ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 28, 2006 10:42 am

hola guapes!!! bon diaaaa!!!!
per cert, ja he acabat la crònica!!! per fí, jejeje, el que no he posat són més fotos, a veure si tinc una estona i ho faig...

bede, guapa, una pregunta, porfi: has portat el vestit a la bugaderia? com te l'han rentat?
t'explico. ahir el va portar ma mare i l'hi van dir que, com que no tenia etiqueta de composició (sempre les trec, perquè em molesten moltíssim), no podien rentar-ho, que el vestit tenia pinta de ser molt car perquè s'apreciava en el teixit i que probablement necessitaria algun tractament especial, que truquessim a Rosa Clarà i ho preguntèssim
aquest matí he trucat a la botiga, per cert, que maques! i m'han dit que ni se m'acudeixi mullar-ho, que és de seda natural i es faria malbé, que només es pot rentar en sec. vale, el problema és que està bastant brut dels baixos i també té una taca de pètals a la cintura i clar, m'han avisat a la bugaderia que això en sec no marxa del tot, que millorarà una mica però que marxar del tot, no
i clar, és que em fa llàstima que quedi brut, però tampoc m'atreveixo a fer-l'hi jo a casa els baixos amb cuidado (mullant) perquè m'ho han desaconsellat, m'ha dit la noia de la bugaderia que marxarà la taca, però que quedarà marcada la roba al mullar-ho

tú com ho has fet? perquè suposo que el teu vestit també debia ser de seda natural, oi?
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 28, 2006 7:20 pm

Offelia !!!! molt bé wapa !!!! volem fotos del moment !!!! >.-<: >.-<: >.-<: Espero que trobis el que busques !!!

Doncs Pilar a mi em va pasar el mateix. Primer el vam rentar en sec però dels baixos per caminar i tal .... doncs no van marxar les taques i roces. Al final ho hem tingut que mullar. El vestit ha quedat molt bé la veritat però no té el cos que tenia ... no es podia fer res més !!! La seda és tant bona que l'única solució que sorti les taques és en mullat :--=-) . La noia de la tintoreria em va explicar que els vestits amb fibres sintetiques no tenen cap problema però els nostres són mot més delicats .... a veure he de dir que el vestit ha quedat molt bé !!!! Segurament t'ho pinten xungu per si hi ha cap problema es renten les mans ... :-)ok:

bé ja em diràs que fas ... per cert, he de llegir el final de la teva crónica !!!!! Wapaaaaaaaaaaaaa !!!! :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. set. 29, 2006 8:13 am

guapa jo? guapaaaaa tú!!!!!! que ets un solet! i això que no et conec més que per escrit i ja s'et veu de lluny...

a veure, la veritat és que m'han pintat tant malament lo de mullar-ho que no m'atreveixo a fer-ho, si queda en sec ni que sigui una mica millor del que està ara, jo crec que ho deixaré així, total, no crec que el torni a fer servir ningú... es que si el mullo i s'em fa malbé no sé què faria, así que m'estimo més no arriscar-me
la noia de la botiga i la de la bugaderia em van dir que sota cap concepte rentar-ho en mullat, així que crec que els hi faré cas...

ja em diràs que et sembla la crònica guapa!
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dv. set. 29, 2006 5:57 pm

mecachis doncs jo el vaig portar a la bugaderia del corte inglés i no em van dir res..... a veure com m´ho faràn!!!! jo también vaig treure la etiqueta però la vaig guardar i se la vaig donar a la noia.... el vaig a buscar la setmana vinent ja us explicaré a veure k tal m´ho han fet... per cert... 60 eurazos!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dg. oct. 01, 2006 9:44 am

Pilar ... doncs jo el vaig decidir netejar en mullat ! No el volia guardar brut el vestit !!!! Em feia cosa !!!! .... Vaig a llegir-me la teva crónica wapissima i ta deixo missatges !!!! Tu si que estas preciosa !!!! radiant !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert, Isabel aviam com et queda el vestit de la bugaderia del Corte Inglés :-)ok:
Ah si !!!! t' he de dir que tu tbé estaves preciosa !!!! quin recollit nena !!!! i el vestit et feia un tipillo !!!! >.-<: >.-<: >.-<:

les dues estaveu espectacular .... ip ip .... PER LES NÚVIES MÉS WAPES !!!! LES DE RC !!!!

>.-<: *.*.*.* (beee*.+) >.-<: *.*.*.* (beee*.+) >.-<: *.*.*.* (beee*.+) >.-<: *.*.*.* (beee*.+)
>.-<: *.*.*.* (beee*.+) >.-<: *.*.*.* (beee*.+) >.-<: *.*.*.* (beee*.+) >.-<: *.*.*.* (beee*.+)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 02, 2006 8:34 am

jejeje, bede, ets la bomba!!!
per cert, heu vist els vestits del 2007? m'encanten!!! jo em vull casar un altre cop i comprar-me un altre vestit, jooooooo!!!!

jijij, des del nostre casament, encara la gent em comenta (i m'arriben comentaris fets a altres persones) que quin vestit més maco portava....
la veritat és que jo estic encantada amb haver-me comprat un vestit de RC, m'encanten, tot i que fa un temps, per una casualitat, vaig conéixer la Rosa Clará en persona i em va caure bastant malament, però en fi, no em vaig poder resistir igualment...jeje
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 02, 2006 4:35 pm

ah si !!!! que heavy !!!! i que va passar??????????? ara m'has deixat atónita :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 03, 2006 7:45 am

fa em sembla que dos anys vaig anar a la barcelona bridal week, a la fira, perquè una amiga em va aconsseguir les entrades, i com que havia de començar a mirar vestits, hi vam anar amb el meu marit

no sé si alguna vegada hi has anat, però no és com una fira de nuvis, és un saló pels professionals (be, de fet representa que les entrades que teníem eren de professionals, em penso), hi ha tota una sèrie d'stands de les marques, però que estan tapats, no s'hi veu res, i si no hi entres no pots veure les desfilades que fan, ni res. bé, d'algunes marques menys famoses o més amables (jeje) sí que et deixen xafardejar i mirar vestits, inclús vaig agafar alguna tarja d'alguna botiga, com ara de Peiró, però, de la majoria no. De fet, l'stand de pronovies, per exemple, semblava un búnker!!!

en fi, que jo vaig anar directa a l'stand de Rosa Clarà, perquè tot i que fa dos anys no era tan famosa, jo ja seguia els seus vestits i tenia claríssim que, si m'ho podia permetre, em casaria amb un vestit d'ella
bé, pues quan estem a punt d'entrar surt ella mateixa per la porta de l'stand i s'ens col.loca al mig, i ens diu (amb un somriure d'aquells d'orella a orella, ben fals), HOOOOLAAAAA! (cursi), DE QUINA EMPRESA SOU???? i jo (tonta!!!) l'hi vaig dir la veritat, que no érem de cap empresa o botiga, que ens haviem de casar i jo volia veure els seus disenys. i em diu la molt borde (això sí, amb el somriure igual de gran i de fals), HO SENTO, ÉS QUE NOMÉS ES PER A PROFESSIONALS, i jo, que miro entre les cortines de la porta, i l'hi dic: PERÒ SI ESTÀ BUIT! NO HI HA NINGÚ A LES CADIRES!!!, i ella, SÍ, PERÒ ÉS IGUAL, ÉS PER A PROFESSIONALS EXCLUSIVAMENT I HO SENTO, PERÒ NO PODEU ENTRAR
uisssssss!!!!! vaig sortir mooooolt moooolt enfadada d'allà!!!!!! però tia!!! que estic a punt de comprar-te un vestit que val una pasta!! i no podia deixar-me entrar? jooooo, em va treure tota la ilusió!!!!
bé, de totes maneres, el mateix em van fer a Vittorio & Lucchino i a d'altres cases, el que passa és que no em va saber tant greu com a Rosa Clarà
snif! però bé, un cop s'em va passar, jejeje, ja et dic que no em vaig poder resistir igualment als seus vestits, em semblen els més macos!!!
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dt. oct. 03, 2006 9:48 am

Sí que son xulos els vestits de RC!!!

Què us semblen els models nous d'aquest any? Quins us agraden? Jo no sabré quins provar-me, n'hi ha masses que m'agraden...!!! De moment i per les fotos de la web m'agrdea el 246 Niurka i mooolts més!!!

Què en penseu volsatres? quins us agrden? Ajudeu-me! :-)ok:
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Bandi » dv. oct. 06, 2006 2:39 pm

Eiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

On sou??? :-( :-( :-(

Fa tres dies que vaig escriure l'últim missatge i ningú contesta!!! Que us heu perdut? O potser us heu quedat envadalides daven el pc mirant la web de RC??? :-/

Hola??? Que hi ha algú??? :hmm::
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » ds. oct. 07, 2006 10:30 am

hOLA WAPES

Bandi ... nena ... sorry però aquests dies no he entrat massa per aqui ....

A veure em preguntaves vestits que ens agradin ... bé jo et vaig dient els meus ....

m'agrada molt el NEIT ... trobo que l'esquena de punxa (el meu també era així) queda espectacular i amb el vestit com de mocadors dóna un toc original !!!! I el coll de barca afavoreix molt !!!! Per cert, és molt semblant al NIURKA que a tu tambe t'agrada :-)) :-)) :-))

Després m'agrada moltdos vestits molt originals en la seva confecció !!! ón el NOCHE i el NIRVANA que tenen els baixos del vestit sobreposats .... això queda espectacular !!!!

Per últim, un vestit diferent, d'aire retro !!! és el model NAIR !!! Molt original !!! No havia vist res així en cap col.lecció !!!! Impressionant !!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. oct. 07, 2006 10:31 am

Bé ... com heu vist a mi m'agraden molt aquests 5 ... ara per triar i remenar has d'anar a la botiga per veure el que més t'afavoreix ... quan penses anar ??????????? :hmm:: :hmm:: :hmm:: Volem saber tots els detals ....

Ptoents wapes :-))
Visitant

EntradaAutor: Bandi » dg. oct. 08, 2006 6:38 pm

Gràcies per la teva opinió!!!
Per fi algú m'ha contestat... :o-o:

A mi al model NEIT también m'agrada moltíssim! S'assembla al Niurka... sobretot la faldilla amb això que semblen mocadors penjats per la punta...! Súpr-original!

Pel que fa a anar-los a provar... hi aniré més endavant, pq vaig anar a preguntar quan els tindrien tots per provar i em van dir que fins a finals d'Octubre res de res...! Així que jo i les meves ganes ens esperarem fins aquestes dates per poder provar-me'ls lliurement!

Però tranquiles noies RC!!! Us mantindré informades amb tot detall quan sigui el moment!!! :-)ok:

A veure si algú més opina sobre la nova col·lecció i els models que li agraden, així podem anar comentant! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Visitant » dg. oct. 08, 2006 7:43 pm

si Bandi es original però jo l'any passat em vaig provar un vestit que feia el mateix efecte. He de dir que aquests són més macos però l'efecte és semblant !!! De fet va ser un dels finalistes i sort que no el vaig triar perquè ja he vist dos núvies que conec amb el mateix vestit :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: claras » dl. oct. 09, 2006 10:29 am

Hola noies! Jo vaig demà a Rosa Clará, m'agraden molt el Niagara i el Neptú...bé m'agraden tots només que aquests dos potser són mes del meu estil. Estic una mica nerviosaaa... :hmm::
09/06/2007
claras
:: núvia rookie

Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 9:20 pm

EntradaAutor: Angelica » dl. oct. 09, 2006 11:16 am

Bon dia noies,

Quina coincidencia Claras a mi también m'agradem el Niágra i el Neptur ... jeje peró también m'agrada el Newton moltísim i de la línia TWO el René i Rosana ...

Una pregunteta per les que us heu casat amb un RC ... els teixits no es poden canviar, no?
Es que a mi m'agrada molt un peró el teixit fa puntets i a mi m'agradaria més llis ... sabeu si es pot canviar?

Jo tinc la prova el 20 ... i tinc unes ganones ... a mi mai m'havia agradat RC i he mirat molts abans però aquesta col.leció 2007 és genial ... mmm que maca!!! :-)ok: :-)ok:
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: claras » dl. oct. 09, 2006 11:39 am

El René también el tinc guardat a mis imágenes!

Et vaig veure amb un vestit Pepe Botella jo a l'agost me'n vaig probar un i estava com una núvia molt seria, era maco, senzill i la tela preciosa...pero... una mica com a tu, jo amb 24 anys que feia amb aquell vestit!
09/06/2007
claras

EntradaAutor: Angelica » dl. oct. 09, 2006 2:26 pm

Quina coincidencia un altre cop Claras ... jeje ... i quan tens la prova a RC?

Jo estic molt nerviosa després d'aixó amb el vestit ... però com tu dius són vestits massa seriosos per nosaltres ... i per aixó m'agradem aquests, peró no sé si pujaran molt de preu, el NEPTUR que és l'unic que se de preu és 2133€ en sembla ... peró la resta ni idea ... :hmm::
Angelica

EntradaAutor: claras » dl. oct. 09, 2006 3:39 pm

El Neptu el fan de dos teixits, un són 2180€ i teixit rustic 2440€.

Jo ja tenia vestit, un St.Patrick, pero el vaig tornar. Ara em costara el doble però fare un esforç si així estic convençuda... em vaig enamorar de
Rosa Clará

és molt díficil, ha de ser bonic però fidel al teu estil...
09/06/2007
claras

EntradaAutor: Angelica » dl. oct. 09, 2006 4:19 pm

Tens tota la rao Claras els models de RC enamoren ... a mi mai m'agradat RC peró els models d'aquest any són preciosos i m'agradem bastans ... i tot i l'esforç val la pena pel disseny i qualitat dels teixits, una coseta Claras, saps el preu del René, per casualitat? :hmm::
Angelica

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants