MAS SOLÀ

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 27, 2006 2:47 pm

noia, ens anem perseguint pels posts, ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Floti » dc. set. 27, 2006 2:49 pm

si clar.. els meus post fixes es aquest i l'altre.. on estem tot el dia les mateixes... després vaig pululant amunt i avall pels altres... jeje

No em persegueixis.... socorroooooooooooo jeje :-)ok:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 27, 2006 2:50 pm

Mira, jo l'any passat vaig viure el tema del casament d'una amiga amb tots els preparatius

La veritat, el dia que es va emprovar el vestit, dius si es el teu et queda molt bé, es guapissim....... però el dia del casament ESPECTACULAR!!!!!!! no semblava ni el mateix vestit

Ella mateixa diu que se li va remodelar el cos, una passada, inclus li va canviar la cara!

Ella diu "tenia el guapo subido"! ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dc. set. 27, 2006 2:53 pm

ostres doncs espero que a mi se'm remodeli el cos... jejee... i que se'm puji el guapo...

Deu ser l'alegria el que fa que et trobis molt més guapa.. i clar.. no es lo mateix a les proves que en el dia en si.. deu ser un dia molt especial.

Cada vegada estic més impacient per anar a emprovar.. però a la vegada m'aumenta el neguit... no se.. es una cosa extranya.. estic boja :-(
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 27, 2006 2:56 pm

no crec que estiguis boja!

llavors totes ho estariem, no? (Bueno, jo de vegades em considero una mica cabra boja, inclus en Jordi em diu, que et passa avui?, ji, ji, ji, no se m'emparanoio)

bueno, que a mi també se'm posa aquesta cosa a la panxa, com quan anavem a mirar les notes dels examens...... aix, quins temps aquells, ji, ji,ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: nowelly » dc. set. 27, 2006 4:59 pm

Bueno niñas, la cosa es que fui a mirar vestidos a pronovias pq fui una boda este verano pasao y ya de paso vi vestidos de novias, y lo vi.
Mi madre tmb lo vio y me dijo Noelia pruebatelo que es muy bonito.
Total que me lo prové. UN conosejo no mireis vestidos sin saber antes el precio.
Yo me lo prove y luego pregunté el precio y se me cayo el alma a los pies. Flipé con el vestido. Me queria morir.
El vestido es muy caro, pero es el de mis sueños.
AL final despues de darle muchas vuelta fui hace 1 mes a probarmelo otra vez por si las moscas, y resulta q lo habian retirado.
Les dije que me gustaba pero q no me lo quedaba sin vermelo otra vez puesto, pq claro me lo prove en Junio.
AL final consiguieron traemelo y me llamaron hace 2 semanas.
La verdad no he visto ninguno más que me gustara e hice una locura y me lo quedé.
Es pasta pero es que no me gustaba ningún otro, total para unas horas, pero es que me lo tenia que quedar.
Haber estoy muy contenta pq es mi vestido, es de mi estilo, y mogollon de cosas pero tengo remordimientos pq es un vestido q se pasa del presupuesto. Pero pensé total me voy a casar una vez en la vida (eso espero) y me tendre que ver en las fotos pq si me kedara otro siempre pensaria en este vestido y no sé locuras.
Pero hacerme caso, primero preguntar precio y luego os lo provais.
Pq vaya lios de cabeza que he tenido me ha quitao hasta el sueño!
Ahora solo falta pagarlo y con sacrificio pq no voy a poder permitirme muchas cosas pero en fin no le doy + vueltas pq me rallo un montón.
Niñas aki os lo cuelgo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ya estoy casada!
nowelly
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 27, 2006 5:21 pm

nmoya

MOLT i MOLT XULO!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ja tens vestit!!!! quina sort!!!! ojala jo el pugui tenir ràpid també

Si no et fa res...... ens pots dir aprox el preu? :o-o: es per fer-me una idea perque tambe vull anar a pronovias

No m'agafaré aquest que és únic per tú wapetona!!!!!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: nowelly » dc. set. 27, 2006 6:01 pm

Me da corte decirtelo, pero + o - para quete hagas una idea 3.000 y pico
Una pasta!
Pero no kiero ni acordarme vaya.
Que me como la cabeza!
Y no kiero pensar +.
Haber si tienes suerte! pero sobretodo pregunta el precio, antes de probartelo.
Ya estoy casada!
nowelly

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. set. 27, 2006 7:15 pm

sí que es una pastuki

pero me parece que todo con lo que ha subido de 1500 no baja nada de nada!!!!!

ANIMUS NOIA!!!!!! y sino pues hacemos un poster de esos que esta de moda, enseñando media cacha, ji, ji, ji (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

al igual nos sacamos un piquillo, ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: nowelly » dj. set. 28, 2006 4:32 pm

Pues no te creas no seria mala idea, jejejejej
Es que todo ha subido un montón! Como los cubiertos, no es por nada pero 100 como mínimo por persona es tela! ahora añade la barra libre, unos 6 € a parte, y sobretodo el IVA es q me sale la boda por una pasta increible, suerte q pedimos un poco más de hipoteca, que sinó no me casaba ni al 2050, te lo digo yo.
Lo del vestido ha sido una ida de olla total!
Pero ya ves el capricho de la niña, q le voy hacer.
Es que sino me casaba con ese vestido parecia que lo tendria en mi cabeza el resto de mi vida.
Y total una vez puestos al bodorrio que más da unos euros más o menos, voy a ser igual de pobre.
Bueno y tu que estilo te gusta más? cual es tu vestido?
Vas con alguna idea? si? no? en fin ya me iras contando.
Por cierto este foro está más a pagao que papuchi!
a ver si nos animamos a escribir cosillas
jejejej
Ya estoy casada!
nowelly

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. set. 28, 2006 4:51 pm

Pues si que esta apagadillo esto sí!

no tengo vestido

Estilo??? uf, me gustan de palabara de honor, de tirantes rectos, cuello de barco, y sencillitos

ayer me estuve mirando en las webs

de RCLARA me gustan de la colección TWO: Rioja y Romeo

de pronovias un monton, ya los ire poniendo a ver que me aconsejais
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: SIP » dv. set. 29, 2006 8:14 am

Ei! una pregunta, quant us cobren de barra lliure al Mas Solà?
Nmoya, el vestido muy bonito. Y no te agobies, a mi también se me puso el mio entre ceja y ceja y tenia q ser ese, aunque un pelín más barato, pero tuve suerte q me encapriché de ese, también había de mucho más baratos pero ya ni los miré. Tranquila mujer q vas a estar guapísima!!!!!!
I les altres, a veure si aneu mirant vestits q a mi m'encanta veure'ls!!!!!!!! jo ja em tornaria a casar per posar-me'n un altre!!!!!!!! i per tornar a passar el dia, és tot tant genial.......... és increible.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Floti » dv. set. 29, 2006 8:59 am

Sip al Mas Solà la barra lliure son 4 € + iva clar...

jo he pensat que possaré en principi 3 hores... però ja veure'm... xq comences a sumar i sumar i no pares mai.

Lo bo que té és que no passarà com al cassament de la meva cunyada.. quan ella es va cassar només tenien JB, larios y bacardi.. res mes... aqui ens van dir que hi habria Chivas, Cardhu... vamos licors de qualitat.
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SIP » dv. set. 29, 2006 10:58 am

però a mi m'han dit 4€ per hora/per persona, pot ser? o 4€ per persona en total?
Es q una de les meves millors amigues es casa ara al març i em va preguntar com fer-ho pel ball, quanta estona..... i jo li vaig dir q fés bastant xq és quan la gent s'ho passa millor i si has de tallar el rotllo...... però dsprés em va dir q eren 4€ per hora/ per persona i es clar, si és així li vaig dir q fés un ratet i despres ja seguiriem la festa en algun altre lloc perqué sino sortirà carissim!!!!!!!!!!
En el meu casament ens la vam fer nosaltres la barra lliure, però si me la feia el catering ens cobraven 6€ per persona per tota l'estona (ells deien 3 hores).
Imatge
[/url]
SIP

EntradaAutor: Floti » dv. set. 29, 2006 11:09 am

si si 4€ per hora per persona... + ivaaaaaaaaaaaaaa
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dv. set. 29, 2006 11:13 am

4€ per hora i per persona???????!!!!!! Ostres, doncs nosaltres que vam fer una mica més de tres hores de ball, ens hauria sortit caríssim!!!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. set. 29, 2006 11:38 am

hooolaaa!!!!!!

puc opinar??????

doncs a 4€/persona adulta/hora es dels mes baratos que jo he vist eh? perque normalment son 6€

pero jo crec que tot es negociable, perque penseu que els musics et posen el pack de 3 hores, aixi que ja t'obliguen a 3h de ball no?

Doncs a negociar s'ha dit no? Jo la barra la tinc clara, de moment 3 h perque menys..... no es res, i si es va allargant ho negociare amb el restaurant perque tambe anira quedant menys gent.

Ara que jo crec que en el meu cas l'amortitzarem perque els amics i cosins....... buiden la barra en un tres i no res, ji,ji,ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dv. set. 29, 2006 11:44 am

ja MOntse es lo que ho vull fer.. en principi posar 3 i despres.. que cobrin segons les persones que quedin.

Nosaltres también ho amortitzarem... jejeejeje.. >.-<: >.-<: >.-<:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dv. set. 29, 2006 11:50 am

Es que jo crec que es el rato mes relaxat i que mes pots gaudir de la gent perque entre que parles amb uns, despres un bailoteo amb uns altres llavors t'en vas a parlar amb els tiets.......

clar ni t'enteres

Floti tu posaras bus???? Jo si! pero encara haig de mirar i a mes els hi haig de dir als del MAs Solà no se si pot entrar un bus dintre :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: SIP » dv. set. 29, 2006 12:02 pm

Suposo q sí q pot entrar el bus a dintre, eh? Això està bé, el problema és q no tothom és d'allà mateix........ jo al final no en vaig fer.
Doncs no sé, home, si compares els preus dels cubates està be de preu, però jo ho trobo caret, de fet deu ser el q val. La meva amiga suposo q farà també 3 horetes i ja està, i si la gent encara està animada........ els joves ja tenim clar q dspres anirem cap al pub de vilobí tots i seguirem la festa allà i q cadascú es pagui lo seu, sino pobrets, hauran de pagar una pasta xq ja només amb la colla....... mai en tenim prou!!!!!!! jejejeje
pel meu casament vam acabar a les 6 del matí!!!!!! i perqué van començar a fer el tonto tirant-se a la piscina, sino........ uff, no vull saber a l'hora q hagués anat a dormir.
Imatge
[/url]
SIP

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant