MAS SOLÀ

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nona » dl. oct. 09, 2006 1:59 pm

Vull dir si quan vau anar a dinar al mas sola els vau dir que us casaveu alla, es que em fa cosa i no se si dir-ho o no quan hi anem nosltres aquest diumenge a dinar, potser si hi ha el maitre o un dels jefes ja ens coneixen.
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:02 pm

EntradaAutor: Floti » dl. oct. 09, 2006 2:07 pm

Hola Nona guapa

Sobretot truca i reserva taula.. no sigui que et trobis que no tinguin xq allò s'emplena que no vegis.

Doncs mira.. vam anar el mateix dia de la paga i senyal.. primer vam passar amb en David a l'oficina i després vam anar al restaurant (teniem taula reservada)... i ningú sabia res de res... quan estavem asseguts a la taula va entrar en David i se'ns va acostar dient-nos que no sabia que ens quedavem a dinar.. aixi que tranquil.la que no passa res. Jo tinc moltes ganes de tornar-hi.. vam menjar que ufffff..... jejejeejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 2:15 pm

ostres.... jo no he anat a dinar allà

potser un cap de setmana d'aquests em passaré
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Floti » dl. oct. 09, 2006 2:22 pm

Nosaltres ens vam quedar a dinar.. xq justament celebravem que ens cassavem i el San valenti... jejeje... i clar... vam aprofitar i vam fer un dinar romantic.. jeje

Jo si que vaig reservar taula.. xq la Teresa m'ho va recomanar. I vam menjar super bé... però también ens vam deixar 140 € pel camí.. però bueno.. un dia es un dia jeje
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 2:28 pm

Doncs si, i si es per un motiu de celebració i per disfrutar-ho vosaltres.... millor que millor, ji, ji, ji
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 2:30 pm

Ah! Sabeu que?

Dissabte vaig estar mirant fotògrafs per aqui a Mataró i un dels que més ens va agradar ja ha fet reportatges allà a Mas Solà

Ens va dir.... "ostres, a Mas Solà.... doncs és un dels llocs que he anat que tenen un servei fantàstic i el menjar increïble"

i diu que es va quedar flipat amb el tema de l'aperitiu
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 2:31 pm

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 2:33 pm

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: annafont » dl. oct. 09, 2006 7:07 pm

I quin fotograf era????
annafont
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 7:14 pm

L'empresa es diu ALTER EGO i estan a Mataró

A mi aquests fotografs de moment es el que més m'agrada, pero encara haig d'anar amb un altre
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: annafont » dl. oct. 09, 2006 7:15 pm

no els conec...jo mu fai amb Paco Garcia
annafont

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 7:17 pm

ah si!

em sona, pero no hi he anat

Ets de MAtaro tu???

Ara mateix no em sona de veuret al foro de les nuvies de Mataro
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: annafont » dl. oct. 09, 2006 7:18 pm

siiiiiiiiiiiii de tota la vida!!!!!
vvols veure les invitacions de boda??? ens les regalen ells(el fotograf)
annafont

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 7:20 pm

ok!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: annafont » dl. oct. 09, 2006 7:24 pm

mira....
annafont

EntradaAutor: annafont » dl. oct. 09, 2006 7:25 pm

oix no es veu.....lhaure de reduir.......es q n estic al meu ordinador i en el meu la tinc reduida....quan el tingui te la passo!!!
annafont

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 7:29 pm

ok wapa

tu podras venir a la quedada del dia 18??
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. oct. 09, 2006 7:34 pm

ostres noia, em sembla que ho haure d emirar dema perque m'he quedat sense piles del mouse, snif, snif!

ja no va!!!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. oct. 10, 2006 11:19 am

AMUNT AMUNT!

Que ens anem a la pagina 2
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dt. oct. 10, 2006 11:54 am

Ostres i et va ensenyar alguna foto que va fer ell al Mas Solà... ?? :hmm::

És que jo em casso a Caldes i clar.. nosaltres volem estar a l'aperitiu amb les convidats.. no volem estar molta estona fent fotos.. el meu xicot les odia.. i havia pensat fer algunes a casa nostra.. ja que cap sortirà de casa.. després fer algunes de camí.. en camps d'aquests amb espigues que tenen voles de palla i tota la pesca.. i clar.. arrivar quan ja hagi començat l'aperitiu.. fer algunes allà als jardins i despres ... apa a menjar i a estar amb tota la gent.. que els aperitius son molt macus.. i jo vull estar-hi...

Jo encara no he mirat fotografs.. al Tot Nuvis l'agafarem :-(
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants