Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Aresuki » dc. set. 20, 2006 5:49 pm

MECACHIS EDAE!!! PERO Q REQUETEWAPAAAAAAAAAAAAA!!! IMPRESSIONANT!!! QUAN EM CASI VULL ESTAR TAN WAPA COM TU!!! ENHORABONA!!!!
Aresuki
:: núvia rookie

Entrades: 88
Membre des de: dj. març 16, 2006 10:54 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. set. 20, 2006 5:51 pm

Nena, m'acabes de fer posar moooooooolt vermella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Has vist la meva crònica???? Per cert, encara no m'has contestat d'ahir. Quan et cases??? al 2007???
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Aresuki » dc. set. 20, 2006 5:54 pm

Ei wapa!! ÉS et veus tan natural...en sèrio...impressionant!!! ARa mateix vaig a veure la crònica i de passada...la de l'Aretes i l'ori....Per cert...sento no haver contestat...no m'hi havia fixat... :t:t: Ens casarem, si tot va bé...al 2008...així q encara tenim temps...tenim més o menys la data i el lloc...ja us aniré informant...RADIOPATIO INFORMA!
Aresuki

EntradaAutor: EDAE » dc. set. 20, 2006 5:55 pm

Passans una foto on hi surtis tu al casament de l'a28!!!! Si vols amb la cara tapada (si et fa vergonya) però almenys deixan's veure el modelet!!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Aresuki » dc. set. 20, 2006 5:59 pm

EDAE ha escrit:Passans una foto on hi surtis tu al casament de l'a28!!!! Si vols amb la cara tapada (si et fa vergonya) però almenys deixan's veure el modelet!!!!!

JA HE VIST LA CRÒNICA!! Q WAPOS ELS DOS!!! Em kdo amb la foto que surts a l'escala...q way...per cert...fas una cara de feliç....q mona ella!
Quan reveli les fotos, us les passaré, pq com tinc la cam digital espatllada, vaig fer anar la tradicional...i a veure quan em decideixo a portarles a revelar....suposo q durant aksta setmana!!!
Bé...marxo a fer una mica de gimnàs q ja convé...s'ha de cremar la resaca de la boda!!!
jejejejeje
Ptons!
Aresuki

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:06 pm

BONA NIT!!!!

Estic sola a casa, aixo vol dir que tinc temps de tocar l'ordinador :-.:·:: i fer les meves coses!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I perque vegue que he fet els deures, he fet 37 fotos del pis!!! i si no us sap greu us les penjaré!! Acabareu una mica fartes de mi, pero... com m'ho vau demanar, doncs aqui les teniu!

:-eh_::
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:09 pm

Aixo tambe es el rebedor, desde un altre punt. La porta que es veu es la de la nostra habitacio.

Encara em falten moltes cosetes per acabar-lo de decorar, pero amb paciencia...
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 4:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:13 pm

A la esquerra del rebedor esta la nostra habitació, a la dreta la meva biblioteca i el pasadis que porta a la resta del pis.

Ara us ensenyare la nostra habitació.
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 4:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:17 pm

Ala, mes fotos!!!

Aquest es el lavabo que tenim a la nostra habitació. Es el mes petit, pero esta força be, al menys te finestra!!
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 4:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:20 pm

A l'altra cantó del revedor tinc la llibreria, i el pasadis on donen les dos habitacions, l'altre bany, la cuina i davant de tot esta el menjador.
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 4:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:22 pm

Ara les habitacions. Estan una mica d'aquella manera... La primera es on tinc el meu dormitori de soltera i les meves cosetes. L'altra es os esta tot el dia ficat l'Ilerdo, on te els ordinadors i les seves coses. Per si no ho savieu tambe li agrada fer de dj. Us ficare una foto de les nenes dels seus ulls!! ::fiestuqui::
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 5:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:23 pm

Aquest es l'altre lavabo, es mes gran i ja ens venia amb banyera d'hidromasatge, pero encara no l'hem fet anar mai...
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 5:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:26 pm

I ara la nostra cuina. Encara ens falten cortines, en realitat a molts puestos, pero es que valen tants quartos!!
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 5:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:30 pm

I per ultim i al final de tot esta el menjador. Te forma de L al boci mes gran tenim la taula i al mes petit el sofa amb la tele i les portes per sortir a la terrassa.
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:33 pm

Us fico tambe unes fotos de la terrassa, pero no es veuen gaire be, perque ja era de nit, pero perque us feu una idea... Tot el pis dona a la terrassa, per aixo es tot el pis allargat. De moment nomes tenim quatre plantes pero algun dia ja ho ficare guapo!! *:-)**
Ilerda l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 24, 2006 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dc. set. 20, 2006 8:36 pm

Demà al mati tindreu rato nomes a mirar fotos!!!

Bueno noies marxo a fer el sopar!!
Fins demà!!
Ilerda

EntradaAutor: alzina » dc. set. 20, 2006 8:40 pm

Hooola!!!! no estas sola , eh??
PEAZO DE PIS NOIA amb la meitat de fotos de les que tu has posat jo faig les fotos de tot el bloc :o-o: .... si un dia poso fotos del meu m'agafa complexe, jajaja!!! pero xulissim tot eh.
Ah! si et consola l'Alzina també té una habitació amb toooot de coses (emisores, els ordinadors, música..la peque ja ho sap jajaja)
un petonás guapa, fins demà!
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: maritima » dc. set. 20, 2006 10:07 pm

Bueno, com ja us havia dit, avui ens han entregat tot el de la boda el fotògraf i aprofito per enseyar-vos al post de lleida, la vostra primicia, la resta, kedara repartit entre la crònica i la nostra web del nuvis.org.
Spero q us agradin¡¡¡ es una amocío molt bonica, spero q aviat tots/es ho tingueu¡¡¡

petonets

vanesa i xavi
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Ilerda » dj. set. 21, 2006 7:47 am

Maritima ja t'he contestat a la teva cronica. He vist totes les fotos i esteu molt guapos. Les que mes m'agraden son les que esta composada per quatre imatges en vertical i sembla que us esteu movent!!
Molt xules de veritat, enhorabona!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dj. set. 21, 2006 9:13 am

US HO HAVIA DIT O NOOOO??????????????????!!!!!!!!!!! PEASO PIS EL DELS ILERDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A QUE ÉS GUAPOOOO??????? =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-)) :-)) :-)) :-))

Edae reina....que et vas quedar soleta ahir a la tarde? jo vaig estar fóra de la oficina.. :-/ :-/ :-/
Aresuki, si, si, siiiiiii!!!!!!!! penja´ns fotos!!!!!!!!! que teniu pensat algun restaurant o església???
MARITIMA!!!!!!!!!!!!!!! QUÈ XULES LES FOTOS!!!!!!!!!!!!!! QUINA PASSADA, ESTEU MOLT GUAPOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I QUINA ENVEJA TENIR-LES TAN AVIAT!!!!!!!!!!!!!!!! I EL VIDEO, QUÈ TAL HA QUEDAT?
Imatge
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants