Ei noies...perdoneu-me, però es que ahir no vaig puguer escriure. Treballo en una empresa de transports i ahir teniem vaga. Així que no vaig treballar..
Bueno, bueno...a veure per on començo.....
JA M´HE COMPRAT EL VESTIT!!!!!!
Oisshhh!!! Que contenta que estic!!!
I m´ha quedat un descans....una cosa menos en què pensar!!!
A veure, aniré per parts:
Al final me l´he comprat a Pronovias. (Si m´envieu el vostre e-mail us enviaré la foto, perquè tinc amics/familia que saben que escric aquí i no vull que sapigon quin vestit es). Espero que no us sàpiga greu que ho faci així, es que de veritat, no vull que ningú el vegi abans de la boda.
Bueno, doncs resulta que dissabte vaig sortir amb ma mare de casa a les 15.30 i varem arribar passades les 9 de la nit. Vam acabar les dues fetes pols.
Primer vaig anar a Pronovias, on tenia hora, i noies....no em van puguer tractar millor....superbé, superbé, superbé. Estic molt contenta, perquè ens van atendre millor que a cap altre puesto. Primer em van ensenyar el catàleg. Me´l vaig mirar i vaig triar els que m´agradaven i una vegada els teniem mels va fer emprovar. Crec que em vaig emprovar uns 5 ó 6, que eren els únics que m´agradaven de tot el catàleg.
També us voldria dir que no tenen ni la meitat dels vestits que surten a la web, perquè n´hi ha molts que no els porten a Lleida. Els dels dissenyadors els arriben al Novembre.
Bueno, em vaig emprovar el primer....i va ser el definitiu. Sí, el primer que em vaig ficar és el que m´he quedat...quines coses, no??
Després els altres no em van agradar ficats. Em vaig emprovar 2 que no estan a la pàgina web i que eren de color. Un era de color gris perla i l´altre molt semblant amb cosetes penjant molt originals (eren molt semblants al vestit de la Sibil·la), però no em van agradar perquè la faldilla era molt pomposa, però els vestits eren una passada.
Marieta, vaig preguntar pels de Lorenzo Caprile i valen desde 3.900 a 5.000 euros, i així casi tots els de dissenyadors.
Ah!!! El meu m´ha costat 1.300 euros...crec que està bé, no? No el trobo excessivament car, perquè la majoria valien 2.000 i pico euros. El que pase es que amb el can-can, el vel (perquè al final portaré vel) i la floreta del cap...doncs casi puja 1.800 euros.

QUIN MAL A LA BUTXACA!!!
Però es que em vaig veure tan guapa....i ma mare es va ficar a plorar al mig de la botiga, de l´emoció.