12]Tot el comando B q tingui fotos meves me pot psaar-les amb CD o per mail? [/size]Vull fer l'album del fotoprix. Sera un album de la boda pero als ulls de l'altra gent.

Marxo dissabte de viatge!!!Encara no hem fet RES!!!!!!!! Aquesta tarda fare les maletes!!! Bé, les començare a fer!!! Ni tan sols tinc roba neta!!!Vinga a fer rentadores!!

Un petó!
Visitant

EntradaAutor: JEIAN » dj. set. 14, 2006 12:11 pm

Tens rao surts amb els ulls tancats!!!! pero estas guapa igual!!!!! com era el cinturo que portaves??? on tel vas comprar el vestit????
en definitiva ANAVES ESPECTACULAR.....i el cabell xulissim!!!!!!!!!!!!!!! i el teu maridet també anava guapissim!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: JEIAN » dj. set. 14, 2006 12:13 pm

EXPLICANS MÉS COSETES AIMA.......................
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: apollonia » dj. set. 14, 2006 1:34 pm

Tot i amb els ulls tancats estaves preciosa Aima, de tot cor!!!!!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Petita » dj. set. 14, 2006 3:14 pm

AIMA, PERÒ SI ESTÀS SUPER GUAPÍSSSSIMMMAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA VEURÀS COM US FARAN UN ÀLBUM DE PELÍCULA!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUE VAGI MOLT BÉ EL VIATGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA ENS CONTARÀS A LA TORNADA!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants