Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dv. set. 15, 2006 12:22 pm

Jeian a mi me paso exactamente lo que a stella, probe varias tiendas y ninguna me terminaba de convencer y cuando fui a Cymbeline, vi muchos modelos, incluso los habia que pense que ni loca me los compraba, y al segundo modelo que me compre......ese era el mio! La chica dio en el clavo, le dije mas o menos lo que me gustaba y lo que no y digamos que me saco un modelo que mezclaba el toque moderno y el clasico y acerto, vaya que si acertó, me lo compre y volveria a comprarlo mil veces mas, lo que mas me duele es el no haberlo disfrutado mas, si lo se, me caso por la mañana para llevarlo puesto todo el dia!!!!!!

Por precios, algunos pican no te digo que no, pero yo primero probaria y luego decides >.-<:
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dv. set. 15, 2006 2:54 pm

Jeian, que bé que et passes per aquí, jejeje El meu vestit em va costar 1500, i els que em vaig probar anàven de 1300 a 2000. Si que he vist que n'hi ha molts de semblants a l'any passat, però pel que he vist passa amb moltes firmes. Suposo que els que tenen més èxit els tornen a fer amb alguna petita modificació :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: apollonia » dv. set. 15, 2006 3:17 pm

EI, NO M'HAVIA DONAT CONTE :t:t: JA HAN PENJA LA WEB DE CYMBELINE 2007!!!!

ANAGAZ, EL 1er VESTIT QUE SURT ÉS MOLT SEMBLANT AL TEU >.-<: >.-<: >.-<:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: apollonia » dv. set. 15, 2006 3:51 pm

STELLA, AQUEST VA PER TU!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: EDAE » dv. set. 15, 2006 4:11 pm

Jeian, els dos que em vaig emprovar rondaven els 1400 (el vestit sol eh, sense cap complement).
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dv. set. 15, 2006 5:34 pm

el mio costo 1900 con velo 2100, la verdad esk cuando lo probe me enamore perdidamente de el pero cuando supe el precio no lo kise. Que paso, que mi madre venia ese dia conmigo y mis padres querian regalarme el vestido de novia. Mi madre en su boda, el vestido fue prestado pues eran otros tiempos y no se lo pudo permitir, y su sueño era que si tenia una hija queria que tuviera "su vestido" y asi fue, me lo regalaron.
Y el dia de la boda mi madre iva con la cabeza tan alta que pense que se iva a dar con los marcos de las puertas, y yo por verla feliz, lo que sea.
Visitant

EntradaAutor: Stella » dv. set. 15, 2006 8:55 pm

Jajajaja apollonia com mola el vestit! jijiji >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Eowyn a mi tmb me paso lo mismo, cuando supe lo costaba todooooo me vino un patatus y mi madre fue la q me convencio pq era un regalo de ellos.... el velo fue lo q me costo carisimo casi 600€ pero es q lo valia! era precioso y estaba muy elaborado, no se, vale q es un vestido para un solo dia pero es q es el vestido del GRAN Dia y eso nada lo vale! ademas en cymbeline la tela es de calidad, los acabados son increibles y el trato genial... yo repetiria si se pudiera! jajaja para las bodas de plata! >.-<:
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » ds. set. 16, 2006 8:13 am

Guapas, muchas gracias por todo :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: apollonia » ds. set. 16, 2006 8:40 am

Cuque, todavia por aquí????????????

QUE VAS A LLEGAR TARDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un besazo enorme guapísima :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dj. set. 21, 2006 10:39 am

: muaahhhh :

Jo em vull tornar a casarrrr!!! Quins vestits més macos... M'ha caigut la baba. Ja he vist el primer, que s'assembla moltíssim.

Cuquetona, espero que anés tot perfecte. :-)ok:
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: apollonia » dj. set. 21, 2006 11:27 am

Anagaz, ens tens abandonades :-( :-( :-( Com va la feina???? Jo ara al tornar a les classes vaig de c... :-(
Per cert, encara no m'ha donat l'album ::brr:: el fotògraf em va dir al setembre però em va dir que m'avisaria quan l'enviaria a l'imprenta i encara espero ::brr::
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dj. set. 21, 2006 11:36 am

Si noia, vaig una mica de c també. Estic posant-me a estudiar una altre vegada a veure si acabo un curds que tinc començat i també m'he bucat més feina a l'empresa del meu home i vulguis que no... No tinc tant de temps.

Ostres, aquest fotógraf us fará esperar eh! Jo recordo que quan el nostre ho va enviar a l'impremta van estar-hi 15 dies. Em vanr egalar un hoffmann igual que l'álbum nostre i aquest cap de setmana vaig anar a la pelu on em van pentinar pel casament i els hi vaig portar. Doncs se'l van quedar i em sembla que ja l'han ensenyat a tot el poble per que la gent em diu, ohhh ja t'he vist... jaja. A veure si tiro fotos a alguna página i us les penjo per que el veieu una miqueta.
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Txiki_Bober » dj. set. 21, 2006 12:57 pm

Hola Wapes! ja he vist la nova col·lecció! y m'agraden 7! Que macus són. El saphir nou seria el Amathyste. El tinc clitxat!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Txiki_Bober

Entrades: 263
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:53 pm
Ubicació: Santa Margarida de Montbui

EntradaAutor: apollonia » dj. set. 21, 2006 2:03 pm

Ei si anagaz, fes-li unes fotos a l'album >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Txiki, ja ens aniras contant com van les probes :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dj. set. 21, 2006 4:42 pm

Txiki!!!! quines ganes de que ens expliquis mes coses! a veure si aviat ja arriba aquesta nova col·leccio de cymbeline!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Noies veig q esteu molt atabalades! animsssss!!!!!!apollonia anims amb els estudis! es dur estudiar i treballar a la vegada i a sobre mes quan dus una casa! jo aquest any he deixat de treballar pq volia centrar-me i acabar ja, pero sabeu q? els simpatics de la uni nomes em deixen matricular-me a la meitat de les q volia pq m'han sancionat per no aprovar el 50% ens dos anys :--( ostres mai ho havia sentit aixi q he posat una instancia al dega pero encara no ma dit res :-( i la secretaria ja ma dit q sempre les denega :-( :-( :-( :-( :-( :-( al final acabare al sindic de l'estudiant

Un petonas a totes! :-()-)
Stella

EntradaAutor: Stella » dj. set. 21, 2006 4:44 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: acabo de veure q a la web ja esta la nova coleccio 2007!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Txiki l'amethiste es precios! :-)ok: el color del rosa es molt encertat m'encanta! :-))
Stella

EntradaAutor: JEIAN » dj. set. 21, 2006 5:29 pm

JO NO SE COM HO FARE!!!! M'AGRADEN TOTS!!!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Stella » dj. set. 21, 2006 9:46 pm

jajaja es q aquesta col·leccio nova es preciosa! tens algun preferit jeian?
Stella

EntradaAutor: EDAE » dc. set. 27, 2006 10:07 am

M'encanta la col·lecció d'aquest any!!!!!!!!!!!!! I el que m'agrada més són les fotos!!!! Són molt guapes, i es veuen bé els vestits!!!!!!!!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: apollonia » dc. set. 27, 2006 2:47 pm

Tens raó edae, està molt millor la web d'aquest any que l'antiga :-)ok: I m'agraden molts més models que l'any passat, que difícil ho tindria per triar aquest any :-))
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants