MAS SOLÀ

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nowelly » dc. oct. 04, 2006 6:30 pm

Niñas me han dejao un video de una boda de hace 2 años en el Mas Solà, anda que no he llorao na!
Que perfecto todo, el aperitivo con sus carpas blancas, tan bonitas!
Y la comida genial, que presentación me entraban ganas de comermelo, tenia una pinta tan buena!
Que pasada me veia yo ya alli comiendo con mi gente, chicas que no nos queda tanto!
Ya estoy casada!
nowelly
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: nona » dj. oct. 05, 2006 4:15 pm

UUUuuuuuuuuuuuuups!!!
amunt! nenes que quedem enrera!!
Eiiiiii!!!! Notícia!! JO TMBÉ JA TINC EL MEU VESTIT!!!!! Quina emoció.....estic supercontenta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quina passada!!
De moment no tinc cap foto per ensenyar-vos-el, fins que no vagi a fer la 1a prova res de res.....
Però ja m'en faré!!!
Estic supercontentaaaaaaaaaaaaaaaa :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:02 pm

EntradaAutor: SIP » dj. oct. 05, 2006 4:29 pm

Ei Nona, on l'has comprat?
Explica explica, com és?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 05, 2006 4:32 pm

NOOOONAAAAAA!!!!!!!

FELICITATS!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

No surten els models per internet???????

On l'has comprat??????

FOTOS, FOTOS!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

QUE JO HAIG D'AGAFAR IDEES!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: nona » dj. oct. 05, 2006 4:37 pm

l'he comprat a olot a nuvies corredera. havia mirat alguna cosa per girona i no trobava res que em fes el pes i quasibé tots els que havia vist eren del 2006, menys a pronovias que eren del 2007 però no hi eren tots els vestits. i ara que mhavia plantejat començar mirar de mica en mica però en serio....a la primera btiga que vaig el trobo!!
doncs es molt senzillet, com un estil al teu però sense blonda ni pedreria. vull dir que no és un vestit amb molt de volum és senyit. crec que es una mica especial, es com de ganxet!!!! n'hi ha un de pronovias que s'hi assembla, es diu olite si no m'equivoco però és una mica diferent, sobretot la part de dalt. aiiiiii......a mi m'encanta.......
ja us l'ensenyaré quan tingui fotos........
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona

EntradaAutor: SIP » dj. oct. 05, 2006 4:49 pm

Que dius q és, un estil al meu?????? Q el vas veure el meu?
Q guay, es q quan trobes el q t'agrada......... es super guay!!!!!!
Ara espero q no et passi el mateix q a mi q a 1 mes del casament no m'agradava el vestit!!!!!!!!! va ser una neura de 2 dies, eh? però ho vaig passar fatal.
Imatge
[/url]
SIP

EntradaAutor: nona » dj. oct. 05, 2006 5:11 pm

ostres quina p.......
debries passar un mal rato!!!
el teu l'he vist a la teva crònica, je je je.
no és que s'assemblin gaire però ho dic pq es senyidet, no té la faldilla amb volum
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 05, 2006 5:45 pm

hola!

Doncs jo encara no he mirat res

per internet m'he apuntat els models que m'agraden de cada casa, a veure quan em comenci a emprovar

ojala jo també el trobi a la primera, perque sino crec que em desilusionaré i em començaré a menjar el cap pensant que no trobo cap vestit!!!! snif, snif!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dj. oct. 05, 2006 5:45 pm

Ostres Nona com m'alegro de que ja tinguis vestit.. ostres tu.. al final seré l'ultima en tenir-lo.. jeje

Jo vull fotossssssss.... si vas a la botiga... com que ja te l'has quedat.. t'han de deixar fer-t'he fotos amb el de mostra.. que és amb el qual la gent si fa les primeres fotos.. no es poden negar... t'han de deixar.

Nmyoaaaaaa jo vull veure aquest videooooooooooooooo.. snifff sniffff :-(
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 05, 2006 5:47 pm

FLOTI!!!!

Que jo tampoc tinc vestit ni res de res i em caso abans que tuuuuuuuuu!!!!!

Ah! NMOYA, JO TAMBE VULL VEURE AQUEST VIDEEEEOOOOOOOO
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 05, 2006 5:48 pm

Per cert Floti...

qui deies que s'havia casat del foro al Mas Solà ara fa poc i ha de penjar la crònica??????

quin dia es va casar????
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: anabelen2007 » dj. oct. 05, 2006 7:38 pm

HOLA CHICAS!
NUVIA, SABES QUE ME HE EMOCIONADO AL VERTE....ESTAS GUAPISIMA.
ME PARECE QUE NO VOY A TARDAR MUCHO EN IR A MIRAR VESTIDOS. YA ME ESTÁ ENTRANDO EL GUSANILLO..........
BUENO QUE ESTAS MUY GUAPA Y EL VESTIDO ME ENCANTA PERO TAMBIEN HAY QUE DECIR QUE ES QUE TIENES MUY BUEN TIPO,CHICA!
BUENO CHICAS, YA QUEDA MENOS PRA LA FIRA DE GIRONA!!! :-)ok:
Imatge
anabelen2007
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: annafont » dj. oct. 05, 2006 8:49 pm

Nuvia jo también et vull veure nina!!!!! :-()-)
annafont
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: SIP » dv. oct. 06, 2006 7:41 am

Ei Nona, doncs segur q m'encanta el teu vestit xq tots els q tenen la forma tipus el meu, m'agraden molt. No és q els altres no m'agradin però a mi, per exemple, em queden com una patada al cul!!!!!!! jejejeej
Ja tinc ganes de veure'l xq no sé ni com imaginar-me'l!
Doncs si, ho vaig passar fatal, però era el q em deia tothom, q si l'havia triat entre tots els q havia vist era per algo i dubtava xq estava nerviosa, jo no em notava gens nerviosa però potser inconscientment........ a més, va ser quan me'l vaig ana a provar i m'anava la faldilla 3 talles grossa i el top no cordava! i estàvem a 1 mes del casament i suposo q ho vaig veure tan descompensat q no em va agradar gens. Però va ser una neura xq m'encanta el meu vestit!!!!!! jejejeej
Nona, així ja saps qui sóc, no? Jo a tu et conec!!!!!!!

Va nenes animeu-vos q tinc ganes de veure els vostre vestidets!
Imatge
[/url]
SIP

EntradaAutor: nona » dv. oct. 06, 2006 7:51 am

Si, si que sé qui ets m'ho va dir la nuvia, a ella també la conec. He vist el teu vestit a la teva crònoca i también pq la Noe m'ho va explicar. Ara podrà ser al revés, quan m'hagi casat t'ho explicarà ella a tu!! je je je....
Tornant al tema del vestit, les últimes proves si et va clavat res però si et passa com a tu que t'anava malament.....ufffff, ni ho vull pensar!!!! m'entra un atac d'histèria!!!!!
Però nena, estaves guapíssima!!! No ho dubtis!!!
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona

EntradaAutor: SIP » dv. oct. 06, 2006 9:13 am

Gràcies reina! Doncs si, ja m'ho va dir la núvia q et coneixia. I amb la Noe también n'havíem parlat, q em va dir q venia a casament, no? Bueno, de fet casa seva i casa l'Albert som com de la familia, almenys abans, ara no ho sé. Potser seré la forera q tindré més primicia de les teves fotos!!!!!! jejeje
On anireu de viatge, ja heu mirat algo? I si et puc ajudar en algo, ja ho saps, eh?
Imatge
[/url]
SIP

EntradaAutor: nona » dv. oct. 06, 2006 9:33 am

Si, les 2 families estan força unides. la noe i en xevi vindran i els seus pares también. Segur que si que tindràs la primícia!!!!!
del viatge encara no hem mirat res, no ho sabem l'albert diu austràlia, canadà, también ens agradaria maldives o alguna cosa per l'estil, o ny, o un safari a kenya......uffff hi ha mil llocs per visitar!!!
vosaltres vareu estar a bora bora o alguna illa d'aquestes tant genials, no?? m'imagino que una passada, no??
merci SIP, si necessito algu ja t'ho diré, gràcies guapa!!!
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona

EntradaAutor: SIP » dv. oct. 06, 2006 9:39 am

De res "pa eso estamos" jeje
Nosaltres vam estar a les illes Maurici, al costat d'àfrica. Hi ha una noia d'aquí el foro q va fer Kenya i després Maurici, q també està bé, perqué fas uns dies de safari i dsprés relax a l'illa. Jo volia fer NY, San Francisco, Las Vegas, California...... però en Jordi se'm va estressa només de dir-li!!!!! jejeje i vam decidir anar a fer relax total Maurici i dspres 3 dies a París q vam anar de cul xq ho voliem veure tot però teniem molt poc temps, q al final no ho vam veure, però vam fer el màxim. I tot ens va encantar, és genial.
Home, si no us fa res estar moltes hores a l'avió aneu a Austràlia, els meus pares hi han anat i els hi va encantar, la meva mare n'està enamorada. Però de lluna de mel también està molt i molt bé la Polinesia Francesa, a mi también m'hagués agradat molt però eren moltes hores.
Imatge
[/url]
SIP

EntradaAutor: Floti » dv. oct. 06, 2006 12:43 pm

Hola noies

Quina xarrera que teniuuuuuuuu >.-<: >.-<: >.-<:

Jo tampoc sé on aniré de viatje... pensen en fer canada+riviera maya.. xq suposo que maldivas i tot aixo es disparara moltissim... pero com que encanra no em ni mirat no en tinc ni idea.

Ostres Sip.. m'enrecordo com si fos ahir.. quan estaves amb la depre del vestit.. ostrse tu.. lo que em va costar animar-t'he.. aixxxx noia i després anaves guapisimaaaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<:

La noia que dic que es va casar al setembre al Mas Solà és l'arual.. encara no ha posat la cronica ni cap foto.. tinc moltes ganes de veure alguna cosa.. jejejee
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: SIP » dv. oct. 06, 2006 1:31 pm

Si Floti, tu vas viure la meva depre de primera mà, eh? jejejeje
Q tonta q sóc, però en aquell moment em sentia fatal, realment creia q era horrible, si més no q em quedava fatal. Però sort de vosaltres q em vau animar i em vau fer treure els ocellets del cap xq sino....... Però vaja, q suposo q és normal, o sigui q si us passa no patiu.
Home, pel tema viatge, casant-vos a l'agost...... potser q mireu amb temps xq és la temporada q viatja tothom, no?
Imatge
[/url]
SIP

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant