RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nys » dl. set. 18, 2006 5:17 pm

hola guapes!!!!!!
veig que hi ha poca gent per aquí però la mar d'animades >.-<: >.-<: >.-<:
he estat veient que ya mateix tenim boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que bé, i quins nervis, no??? a mi em falta molt i de tant en tant em poso nerviosa...

us volia fer una pregunta per les que encara no viviu en parella, o no be no se faig la pregunta i que respongui qui vulgui, jejeje.
com feu anar la ""llista de regals"" és a dir a mi per exemple em falten electrodomestics, i algunes altres coses i de tant en tant familiars em pregunten que que necessitem: com organitzarieu això? tenint en compte que més de la meitat de la familia es de lluny i no parlem sovint.

molt petonets guapes!!
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
nys
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 9:16 am

Ostres doncs ni idea Nys... Jo és que ja visc amb la meva parella i no m'hi he trobat, però al donar les invitacions moltíssima gent m'ha preguntat si fèiem llista de regals... Jo crec que en aquestes coses s'hi ha de posar una mica de morro, i si pregunten digues coses que et falten! :-)ok:

Eli más o menos lo llevo todo, en principio esta tarde me iré a comprar la ropa interior y los zapatos... dos cosas menos para borrar de la lista! >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Bandi » dt. set. 19, 2006 9:22 am

Ei noies!

Felicitats Lluneta per l'aniversari del compte enrerre!!! :-()-)

Elisabet a tu ja et queda poquíssim!!! Gràcies per explicar-nos tots els últims detallets... >.-<: >.-<: >.-<:

Eli: saps exactament quins dies és la fira de Vilanova??? :o-o:
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 9:26 am

Ei Bandi! Què tal? Quants dies sense veure't per aquí! Com ho portem tot plegat? Alguna novetat ? (ui quin fart de preguntes :o-o: )

Crec que la fira de Vilanova és els dies 29 i 30 de setembre i 1 d'octubre, això ho pots consultar a l'apartat de fires i trobades de l'índex :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Bandi » dt. set. 19, 2006 9:37 am

Ei Elisabet!!!

És que m'han canviat l'horari de feina i entre això i els entrenos... total que vaig que trec fum... :-) juas, juas!

I tu, ja ho tens tot lligat? I ta germana, ja té el vestit??? em va dir que encara sel'havia d'anar a mirar...
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 9:45 am

Més o menys sí que ho tenim tot lligat, però vull acabar d'enllestir serrells que queden penjats... Ma germana sí que té el vestit ja! Però no l'he vist, li han d'arreglar i crec que fins que no el porti a casa no el podré veure :--(

I la feina què tal? Vas molt de cul? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. set. 19, 2006 9:54 am

Hola guapas!!
Nys por fin por aki!!! Fiesta!!!! ::fiestuqui:: (es broma ya no hago más fiestas)
El tema de los regalos pues yo lo tengo muy claro, dinero. Nosotros ya vivimos juntos y no necesito nada para la casa pero yo creo k lo más practico para ti y para los invitados es dar dinero así no tienes regalos k no te gusten y no haces k ellos se coman la cabeza en k comprarte, no sé, es mi opinion.

Bandi!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Estabas desaparecida!!! La fira como te ha dixo Elisabet es el 29-30 de septiembre y 1 de octubre, vas a ir?

Elisabet te faltan los zapatos??? Pues espabilate k te veo descalza jajaja

Donde está esa foto?? :-/
Imatge
[/url] www.nuvis.org/joseieli/
Eli_Jose

Entrades: 1029
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:26 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 12:05 pm

Eli la verdad es que el no tener zapatos no me preocupa, algunos encontraré seguro! :-)ok: Me lo estoy tomando con calma _cfe*:-) jejeje

A ver si puedo colgarla mañana, me he dejado el cd donde tengo unas recientes en casa :--(
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. set. 19, 2006 2:50 pm

Trankila Elisabet k seguro k encontrarás. Para la prueba del vestido no los necesitas?
Cuando tienes la siguiente prueba?
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 3:06 pm

Pues me acaban de llamar esta mañana y mañana tengo la primera prueba! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Tengo unas ganitas ya! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. set. 19, 2006 3:14 pm

Nos pondras fotos, verdad?
FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS FOTOS
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 3:22 pm

Jejeje no te lo aseguro, es que yo no tengo cámara digital, a ver si mi hermana me deja la suya! Pero pasaría las fotos por privi, no quiero ponerlas hasta después de la boda! :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. set. 19, 2006 3:30 pm

Vale guapa!!! Haber si puedes.

Venga voy a poner fotos de vestidos!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 3:40 pm

Qué bonito este que has colgado! :-)) :-)) Tienes alguna idea de vestido Eli? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: Bandi » dt. set. 19, 2006 3:50 pm

Ei!!!

Elisabet: Doncs una mica atabalada amb la feina, més amb els horaris que amb la feina en si... és que cada dia tinc un horari diferent i sempre vaiga mb la "xuleta" a sobre... :o-o: Ah! I jo també vull que m'enviis privi amb les fotos de la prova!!! Diga-li a ta germana que faci el favor de venir a fer-te-les, que si no ja me n'encarregaré jo... :-/

Eli: segurament sí que em passaré per la fira de Vilanova... encara no sé el dia, però anar a donar-hi una ullada, segur! Potser trobem alguna idea! Després haurem de fer intercanvi d'informació... :-)ok:

Nys: Nosaltres ja vivim junts i per tant no haurem de demanar res per la casa... si algú ens vol donar alguna cosa seran diners... però ningú està convidat pensant en què ens regalaran!!! :-):-):-):
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. set. 19, 2006 3:55 pm

Ei guapa!

Suposo que això de l'horari de la feina és acostumar-s'hi, oi? Que treballes al Vendrell mateix? :hmm:: Jo per sort faig horari fix de 9 a 5 i n'estic molt contenta! :-)ok:

I si em faig fotos no us preocupeu que us les passo! >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dt. set. 19, 2006 7:31 pm

Noies quants dies sense explicar res!!!!

Eli gracias por la mega fiesta que me has hecho, eres un solete : sol :
Si puedes te agradeceria lo del catálogo de coches, si no puedes no passa nada, en noviembre iré a la de Reus.

Elisabet jo també vull veure les fotillos per privi, que segur que estàs preciosa!!! Quina ilusió, la primera prova!!!!!

Bandi guapa, quants dies desapareguda ::-) ::-) molt liada amb la feina, no?? Has mirat vestis????

Nys, nosaltres no vivim junts, i lo més segur és que obrim número de compte, i només farem llista de noces amb coses que haguem escolllit nosaltres per als "compromisos". El que em refereixo és que el meu pare és de poble, i els pares del meu xicot també....i ja se sap la gent vol quedar bé i et pregunta on téns la llista per fer qualsevol detallet, així que per aquesta gent farem llista, ja que em sap greu donar número de compte.
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: nimfeta » dt. set. 19, 2006 9:13 pm

Hola lluneta!

Feia dies que no em conectava per aquí....

Que tal va anar el sopar romantic del Termes??? ja ens queda menys d'un any eh?!!!! Nosaltres al final hem canviat de sala, hem agafat una que només ficaven taules quadrades i a partir de l'any vinent fiquen taules rodones.

Explica'm explica'm que estic intrigada!

Petons
nimfeta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: Bandi » dc. set. 20, 2006 7:31 am

Ei noies!

Sí que he anat a preguntar pels vestits!!! Vaig passar per la botiga de Rosa Clarà i em van dir que fins a finals d'ocrubre no tindrien tots els vestits de la nova col·lecció per provar-los... jjjooooo! Jo ja teina il·lusió per provar-me'ls més aviadet... :-( Em van donar el catàleg i a més em van dir que ja hi havia la nova web!!!

També vaig anar a Pronovias..., allà em van donar el catàleg i em van dir que si volia mirar algo truqués per demanar hora.
Imatge
Bandi

EntradaAutor: nys » dc. set. 20, 2006 7:33 am

Moltes gracies guapes per la vostra ajuda!!!!

no puc escriure gaire perque marxo a treballar. un petó.
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

Imatge
[/url]
nys

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007