MAS SOLÀ

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nowelly » dg. set. 24, 2006 9:27 pm

Buenas ana belen, trankila que t da tiempo de sobras, creo q si tuvieras alguna dificultad lo arreglarian.
No creo q te dejaran sin casar.
Pero ánimos que de todas formas te da tiempo!
Por cierto teneis pensao más o menos el tipo de menú?
A mi me gusta aquel q de primero hay ensalda amb mig llobregant amb perlas de meló a la vinagreta nostre, de segundo vadella a la salsa suau de ceba y de postre sorbete de o algo ligero, pq en vez de pastel nupcial, me gustaria poner coulant de chocolate, no sé es que lo del pastes nupcial no me hace mucha gracia! Lo probe en una boda en can Roca y la verdad que la gente quedó muy contenta, a ver si me dejan hacerlo sino pondre de postre vulcanet de xocolata que debe ser lo mismo no?
bueno niñas ya me contareis vuestras preferencias respecto al menú!
Mañana a currar que palo!
buenas noches a todas y hasta pronto!
Ya estoy casada!
nowelly
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: SIP » dl. set. 25, 2006 7:37 am

Hola Ana,

Tengo una amiga q se casa en el Mas Solà el 10 de marzo, ellos son de sta coloma, fueron la semana pasada a los juzgados para hablar de todo el papeleo y solo les pidieron el DNI y un certificado de empadronamiento y les dijeron q lo llevaran a finales de octubre-principios noviembre + o - 5 meses antes de la boda.
Mi cuñada se casó en los juzgados de sta coloma hará ya 2 años y tuvo problemas con los papeles, se enteró la semana antes q no le llegarían a tiempo y al final hicieron una boda falsa, se "casaron", hicieron el convite..... pero los papeles q firmamos los testimonios eran falsos y al volver del viaje fuimos un día a firmar y punto. Era raro para los q lo sabíamos pero fue super bien.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Floti » dl. set. 25, 2006 8:31 am

No te preocupes Ana ya verás como tendreis los papeles a tiempo. De todas maneras siempre será mejor hablar con ellos para ver si te pueden asegurar que estaran a tiempo :-)ok:

Yo no se vosotras.. pero ayer le enseñe todo el book del Mas Solà a mi tio que es maitre de un hotel de barna y está constantemente haciendo bodas. Le comenté que habia 2 tipos de aperitivos y toda la pesca.. se leyo todo y me aconsejó lo siguiente:

me dijo que el aperitivo se veia muy fuerte y que cuando la gente llegara a la comida ya no tendria hambre y que es una lastima poner mucha comida xq se va a quedar en el plato.

A mi también me gusta mucho la opcion del llobregant.. pero hija ese menu se dispara un montonazo y despues del aperitivo quien es el listo que se come to eso.

Una chica que trabajo conmigo aquí fue hace 2 años a una boda en Mas Solà y justo le pusieron ese menu. Yo ni siquiera sabia que existia el Mas Solà pero cuando me dijo que estaba en Santa Coloma.. pense que me vendria genial ir a verlo y mirar donde he acabado... bueno pues decia que pusieron ese menu.. y me dijo que la comida se quedó toda en los platos.. que la gente estaba harta del aperitivo y lo unico que hacian era guarrear el plato... o sea probarlo y listos. Que lastima de comida :-(

Bueno.. esperaremos a que nos den los proximos menus. A mi del año pasado no me convence ningun menu ya hecho.. sino que cogeria un primero de un menu y un segundo de otro... igual con el postre. Menos mal que tambien lo podemos hacer a nuestro gusto.. solo que luego el precio es diferente.

:-)ok:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. set. 25, 2006 3:36 pm

HOLA NOIESSSS!!!!!

Ja soc aqui!!!!! (encara estic "convaleciente" pero almenys, "virtualment" com diu Tere ja estic d'alta, ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. set. 25, 2006 3:40 pm

Uf! tenia unes ganes de veure quines cosetes havieu dit, i parlar i parlar....

He vit moltes novetats!

Benvinguda nmoya! Jo em caso 6 dies despres de tu al Mas sola!!!! així que estaré dels nervis i m'hauras d'explicar tot amb pels i senyals, i a nuvia també que es casa un dia despres de mi!!!!!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dl. set. 25, 2006 4:14 pm

Hola Montseeeeeeee.... Benvinguda guapa... ja et trobavem a faltar guapaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)

Doncs em sembla que poc us podrà explicar... si estarà de viatge de noces... jajajajajaja
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nowelly » dl. set. 25, 2006 4:35 pm

Hola Montse, encantada!
Pues eso ya te contaré después de mi boda, estará todo a punto para la tuya!
También en Mas Solà, de dondes eres, yo soy de Salt, ya nos iremos explicando los preparativos, y esas cosillas!
De momento no muchas cosas +, hasta que llegue tot nuvis no habran novedades.
Otra cosa, esto del pica-pica primero con el segundo, vosotras q opinais, pq se de una chica que puso el pica-pica segundo y la verdad q kedo muy contentas, si alguien q se haya casado alli nos puede dar información yo se lo agradeceria, pq dudo bastante no se que hacer!
Bueno wapetonas, que hay q mantener este foro al 100%.
hasta luego
Ya estoy casada!
nowelly

Entrades: 243
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Floti » dl. set. 25, 2006 4:39 pm

ufff el que el presupuesto se dispara.... y por lo que dicen el primero es bastante completo... yo tampoco se que hacer.. si cojer el primero.. y la comida mas completa.. o cojer el segundo y la comida algo más light para compensar.. xq es una lastima tanta comida a la basura :hmm:: :hmm::
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. set. 25, 2006 6:07 pm

hola!

nmoya: soy de Mataró (sí, sí, lejitos.... relativamente, Jordi es de Hostalric). La ceremonia sera en Mataro y el convite en Mas Solà.
Pero de momento no tengo ni iglesia.... uf! bueno, supongo que para un viernes no lo tendre dificil no?
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. set. 25, 2006 6:08 pm

TEMA APERITIVO.....

MMMMM, a mi me gustan los 2, los estuve comparando y tampoco hay muxa diferencia eh? (bueno en precio si)
Nosotros lo que queremos hacer es intentar pactar con el restaurante, si por ejemplo te gusta el aperitivo 1 pero quieres añadirle alguna cosa del 2.... no se... todo es hablarlo
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. set. 25, 2006 6:10 pm

Y con los menus...... la verdad es que a mi me gusta una cosa de cada menu diferente, ji, ji, ji

no se, a ver con los de 2007 que cambian :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: nona » dt. set. 26, 2006 7:19 am

bon dia maques!!!!
feia dies que no venia per aquí!!
mmoya, benvinguda! Ei no se si ho saps, em caso un dia abans que tu! el 6/7/07!! que guai! i veig que la montse i en jordi un dia abans que a nuvia! je je je...quan jo maxi faltarà molt poquet perquè arribeu vosaltres!!
quina ilu!
ostres, parlant de papers veig que hauré d'anar aviat a l'ajuntament de sta. coloma per demanar que ens preparin els paper!
les partides de naixament s'han de portar pq comencin a tirar els papers endavant o després, és a dir, primer vaig a buscar les partides de naixament o primer vaig a l'ajuntament de sta. coloma???
alguna sabeu com funciona??? i els testimonis que venen a fer?
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:02 pm

EntradaAutor: SIP » dt. set. 26, 2006 8:19 am

Nona, ben bé no sé com funciona xq jo em vaig casar per l'església. Però tinc una amiga q también es casa al mas solà i va anar als jutjats i li dir q havia de portar el dni i un certificat d'empadronament (però ells són de sta coloma). Jo crec q hi podrieu trucar i preguntar-ho, així quan hi aneu ja ho porteu tot per no haver-hi de tornar 2 vegades.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 26, 2006 10:20 am

Que divertit i quins nervis que passarem!!!! uf!

Jo crec que nona i nmoya ens heu de fer 5 centims de que tal us ha anat el casament!!!!! abans de que marxeu!!!!!!! (sobretot a nuvia i a mi que anem la setmana següent)

Li demaneu l'ordinador a en David i us connecteu al foro!!!!ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dt. set. 26, 2006 10:22 am

jejeje eso eso.. cojeis el ordenador y os conectais des de el Mas Solà en medio del banquete... jejejeejjee >.-<: >.-<: >.-<:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 26, 2006 10:23 am

Pel tema del TOT NUVIS

Dieu que voleu quedar tots???? que xuli!!!!

el que passa es que jo no se quan aniré perque jo vinc de Mataró!!! i clar no se com ens ho muntarem

No se si pujaré a Hostalric (en Jordi viu a hostalric) el dia abans i em quedaré a dormir i així aniré des d'allà o que? A mes tinc uns amics de Mataró que ens volen acompanyar... però em faria molta ilu quedar amb tots vosaltres..... Quin dia anireu?
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dt. set. 26, 2006 10:38 am

jo depen d'en Javi.. a mi m'agradaria dissabte.. pero ell normalment treballa.. si treballa anirem diumenge.. quin remei.. xq divendres jo treballo i ell també... aixi que tot depen :hmm::
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 26, 2006 10:50 am

jo havia pensat dissabte millor que diumenge, perque sino diumenge em menjo tota la cua de Girona cap a Barcelona!!!

pero tampoc ho se, perque el 21/11 es el cumple d'en Jordi i en teoria ho volia celebrar el dissabte amb els amics...... no se que farem, potser anirem al mati i ens quedem a dinar per alla i a la tarda seguim mirant i tornem aviat...... no se mmmm :-/ :-/ :-/
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dt. set. 26, 2006 10:53 am

es que encara es massa aviat per saber el que farem.. jo tot depen d'ell
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. set. 26, 2006 10:57 am

jo no se si anar a d'altres fires..... la de cornellà es el 6-7-8 d'octubre i la de barcelona el 18 i 19 de novembre...... UF!

En teoria a les fires fan packs i preus especials de la fira no?
Imatge
Montse i Jordi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant