Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 13, 2005 5:11 pm

Hola Maima!!! T´has registrat menjant-te la "m"!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Però bueno, ara ja sé qui ets!!! :-))
Així que també et cases a l´Esglèsia Sant Joan!!!És molt bonica. Lo del bar del davant...quan fan bodes treuen les cadires, tranquila. :-)ok: :-)ok:

Per cert, Marieta, he trobat algo que igual t´agrada...com que et cases en un castell i t´agraden els vestits medievals, jo crec que aquestes invitacions et quedarien genial. A mi m´han fet molta gràcia.
bueno, un petonet per a totes.
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 13, 2005 5:16 pm

Ara plegadeta...tipo pergamino. Qué xula!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 13, 2005 7:39 pm

jhygfgf
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 13, 2005 7:44 pm

M'he ficat una foto, a veure si surt!!!
Visitant

EntradaAutor: Marieta » dj. oct. 13, 2005 8:09 pm

Hola a totes!!

Ja se qui ets AIMA... Ja sabia que et casaves al mateix lloc que jo però un dia abans, m'ho va dir la Marta de la facu.Suposo que a tu també et va dir lo meu,no...

Bé, a veure si ens veiem algun dia o per BCN o a LL.

I les demés que tal esteu? Com va tot? Aquest dissabte vas a mirar vestits Petita? Quina emoció!

N'hi ha un del pronovias que m'ha agradat, és diu Alcanar, ja us el ficaré quan pugui així me doneu la opinió.

No se qui ha dit per aquí al foro lo de les galetes en forma de novios i la font de xoco. Són idees genials! Si teniu informació passeu-la!!!

Hasta luec!!!
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dv. oct. 14, 2005 9:54 am

Uyy!!! Perdona Aima!!! M´he confòs....ho sento. :-( :-( :-( :-( :-(
Així que ets nova...que bé!!!!
Doncs ens has de dir on fas el convit i així et ficaré al RANKING de núvies lleidatanes, vale? Benvinguda maca!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Bueno, noies....
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
DEMÀ TINC HORA A PRONOVIAS!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Tinc uns nervis...i un no sé què...
Per una part tinc moltes ganes d´anar-hi, però per una altra...doncs no. Perquè sé que m´haig d´emportar algun "disgustillo" amb els preus i tot això, però bueno, a veure què passa.
Petita

EntradaAutor: Petita » dv. oct. 14, 2005 10:04 am

Marieta, et fico una foto del vestit que t´agrada de Pronovias:
M´agrada molt, molt...el que no m´agrada tant es el preu...2.900 euros
Petita

EntradaAutor: Marieta » dv. oct. 14, 2005 12:17 pm

QUE BE QUE BE QUE BEEEEEEEEEEE!!!! Dilluns ens ho has d'explicar tot tot i tot!!!!! Jo també tinc unes ganes d'anar a mirar vestits...

Per cert, com ho fas per ficar la foto dels vestits aquí? Jo primer ho passo al paint i així ho puc ficar. Però si clico el boto dret damunt del vestit que m'agrada no em surt " guardar como", per això faig el paint. Ui, no se si m'explicat.

M'encanta el vestit Alcanar, però quan la model està de perfil no se, és com a molt ajustat i jo tinc la meva panxulina i se'm notaria. Ademés és caríssim. Per cert, et puc demanar un favor si vas a Pronovias? Podries preguntar quan valen els vestits del Lorenzo Caprile? Segur que un colló i mig, ui, perd´o... :-)) :-/

Les invitacions també són molt guais. D'on les has tret?

Ah, la AIMA també fa el convit a Albatarrec, com jo.

Bé, moltes gràcies!!! I bon cap de setmana a totes!!!!
Marieta

EntradaAutor: Marieta » dv. oct. 14, 2005 1:03 pm

Aquí un vestit del Lorezo Caprile
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Marieta

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 14, 2005 5:30 pm

marieta, t'he posat fotos de girasols en una església al post de rams d'aquí del 2006

nenes, molta sort amb els vestits, ja anireu explicant! :*:-)
Visitant

Castell d'albatarrec

EntradaAutor: Martacoll » dv. oct. 14, 2005 6:57 pm

Hola i felicitats a totes pels vostres compromisos.

Tinc alguns dubtes amb el restaurant, i m'agradaria que les que ja heu triat em diguéssiu de l'organització i preus.

Personalment m'agraden molt el Prats i el castell d'albatarrec

Moltes gràcies.
Martacoll

Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 14, 2005 6:50 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 17, 2005 11:43 am

Hola noies!!!

Com us ha anat el cap de setmana? Que tal els vestits PETITA?

Jo també vaig anar al pronovias el dissabte a agafar el cataleg. Hi havia una noia moreneta amb ulleres, erets tu?

Heu pensat més coses de la boda? Jo vaig pensant però sense concretar res.

Hola marta,ets nova aquí, oi? Quan et cases? Jo faig el convit al Castell i una altra noia del foro també. La Petita ho fa a la Prats. Jo crec que tots els lloc estan bé, l'elecció és més per gustos personals i per pressupost. Una altra cosa, per segons quan et vulguis casar t'has d'afanyar a buscar un restaurant pq tot està força ple.
Al foro hi ha noies que ho fan a la Big ben, al Resquitx, al Gran Palermo...també hi ha les Caves de raimat, Cal molí, la Fonda...

Gracies invitada per lo dels girasols ho vaig a mirar ara.

Bé, que tingue un bon inici de setmana.

Ah, sóc la Marieta, que no m'he registrat.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 17, 2005 6:52 pm

jo también vaig anar dissabte a buscar el cataeg
no els trobeu molt recarregats???
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 18, 2005 10:05 am

Ei noies...perdoneu-me, però es que ahir no vaig puguer escriure. Treballo en una empresa de transports i ahir teniem vaga. Així que no vaig treballar..
Bueno, bueno...a veure per on començo.....
: ban : : ban : : ban : >.-<: >.-<: >.-<: JA M´HE COMPRAT EL VESTIT!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: : ban : : ban : : ban : : ban : :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Oisshhh!!! Que contenta que estic!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I m´ha quedat un descans....una cosa menos en què pensar!!!
A veure, aniré per parts:
Al final me l´he comprat a Pronovias. (Si m´envieu el vostre e-mail us enviaré la foto, perquè tinc amics/familia que saben que escric aquí i no vull que sapigon quin vestit es). Espero que no us sàpiga greu que ho faci així, es que de veritat, no vull que ningú el vegi abans de la boda.
Bueno, doncs resulta que dissabte vaig sortir amb ma mare de casa a les 15.30 i varem arribar passades les 9 de la nit. Vam acabar les dues fetes pols.
Primer vaig anar a Pronovias, on tenia hora, i noies....no em van puguer tractar millor....superbé, superbé, superbé. Estic molt contenta, perquè ens van atendre millor que a cap altre puesto. Primer em van ensenyar el catàleg. Me´l vaig mirar i vaig triar els que m´agradaven i una vegada els teniem mels va fer emprovar. Crec que em vaig emprovar uns 5 ó 6, que eren els únics que m´agradaven de tot el catàleg.
També us voldria dir que no tenen ni la meitat dels vestits que surten a la web, perquè n´hi ha molts que no els porten a Lleida. Els dels dissenyadors els arriben al Novembre.
Bueno, em vaig emprovar el primer....i va ser el definitiu. Sí, el primer que em vaig ficar és el que m´he quedat...quines coses, no??
Després els altres no em van agradar ficats. Em vaig emprovar 2 que no estan a la pàgina web i que eren de color. Un era de color gris perla i l´altre molt semblant amb cosetes penjant molt originals (eren molt semblants al vestit de la Sibil·la), però no em van agradar perquè la faldilla era molt pomposa, però els vestits eren una passada.
Marieta, vaig preguntar pels de Lorenzo Caprile i valen desde 3.900 a 5.000 euros, i així casi tots els de dissenyadors. :-( :-( :-(
Ah!!! El meu m´ha costat 1.300 euros...crec que està bé, no? No el trobo excessivament car, perquè la majoria valien 2.000 i pico euros. El que pase es que amb el can-can, el vel (perquè al final portaré vel) i la floreta del cap...doncs casi puja 1.800 euros. : muaahhhh : QUIN MAL A LA BUTXACA!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Però es que em vaig veure tan guapa....i ma mare es va ficar a plorar al mig de la botiga, de l´emoció.
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 18, 2005 10:30 am

Bueno, continuo:
Quan vaig sortir de Pronovias ja tenia casi clar l´estil de vestit que volia. Li vaig dir a la noia de Pronovias que m´ho havia de repensar i no em va ficar cap problema, cosa que a les altres botigues no em va passar.
Després vaig anar a Ribe Nupcial i...ves...ni bé ni malament. Em va ensenyar el catàleg. Tenen 15 ó 20 vestits (com a molt) de Sant Patrick; 4 ó 5 de Raimon Bundó (i molt lleitjos); 4 ó 5 de Jose Luis Novias (que no em van agradar)...total que només m´agradaven 2. I mels va deixar emprovar. El primer no em va agradar perquè era molt incòmodo de portar perquè no podia caminar bé i el segon...no em va acabar de fer el pes; així que vaig descartar aquesta botiga. Quan els hi vaig dir que m´ho havia de pensar..no van ficar bona cara. Què es pensaven que m´ho havia de quedar ja o què?
Després vam anar a la Lluna de Drap i em van dir que fins a finals de novembre que no els començaven a arribar els vestits. Què tard!!!!
Després vam anar ja cap a casa, però ja portava el vestit de Pronovias al cap.
Però com que ahir vaig tindre festa, doncs vaig aprofitar i vam anar a més botigues. Primer a Cymbeline, vestits molt raros i molt molt molt cars. No em van agradar ni els vestis ni com ens van atendre.
A Rosa Clarà no vaig vulguer entrar perquè son molt cars i no em volia arriscar a emprovar-me un de car i que després m´agradés...i cagar-la.
A més, els vestits que he vist a Internet no m´han agradat gaire.
I a Casajuana....no em van acabar d´agradar....això sí, eren molt barats de preu, eh?
Així que com que ja m´havia mirat 5 botigues i no em treia del cap el vestit de Pronovias...vaig anar per la tarde, i els hi vaig dir que mel quedava.
La noia, me´l va fer tornar a emprovar per a que quedés totalment convençuda....i encara em va agradar més. Així que li vaig preguntar per ficar-me un xal o algo així, i a ma mare li agradava el vel...però jo no estava gaire convençuda...però quan mel vaig veure ficat...què xulo. A més, després de la cerimònia mel puc treure del cap i ficar-me´l com un xal per damunt dels hombros. I després em vaig quedar una floreta pel cap que em va agradar molt.
Per cert Marieta, no era jo la que vas veure, perquè no porto ulleres. Llàstima...perquè ens podriem haver conegut, no?
Bueno, noies, aquesta ha sigut la meva experiència en moda nupcial, espero que a vosaltres us vagi tant bé com a mí, perquè de veritat que estic supercontenta.
Em deixo més coses, però tampoc em vull fer pessada.
Si voleu preguntar-me qualsevol cosa ja ho sabeu...i si voleu veure el vestit fiqueu-me el vostre e-mail i us ho envio explicant-vos els detallets.
Un petonet guapes!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Petita

Jo també em caso a Lleida

EntradaAutor: granadella » dt. oct. 18, 2005 10:40 am

Hola! Sóc de Sant Cugat del Valles, a Barcelona, pero tinc una casa des de fa un any a la Granadella (Les Garrigues) i em caso el dia 9 de setembre allà. El restaurant també és al poble, Restaurant RAmón, molt acollidor i amb capacitat màxima de 140 convidats, cosa que em limita el pressupost i els convidats"compromis-no se qui ets, suposo que m'enteneu) El menú està molt bé, i a més no hi ha cap problema si volem canviar alguna cosa. Estic nerviosa des de dissabte, que vam anar a concretar amb el capellà (molt maco, per cert, tot ho fa fàcil) i el fet aquest em va fer pensar que ara ja si va de debó. També volem anar a la fira de nuvis de novembre per mirar fotograf, musica i tot aixo. Espero que ens poguem ajudar entre totes Un petó
granadella

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 18, 2005 10:46 am

enhorabona granadella i benvinguda xata!!
i a tu petita felicitats per trobar el teu vestit!! >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 18, 2005 11:03 am

a28, ja t´he enviat un emilio!!!!
A veure que tal....
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 18, 2005 11:14 am

Ei, Granadella i MartaColl!!!!
BENVINGUDES!!!!
Ja som una collada, eh?
Bueno, MartaColl, jo em caso a la Prats i....que vols que et diga...a mi m´encanta el lloc, es preciós. Organització: perfecta, bueno, hi ha gent que diu que massa estricta...no sé, ja us contaré. I el preu, pots triar entre 5 ó 6 menús (crec). Els preus van desde 107 euros fins 125 (sense iva). Depèn del menú, canvia el preu. Però dintre del preu entra tot, flors, música, cremada de ron, catifes rojes a l´entrada, barra lliure, animació pels nens...i jo que sé que més. Espero haver-te ajudat una mica, guapa.

Bueno, i tú Granadella, no et fiquis nerviosa que és pitjor. Jo el que vull fer es tindreu tot arreglat amb temps i no deixar-ho tot per l´últim moment, perquè si no...t´agafen uns nervis que és massa.
Ara mateix et ficaré al rànking, vale?
MartaColl, quan sapiguis segur quan i on et cases, et ficaré també a tú.
Un petonet per les dues!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. oct. 18, 2005 11:43 am

Hola a totes i benvingudes a les noves!!!

Com va tot!! jo res de nou encara, no m'han arribat els abanicos!!! paciencia.
Petita, sisplau, enviam la foto del teu vestit!!! el meu email es sirsabina@hotmail.com M'has deixat amb la intriga!!!
Per cert, ets tu la que treballes en una empresa de transport??? Jo també treballo en una, quina coincidencia!!!

Sabeu, m'hi vaig quedar amb les ganes de veure el Castell d'Albatarrec, el meu novio no va voler ni mirar-lo i ara que dos de vosaltres l'heu triat, tinc una mica de curiositat... I aixo que esta a cinc minuts de casa meva!!! (potser m'escapo i us espio el dia del vostre casament jajajajaja)

Bueno, aixo es tot per ara!!
Besets noies!!
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant