RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Elisabet80 » dc. oct. 04, 2006 2:40 pm

Per tot això no et preocupis! Jo crec que la música és lo de menos entre cometes, sempre trobareu ràpid cançons que us agradin! Nosaltres ja ho tenim més o menys solucionat, però és que tampoc no ens hi hem posat en sèrio! Abans de diumenge ho hem de tenir fet però, que és el dia que hem de portar les taules al Fortí i volem parlar amb el DJ! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Eli_Jose » dc. oct. 04, 2006 2:55 pm

Hola xicas muxas gracias por vuestros animos. :-)ok:
Ya estoy mejor.

Elisabet ya no te keda nada, eh?? No sé si voy a poder ir a verte porque el dia 12 de octubre es nuestro aniversario y pensaba en irnos el finde a algun balneario y no sé si estaré el dia 14 :-(
Pero si estoy seguro k me paso :-)ok:

AUN ESTAMOS ESPERANDOLA CRÓNICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lluneta k guai ya te vas a probar vestidos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Yo aigual me voy la semana k viene a un par de tiendas.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url] www.nuvis.org/joseieli/
Eli_Jose

Entrades: 1029
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:26 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dc. oct. 04, 2006 3:10 pm

Eli me alegro que estés mejor!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tú tranquila, si es vuestro aniversario aprovecha y pasad el finde juntos! Que además es puente y son 4 días! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tienes razón, tengo que colgar la crónica! Es que como esta es mi última semana en el trabajo tengo un poco más de lo normal... a ver si mañana me pongo las pilas y os lo cuento todo, aunque sea resumido! :-)ok:

Bueno yo ya me voy, que esta tarde tengo la tercera prueba del vestido! Mañana os cuento (pero no prometo fotos, no depende de mí :-( ).

Besitos y hasta mañana! :-()-) :-()-)
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dc. oct. 04, 2006 3:13 pm

K te vaya muy bien tu última prueba!!!

Y kerekos fotos!!!!!!!!!!!!!

Un besito.
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Eli_Jose » dc. oct. 04, 2006 3:13 pm

no hay nadie más por aki??
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: nimfeta » dc. oct. 04, 2006 4:03 pm

Hola a totes!!!

Perdoneu que escrigui tant poc però es que no tinc temps.... : muaahhhh :

Vaig llegint quan tinc un ratet i m'agrada saber les experiències que anem tenin poc a poc cada una de nosaltres.....la veritat és que mi em queda menys d'un any i ja començo a veure les coses molt aprop.

L'altre dia vaig anar a provar-me vestits de la nova colecció de Rosa Clarà i val a dir que n'hi ha que són preciosos i........em penso que ja he trobat el què vull!!!
Vaig anar amb la meva mare, la meva cunyada i les meves dos nevodetes que seran les dames d'honor i quan em van veure amb el vestit ficat tan elles com jo vam dir....aquest!

Però en el moment que em van ficar el vel.....em vaig ficar a plorar de l'emoció, no em vaig poder aguantar però el millor va ser que a la dependenta també se li va escapar alguna llagrimeta, va ser un moment molt bonic, amb el vel em vaig veure realment de novia.

És una experiència molt bonica.......ara fins al desembre no hi he de tornar perquè encara no tenia tots els models, però em penso que no canviaré d'opinió.

Molts petots a totes
nimfeta
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: Bandi » dc. oct. 04, 2006 5:04 pm

Ei nimfeta! Quin és el model de Rosa Clarà que et va "robar el cor"??? Com es diu? És que a mi també m'agrden molt els vestits de RC i tinc ganes de provar-me'ls... quins altres et vas provar? Com queden??? :o-o:

Es nota que estic intrigada...??? >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: lluneta » dc. oct. 04, 2006 6:24 pm

Aixxxxxxxxxxxxx que ve Nimfeta bonica!!!!!!!!!!!!!!

Jo hi vaig la setmana que ve a provar-me vestits, i tinc clar que si algún m'agrada molt molt molt com em queda i a ma mare i ma germana també els agrada, doncs igual me'l quedo, ves a saber, jejejejejej >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No m'ho pensaré massa no, si EL TROBO :-)) =0-0-)
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: nimfeta » dc. oct. 04, 2006 11:44 pm

Uf! la veritat es que en vaig apuntar molts però no me'ls vaig poder probar tots, us fico la llista dels que vaig escollir:

De la col·leccio Rosa Clarà:

-114 (aquest es preciós però sóc molt delicadeta i la tela de la flor rasca una mica)

-117 (tambés és maco però tota la vida he fet natació i així que tinc una bona esquena i amb aquest vestit encara en tinc més)

-126 (una passada!!!! pero si tens calor i et treus la part de dalt el vestit perd tota la gràcia i la cinta que porta a la cintura es lliga darrera i es molt llarg, així que penja amb la cua i queda impressionant)

-150 (aquest és el que em va robar el cor.....sense comentaris....cal dir que ficat queda molt diferent a la foto, no sembla el mateix)

-227 (és igual que l'anterior però amb els accesoris, em vaig provar la torera però no m'agradava com quedava, aquest vestit és per portar un vel ben bonic com el que em van provar que era preciós)

-238 (aquest no me'l vaig provar perquè encara no el tenien, ha de ser preciós, el vestit en si es tot llis però a sobre porta com una levita tota de punta que es magnífica, fins al desembre no tindré ocasió de provar-lo)

Col·lecció Two de Rosa Clarà:

-114 (és una monada, te els detalls de roses de roba petites, és molt bonic però com que el primer que em vaig provar va ser el que més em va agradar doncs als següents ja els hi trobava pegues, però aquest també és una passada)

-115 (aquest no el tenien encara, però preguntaré si es pot treure el llaç)

-122 (aquest ma mare el va veure a l'aparador de RC de Girona i es veu que es molt bonic, però tampoc el tenien)

-123 (aquest sí que me'l vaig provar, també es bonic, fa com unes flors amb una mica de pedreria, però......no em va fer el pes ficat)
-124 (no el tenien)

-321 (aquest també me'l vaig provar però te el mateix inconvenient que el 126 de la colecció RC, que si tens calor i et treus el cos el vestit perd tota la gràcia perquè queda un vestit blanc llis i la part de darrera es amb cremallera enlloc de botons, però queda molt bonic ficat)

I fins aquí la meva crònica de vestis, no us podeu queixar amb el reportatge que us he fet! jejejejejeje.....espero que ningú s'ofengui per si li agrada un vestit que a mi no m'ha agradat, però ja diuen que sobre gustos no hi ha res escrit.

Ja em direu que us sembla el que a mi m'ha robat el cor.....

No he pogut ficar fotos perquè des de la pàgina no es poden copiar.

Petons per totes i bona niiiiit :llit::
nimfeta

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 9:24 am

Nimfeta! el vestit és preciós! I amb el vel deu quedar genial! =0-0-) =0-0-)

Lluneta si trobes el TEU vestit no t'ho pensis eh! I si no, doncs ja arribarà que encara tens temps! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Eli me alegro que ya estés en plena forma! :-)ok:

Pel que fa a mi, ahir em vaig fer la tercera prova del vestit! I genial! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però no tinc fotos perquè ma germana es va deixar la càmera :t:t: :t:t: :t:t: M'ha d'arreglar una mica els tirants, encara em feia una mica de bossa al pit. I ja està! Ara hi he de tornar dilluns a la tarda per emprovar-me'l per última vegada per veure que tot està :-)ok: i ja estarà >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

VESTITS A TARRAGONA

EntradaAutor: mb » dj. oct. 05, 2006 9:32 am

HOLA!

ALGU SAP ALGUNA COSETA SOBRE ELS PREUS DE NUVIA DE BARAISA? A TARRAGONA?

MERCI! UN BESITO

ES QUE M'ENCANTEN
mb

Entrades: 20
Membre des de: dt. set. 26, 2006 1:01 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 10:11 am

Mb em sap greu no et puc ajudar! Has provat d'enviar un mail a la botiga? :hmm:: Potser et podrien orientar! :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dj. oct. 05, 2006 11:01 am

Nimfeta el vestit és maquíssim, molt i molt elegant, de veritat. Segur que et queda impecable!!!! El que no s'aprecia és el color, de quin color és blanc, marfil???

Mb ho sento guapa, no tinc ni idea dels preus, no et puc ajudar tampoc.

Elisabet tranquila si no téns fotos, ja et veurem a la teva súper crònica que esperem que escriguis amb tot detallet quan ja t'hagis casat, amb fotos incloses!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 11:02 am

Lluneta això ho pots tenir per segur! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Com va tot? Per cert, tu on treballes? O estudies? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dj. oct. 05, 2006 11:15 am

Jo aquesta setmana estic de vacances, per això estic bastant pel foro, pero dilluns torno al món real, jejejej.
I tu on treballes???
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 05, 2006 11:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 11:29 am

Doncs jo treballo a la tele local de la Selva del Camp... potser des de casa l'agafes i tot! jejeje Jo m'encarrego de les notícies :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dj. oct. 05, 2006 11:34 am

Ahhhhh doncs em sembla que no el sintonitzo, però ja ho buscaré!!! :-)ok: jejjeje
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 11:39 am

jejeje :-)ok: al final em podràs sentir la veu i tot!

Treballes a Reus mateix? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dj. oct. 05, 2006 11:48 am

Si a Reus. A us 10 min de casa, és tot un luxe la veritat :-)
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. oct. 05, 2006 11:50 am

Ostres que bé! Jo firmaria ara mateix! Jo tinc tres quarts d'hora en cotxe :--( .(*.*).:..
Elisabet80

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants