Autor: merce i albert » dg. set. 17, 2006 7:25 pm
Hola noies!
Fa la tira de temps que no dic res, pero entre l'estiu i la tornada a la feina estic mig deprimida. A mes vull mirar d'avançar feina per el gran dia i no m'hen surto. Haviem decidit que aprofitariem les vacances per fer les invitacions i de moment nomes tenim feta la de mostre, també voliem mirar de fer o comprar els detalls i de fet nomes n'hem mirat i no ens posem d'acord en que donar. La llista de convidats que si tenim feta, ens falta que els meus futurs sogres ens diguin si volen convidar algu mes, pero sempre ens diuen "aaa no se" Aixo que vol dir? que si o que no?:aixo sense contar la poca ajuda que ens donen, els preguntem els que els preguntem tots els va be, m'agraderia que s'impliquessin una mica mes (pel casament dels seus dos fills gran no s'els va demenar ajuda i no es van implicar, pero nosaltres si volem que ens ajudin i els hi consultem tot, pero sembla que els nostre casament no els faci ni fred ni calor) Suposo que aixo va per la gent que tenen els sogres tot el dia a sobre dient com han de fer les coses. Be, com a minim no ens causen problemes.
el que si tenim decidit es el fotograf, sera un tiet meu que ja s'hi dedica.
El que mes ens esta costant es decidir on anem de viatgue de nuvis, si marxem cap a Nova York+orlando+punta cana, India+Maldives, Thailanda, Bali,... be, espero que no tardem gaire a decidir-nos o ens quederem sense viatgue.
El mes dificil es mirar de posar-li les piles el meu novio, a veure si el cap de setmana que be i el dilluns que te festa començem a fer les invitacions de casament. Si fos per mi ja ho tindria tot fet i tot mig enllestit, em sembla que akets 8 mesos s'hem feran eterns, per sort el proxim dissabte si tot va be anire a mirar vestits de nuvia, que ja en tinc ganes.
Si teniu algun consell o algun suggeriment o idea, s'accepten. Gracies m'ha servit per desafogar-me.
Petonets.