Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dc. oct. 04, 2006 11:53 am

A28, el dia de la teva boda vam anar a dinar al mateix puesto que per la boda de la Petita, pero aquesta vegada van entrar al menjador... s'ens va fer tant tard que vam ser els ultims a marxar!!

Que guai lo del nas de pallaso, a mi em va agradar molt la idea, molt generosa i divertida.

Jo els mobles els vaig comprar al meu poble, allà a Cordoba, aixi que no et puc ajudar en aixo, pero serà per botigues a Lleida. Si no ho saps, han obert una nova botiga de Vitali's a Cappont, davant del Mestre, en aquells blocs vermells (per cert molt aprop del vostre piset) pero no se si son molt cars.
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 04, 2006 11:57 am

moment pastis!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 04, 2006 11:58 am

ja tens l'album ilerda??

ei nem a les firetes diumenge??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. oct. 04, 2006 12:03 pm

Que guapos a28!M'alegro moltíssim que tot anès superbé, l'únic que no em va agradar d'aquesta boda es que jo no et vaig poder venir a veure!!! Cachis!!!!!!! : muaahhhh :

Ah! per cert ja tinc l'album! Ara no sé si ja os ho vaig dir abans de marxar o no! Total per si de cas em faig pesada! Va quedar molt be, inclòs dos de les parelles que es casen l'any que bé m'han dit que ho volen mirar al mateix fotograf! Bé una ja ho té confirmat i l'altra li agrada molt però com que es casa lluny no sap que fe, tot depèn del preu de kilometratge!

Com que tinc també el CD a veure si penjo unes quantes a la crònica! Això si quan tingui temps perquè ara tinc una feina de por!!!

Bé, espero poder-me conectar aviat! A10!!!
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 04, 2006 12:20 pm

per cert ja tenim el album preboda! :-)) :-)) :-)) >.-<: >.-<: que wapos que estem... jeje....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 04, 2006 1:35 pm

a28, estaves preciosa!!!! em sap greu que al final no vaig poder venir, sempre em passa alguna cosa o altra i no hi ha manera, a veure si l'any que ve que tindrem ja casa a lleida podem anar a alguna

per cert, ja esteu totes les del 2006 casades, no? em sembla que la seguent es l'airam pero ella ja es al 2007 .... aish quins nervis, a veure si a nosaltres también ens van tan be com les vostres
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 04, 2006 1:44 pm

Ahir al final vaig coneixer l'Aresuki :-) :-) :-) em sembla que ens ho passarem be al nostre repla, resulta que hi ha 7 pisos al repla i d'ells un es el de l'Ares, un altre el meu i un altre d'una dona que tenia una tenda llogada a casa meva i era molt amiga de ma mare. lo que van perdre el contacte quan van traspassar la tenda i es también bona gent ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 04, 2006 2:04 pm

ostres si us coneixereu tots!! jo als meus blocs tambe en coneixo uns quants!! :-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dc. oct. 04, 2006 2:19 pm

Ares, benvinguda de nou, t'hem trobat a faltar per aquí >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Què t'he de dir .... estaveu els 2 sensacionals, wapíssims, feu molt bona parella >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
MOLTÍSSIMES FELICITATS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per cert, el vestit era preciós, m'ha agradat molt la faldilla :-)ok: Es pot dir d'on era????
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. oct. 04, 2006 2:23 pm

Hola noies!!

Eps, docns no, encara no m'ha dit res la fotografa... mecachis!!! porser el que havia de rebre ahir no ere el meu... Santa paciencia!!!

Doncs que be A28 i Rosanna que ja coneixeu gent del bloc nou!! aixi hi ha sempre mes bon rotllo.
Encara hi son les firetes el diumenge A28?? ufff jo ja fa anys i anys que no hi vaig!!! jejejeje
Quan puguis ficans alguna foto del preboda sispli, que us volem veure ben guapos!!!!! on vau anar a fer-lo?
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 04, 2006 2:27 pm

Ei, ei...que estic aqui!!!!!!!! que se m´ha complicat el matí i no he pogut entrar!!!!! :--( :--( :--(
a28, ja t´ho vaig comentar a la sortida de l´església....però ens vau fer plorar molt, molt, molt!!!!!!!! et dic que feia temps que no plorava amb tant sentiment....ufffsss....es que em queien els mocs i tot....
Em va encantar la cerimònia, preciosa, preciosa, preciosa....i l´entorn era idoni. I bueno....vosaltres......ES-PEC-TA-CU-LAR-MENT ESPECTACULARSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) GUAPÍSSSIMS I SUPER ELEGANTS!!!!!!!!!!
Ens has de contar què tal el convit i la festa!!!! >.-<: >.-<: segur que fantàstic!!!
Què més....els mobles....jo t´aconsellaria que miressis a molts puestos, perquè hi ha de tot. Depèn de si els voleu molt bons o normalets...
Ahhh!!!! les taques blanques dels totxos de casa nostra....HORRIBLES!!!! cada vegada es veuen més (o ja deu de ser paranoia meva..). Ja els hi faré una foto per a que li ensenyis a l´Oriol, a veure si ell em pot dir algun producte que pugui comprar. :-)ok:

Joooo....tots teniu àlbums....I JO NOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! joooooo!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 04, 2006 2:28 pm

Hola a28, benvinguda!!!!!!!!!!! Esteu guapíssims, guapíssims!!!!!!

Se m'ha esconyat l'ordinador de la feina, per aixó no em puc conectar!!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 04, 2006 2:30 pm

AAAAHHHHH EDAE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE JA ESTÀVEM PREOCUPATSSSSS!!!!!!!!!!!!! Pensava que estaves malaltona o algo....menos mal!!!!!!!!!!!!
Deu de ser "el mes dels ordinadors esconyats".... :--( :--(
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 04, 2006 2:33 pm

He vist que la natació no va provar gaire!!!!

A nosaltres ens han canviat la monitora. M'agradava molt més l'altra, era maquíssima, però veurem què tal aquesta. Si no m'agrada, el mes que bé em desapunto i aniré a nedar per lliure.
EDAE

EntradaAutor: Ilerda » dc. oct. 04, 2006 2:36 pm

Ei Edae ja has reaparegut!!! jo crec que aixo dels ordinadors es un virus!! aqui a la ofi tambe va petar un!!! els heu de donar frenadol jajajaja

Edae, explicans com te va anar a tu natacio???? nosaltres ja veus, estem mes mortes que vives jejejeje
Ilerda

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 04, 2006 2:45 pm

Va anar com sempre, però la noia que ara fa el curs és novata, i clar, no donava l'abast amb gent de tants nivells diferents. A veure què tal demà. A, per cert, también tinc agulletes (a les cames) que feia molt de temps que no nedava tant!!! Havia plegat al juny!!!!!!

Bé nenes, marxo que estic conectada des de casa, i me n'he d'anar a treballar sense ordinador!!!
EDAE

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 04, 2006 3:16 pm

EDAE...AIXI VA ANAR BÉ LA NATACIO????QUE GUAI!!!!

A28 ON TEL VAS COMPRAR EL VESTIT??? ES XULISSIM XULISSIM!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 04, 2006 3:39 pm

Ara me'n recordava quan vaig començar a entrar al foro que l'a28 estava preocupada per que no trobava cap vestit que li fes del tot la peça i estava preocupada per que es pensava que no en trobaria cap que li agrades, sembla que no hagi passat ni dos mesos casi i fa mes de mig any d'aixo
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Lluna2 » dc. oct. 04, 2006 3:39 pm

Hola a28, ESTAVEU WAPISHIIIIIIIIIMS! =0-0-)
M'agrada molt perque et veus tant natural... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Noies, que us en adoneu que ja som casades? i fa no res que estavem per aqui la mar d'ilusionades, ara tinc una peneta....estic com a melancolica, ja ha passat tot i ho trobo tant a faltar... mireu, ja em cau la maleida llagrimeta
: muaahhhh :
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 04, 2006 3:51 pm

LLUNA2 JO ENCARA NO ESTIC CASADA EM FALTEN 7 MESOS I MIG..I PENSO QUE PER UNA PART TINC GANES QUE ARRIBI I PER L'ALTRA NO PERQUE JA HAURA PASSAT......
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant