MAS SOLÀ

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. set. 08, 2006 6:20 pm

TERE!!!!!!

Em pots donar info dels SARAU????

Veig que per aqui molta gent els agafa i ha de ser per algo no????? :tkitki::
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dg. set. 10, 2006 5:47 pm

hola noies mas solaneres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ahir vaig estar parlant amb una noia que te una casa a sta. coloma de farners i diu que la gent parla super be del mas sola, del ma¡enjar, l'atenció, els detalls.....

aix! aixo em fa sentir bé, pero encara em posa més nerviosa..... :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: annafont » dg. set. 10, 2006 7:14 pm

GENIALLLLLLLLLL!!!! em escollit molt bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
annafont
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: SIP » dt. set. 12, 2006 7:09 am

Suposo q sí q ha d'estar bé, xq la meva colla és de sta coloma i una parella es casa ara i ho fan al mas solà, deixant a part q 1 cop o 2 a l'any hi van a sopar xq els hi encanta.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Tere i Josep » dt. set. 12, 2006 7:37 pm

Hola noies,

Ara feia dies que no em connectava. Em deixeu donar-vos un consell? Si esperem per contractar coses a l'edició del Tot Nuvis ens faran el preu de l'any que ve, en canvi ara hi ha gent que et manté els preus del 2006,per això nosaltres ja hem contractat molta cosa. El que sí que farem per Tot Nuvis és mirar els vestits i les agències de viatges per si en fan alguna promoció, perquè sempre fan alguna cosa (Ah! i participar a tots els sortejos, a veure si hi ha alguna cosa que ens podem estalviar!)

Montse, t'he enviat un privat!
[url=http://www.TickerFactory.com/]Imatge
[/url]
Tere i Josep
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. oct. 12, 2005 11:15 pm
Ubicació: Vila de Salt (Girona)

EntradaAutor: Tere i Josep » dt. set. 12, 2006 7:48 pm

Pel que fa a les bones referències que la gent fa del Mas Solà: L'altre dia un amic va anar a un casament a Les Cols d'Olot (del qual ens han parlat molt i molt bé) i li va comentar a en Josep que el germà del nuvi (o de la núvia perquè ara no ho recordo) li va comentar que s'ho havia passat més bé al casament del seu altre germà, que el va fer al Mas Solà.

Nosaltres vam estar al Vichy Catalan i ens vam trobar que:

- No hi havia prou taules a l'aperitiu (o sigui que nosaltres no ens vam poder acostar a cap taula, ens vam quedar sense tastar la majoria de coses, encara que tampoc és el que hi posen).

- La figura del maître no es va veure enlloc. En canvi al Mas Solà, en Jose està sempre al peu del canó.

- Per passar als salons vam haver de pasar pel pàrquing de la fàbrica d'aigües on hi havia un munt de palets amb caixes d'ampolles d'aigua (i jo que estava ben disgustada per la grua!!!!!!)

- A més crec que al Mas Solà, hi ha un cambrer per taula. Allà no! I a més, la cambrera que ens va tocar a nosaltres era molt borde!!!!!

Cada cop tinc més clar que hem fet la millor tria. Espero que el nostre dia sigui per a tots i totes molt especial i ens surti molt bé, perquè he estat en algun casament que no m'ha agradat gaire.

Només dir-vos que dels tres restaurants que hem estat per casaments aquest any, el que vam anar al Mas Solà, és el que trobo que va estar més bé!
[/url]
Tere i Josep

EntradaAutor: nona » dj. set. 14, 2006 4:49 pm

Ei guapes!!! Que ens quedem enrera.....
Ups!!!!

Ei Tere, segurament agafarem els de la discomobil sarau. Està super bé. Merci guapa per la info!!
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:02 pm

EntradaAutor: Floti » dj. set. 14, 2006 5:01 pm

hola noies

Jo l'altre dia li vaig explicar a la meva mare les coses del Mas Solà.. lo de la grua i tot plegat i em va dir que agafes la carretera i manta.. que busquessim una altra cosa... aixxxxxxx quin fastic :-(

Bé.. hauré de confiar en ells i espero que realment surti bé.. xq sino em pot entrar una depressio de camell :-(
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Tere i Josep » dj. set. 14, 2006 8:33 pm

Nona, per això estem! Jo comento tot allò que trobo que està bé i si ens surt bé de preu, doncs encara millor!

Floti, trobo que és massa just ara posar-te a buscar un restaurant. Hem de mirar les coses negatives i les positives del Mas Solà. De positives, en sabem que en té moltes i de negatives ens hem trobat amb el tema dels 2 casaments al dia (suposo que ha de ser molt difícil d'ensopegar una altra parella perquè si nosaltres ens casem a la sala gran, hauria de ser un casament amb un grup força reduït de convidats perquè no sé quanta gent hi cap al saló antic) i també ens trobem amb el tema de la grua (que sí, és una jugarreta) però podem esperar al Tot Nuvis a veure què ens diuen i després si ho creiem convenient, ja ens mourem. Recorda el que us comentava fa un parell de dies, quan vam anar al Vichy Catalan vam haver de passar per davant de la fàbrica i es veien un munt de palets amb caixes d'aigua i ningú no va dir res!

Va, anima't que ja veuràs com hem fet una bona tria!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/url]
Tere i Josep

EntradaAutor: Tere i Josep » dv. set. 15, 2006 11:37 pm

Pujo post que això queda enrere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/url]
Tere i Josep

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. set. 16, 2006 9:08 pm

HOLA CHICAS!
HE ESTADO MUCHO TIEMPO SIN CONECTARME. ESTOY MUY LIADA CON EL PISO :o-o:
COMO VA TODO?
TERE, TODAVIA NO HE PODIDO IR A HABLAR CON LOS MUSICOS..
Y CUANDO QUEDEMOS LO HACEMOS DONDE QUERAIS VALE?
COMO QUEDAREMOS EN SABADO O DOMINGO, NOS IREMOS A PALAFOLLS, QUE NOS DEJAN CASA ALLI, Y ASI NOS QUEDA MAS CERCA :-)ok:
TENGO MUCHAS GANAS DE QUE LLEGUE LA FERIA DE GIRONA PARA HABLAR CON DAVID.
ES BUEN MOMENTO PARA A LAS QUE NOS ANGUSTIE EL TEMA DE LA GRUA UNIRNOS Y HACERLES SABER A MAS SOLA QUE SOMOS MAS DE UNA PAREJA QUE ESTAMOS DISGUSTADOS, NO?
HACE UNOS DIAS QUEDÉ CON LAS FORERAS DE MATARÓ, ENTRE ELLAS ESTHER 75, QUE YA ESTÁ CASADA!, ME ENCANTÓ CONOCERLAS -
A VER SI NOSOTRAS QUEDAMOS PRONTITO, OK!? :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
anabelen2007
:: núvia de bronze

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Tere i Josep » dg. set. 17, 2006 1:57 pm

Eso, eso, a ver si quedamos que yo solo conozco en persona a Núvia y a su futuro (que por cierto, ayer fuimos juntos de "boda", ja,ja,ja). Os parece buena idea quedar en noviembre para para ir todos juntos al Tot Nuvis? Ya diréis algo, que últimamente estáis caras de ver, je, je...

Por cierto, me han dicho que ya han levantado dos pisos de la estructura del hotel, pero que cuando lo ves, no parece que esté en el recinto del Mas Solà (venga, Floti, anímate!!!!!!)

Un abrazo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/url]
Tere i Josep

EntradaAutor: anabelen2007 » dg. set. 17, 2006 2:05 pm

HOLA TERE!
PUES SI QUE SERIA BUENA IDEA ENCONTRARNOS EN LA FIRA DE GIRONA.
Y SI VAMOS TODOS A HABLAR CON DAVID EN EL STAND DE MAS SOLA MEJOR....POBRECILLO!
:-)ok:
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dg. set. 17, 2006 3:14 pm

POR CIERTO,!
ALGUNA DE VOSOTRAS HABEIS PENSADO EN "VESTIR" LAS SILLAS EL DIA DE LA BODA.
ES QUE EN MAS SOLA VEO QUE NO LO HACEN Y A MI PERSONALMENTE ME GUSTA MAS LAS SILLAS VESTIDAS.
ALGUIEN SABE SI SE PUEDE PEDIR QUE LAS VISTAN? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: Tere i Josep » dg. set. 17, 2006 10:07 pm

Ni idea, aunque creo que por el tipo de silla que hay en el salóon creo que no se puede poner ninguna funda. Yo también creo que quedan más bonitas enfundadas en tela, pero la verdad es que el tapizado es a conjunto con el salón.

A ver que opinan las demás de quedar para el Tot Nuvis...
[/url]
Tere i Josep

EntradaAutor: SIP » dl. set. 18, 2006 7:38 am

Ei, bon dia!
Jo pujo cada cap de setmana a sta coloma, i ahir m'hi vaig fixar bé amb la grua i jo crec q no es veurà, xq a fora el jardí, per l'aperitiu, fins i tot hi ha una mica de porxo i la gent no crec q estigui mirant a "lo lejos", la gent va parlant, mirant als nuvis..... criticant-los? Segur q hi ha de tot....... jjejejeejjejeje
Tranquiles reines, ja veureu com quedarà genial, ni hi pensereu!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: nowelly » dl. set. 18, 2006 7:39 pm

Chicas no me estoy enterando de nada de lo que hablais, yo tmb me caso en mas Sola en 7 de julio y que es eso de la grua, lo del hotel que estan construyendo? q pasa se va haber una grua?
Parece q caiga de un nido pero no pillo nada! y lo de 2 bodas el mismo dia me parece muy raro pq yo cuando fui a contratar mi banquete me comentó David que hacian una boda por dia asi q no entiendo nada!
Ya estoy casada!
nowelly

Entrades: 243
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Tere i Josep » dl. set. 18, 2006 10:45 pm

Bienvenida!

(Veo que al final aceptaste mi invitación de incorporarte a éste, nuestro foro, je,je,je)

Sorprendida por todo lo que acabas de leer, no? Pues así quedamos nosotras cuando nos enteramos de que en el MAs Solà podría ser que se celebraran dos bodas el mismo día (una en el salón para banquetes y la otra en la masía). Sí, a nosotras nadie tampoco nos había dicho que ésto podía suceder, pero creo que sería mucha casualidad coincidir con otra boda el mismo día que la nuestra. Además creo que una se haría al mediodía y la otra por la noche.

Otro de los temas que últimamente nos ha tocado la moral es que estan construyendo un hotel justo detrás de la zona del aperitivo (según Núvia creo que es la zona donde estaban antes las carpas), que por cierto, este fin de semana me comentaron que ya habían subido dos pisos de la estructura pero que no parece que esté dentro del recinto del restaurante.

Pero aún y todo ésto, creo que hemos hecho la mejor elección en el restaurante.

Por cierto, sabes que nosotros (y alguna otra pareja de por aquí) fuimos al Mas Solà pidiendo la fecha de tu boda, pero cuando fuimos, nos dijeron que ya hacía tiempo que estaba reservada y que antes que nosotros había ido muchas parejas para reservar el mismo día? O sea, que eres la afortunada del 7 del 7 del 7.

Bueno, aquí estarás a la última de lo que tenga relación con el Mas Solà y otros temas. Como habrás visto, queremos organizar una quedada para conocernos, si te quieres apuntar...

Por cierto: cuéntate algo: dónde vivís, edades, iglesia en la que os casáis, que tenéis ya contratado, etc... (pensarás que chafardera, no?)

Bueno, un saludo!

Y un abrazo a todas mis compañeras de batalla que hoy no os he dicho nada, pero como véis, me enrollo de mala manera...

PS: Núvia, espero que hagi sigut lleu el primer dia de feina després de la setmaneta de vacances. Per cert, el mossèn és molt enrotllat!

Ptons.
[/url]
Tere i Josep

EntradaAutor: Tere i Josep » dl. set. 18, 2006 10:48 pm

Véis, siempre se me olvida algo:

Flotiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Me preocupaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da señales de vidaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/url]
Tere i Josep

EntradaAutor: nowelly » dt. set. 19, 2006 6:39 am

Hola wapa, la verdad es que me voy a currar y no tengo tiempo a explicarte nada luego a la tarde me conectare me llamo Noelia, soy de Salt y me caso en la Catedral de Girona un besazo, luego te cuento
Ya estoy casada!
nowelly

Entrades: 243
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants