Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dl. oct. 09, 2006 3:02 pm

el mirall, prop de rovira roure
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: JEIAN » dl. oct. 09, 2006 3:05 pm

JO NO FAIG PONT :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ !!!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Rosana » dl. oct. 09, 2006 3:08 pm

BEnvinguda Aima!!!!! ara a fer la cronica i a ensenyar-nos fotos del viatge .-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

a28, es podria apuntar la setmana que ve a la dança del ventre, a mi m'agradaria fer-ho en algun moment pero tinc les amigues que ni de conya s'apuntarien i per anar tota sola em fa pal... i avui no podria venir per que tinc els peus trinxats em va tocar fer d'hostessa aquest cap de setmana a la fira i ODIO les sabates de taco :--( :--( :--( >
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dl. oct. 09, 2006 3:15 pm

a28, has anat a mirar ibercaja, l'hipoteca jove, es la que te conveni la paeria i nosaltres agafarem aquesta, estavem entre 3:

- la del BSCH que te conveni amb la uni per a professors i es Euribor +0,40 fins a 30 anys 0,40% d'apertura, 1% amortitzacio parcial o total i haviem de posar 3 recibos

- la de Caja Madrid que era la de la "constructora", en principi es lliure pero ens donaven aquesta amb condicions força bones era euribor+0,30 primer any i 0,50 els seguents, fins a 35 anys pero havies de fer bastantes coses alli

- la de ibercaja amb conveni amb la paeria es Euribor+0,45 fins a 35 anys els 3 primers mesos 2% en comptes d'euribor, 0,15 opertura, 0% cancelacio total o parcial i son 2 recibos i el seguro de la casa que es Casser (el que tenen mons pares i estan contentissims)

nosaltres voliem com a mes temps millor per aixo agafem la de ibercaja per que els primers anys anirem mes justos i com que podrem despres fer amortitzacions parcials sense pagar res pues ja anirem disminuint els anys
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 09, 2006 3:19 pm

Nosaltres també la tenim amb Ibercaja....està bé....bueno, ens roben igual que a tots els altres bancs però menys descarat......
No tenim això de la Paeria, però de moment no tenim queixa.
Trobo que s´estan passant una barbaritat amb els interessos...... :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Rosana » dl. oct. 09, 2006 3:24 pm

Nosaltres, encara que tenim el pis a cappont hem anat a l'oficina de pardinyes, alli la subdirectora es una dona majissima, per lo que tinc entes d'altres amics nostres que también tenen la d'ibercaja i l'han agafat a cappont estan contents amb la hipoteca pero fins als nasos del personal de cappont (encara que no els he tractat, ja vaig anar directe a pardinyes... som de les persones rares que els hi agrada que ens tractin be ^_^)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 09, 2006 3:40 pm

Je, je, jeeee!!!!!!!! Rosana....es que som gent rara.....a mí també m´agrada que em tractin bé!!!!!!!!!
Jo al poble estic contenta amb el tracte!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dl. oct. 09, 2006 3:46 pm

doncs jo avui estic que boto :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: estic atacada pels nervis...perque allà on m'he comprat la cuina em tracten fatal...i ja n'estic cansada :--( :--( :--( :--(
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. oct. 09, 2006 3:50 pm

Hola noies, ja estic lo suficientment bona per venir a treballar... Encara estic mocosa i tot aixo, pero bueno, aixo triga mes a marxar.

Aima, benvinguda de nou!!! ja ens explicaras com a anat tot, pero per les fotos ja es nota que heu estat al paradis!!!

Com va la tarde? que us expliqueu?
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Rosana » dl. oct. 09, 2006 3:51 pm

per mi que no es donen compte que l'unic que guanyen es perdre clients, els treballadors del bancs reben per lo vist els extres segons el nombre de gent que tenen, si atenen malament la gent se n'anira al banc del costat i en les tendes lo mateix, quan mes venen mes guanyen, i si els problemes del dia els fan pagar als clients els clients se n'aniran a una altra tenda jo no ho entenc aquest comportament :-/ :-/ :-/
Imatge
Rosana

EntradaAutor: EDAE » dl. oct. 09, 2006 3:52 pm

HOla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA TINC SABATES!!!!!!!!!!!!!!! Barates, negres i amb poc taló, que és lo que jo volia!!!!! Encara no em crec que les trobés!!!!! JA JAJ A
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dl. oct. 09, 2006 3:52 pm

me n'alegro molt que ja et trobis millor Ilerda aixi podras continuar la cronica ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 09, 2006 3:52 pm

A mí això em reventa......que damunt de que fas un gasto enorme et tractin fatal......No m´agrada que em tractin malament!!!!!!!!! :--( :--(
Per exemple.....dissabte vam anar a sopar a un puesto que no hi havíem anat mai.....i mira...per provar...
Doncs vam anar amb una altra parella i desde que vam demanar el que volíem fins que ens ho van portar....VAN PASSAR DUES HORES!!!!!!!!!!!!!!
què fort, què fort!!!!!!! estàvem dessesperats....i clar....vam anar a reclamar a veure què coll..passava i damunt es van enfadar perquè ens vam queixar..... Serà possible????????
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dl. oct. 09, 2006 3:53 pm

Pozi pozi dimecres festa i fins dilluns no torno, viva la pilarica!!!

Fer de xofer esta be, ho vius molt prop del nuvis i recordavem molt la nostra boda.

Encara m'apuntare jo a fer la dansa del ventre ... :-/ bueno... millor que no :iao:::

Nosaltres tenim la hipoteca a la caixa, no vam poder triar, ens la va endosar el constructor :--( i si volem cambiar de banc hem de pagar les despeses de cancel.lacio i no estic disposat a subvencionar mes a aquets xorissos.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Rosana » dl. oct. 09, 2006 3:56 pm

nosaltres vam anar a un restaurant amb uns amics i también van estar una bestiada per servir-nos (realment no se quan haurien estat) pero passada una hora i quart el noi de l'altra parella va dir que ens anessim per que ja hauriem fet tard despres al teatre pero abans de marxar va demanar una fulla de reclamacions i va dir que el servei havia estat un desastre que feia una hora i quart que estavem esperant i que no ens havien ni portat el veure... va ser desastros
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 09, 2006 3:58 pm

Vergonyós Rosana!!!!!!! :--( :--( :--( :--(
Alzina......quina barra!!!!! 5 dies de festa!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dl. oct. 09, 2006 3:59 pm

nosaltres hi vam anar a la caixa i ens van dir que euribor +0,75 i no se quantes coses mes ... fins i tot ens feien fer un pla de pensions per la jubilacio!!!! TENIM 25 I 27 ANYS!!!!!!!
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 09, 2006 4:00 pm

Ilerda, m´en alegro que estiguis millor!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
Aahhhh...per cert....com va anar ahir el 1º cumple de casat del teu home???? >.-<: >.-<: >.-<:

Edae, quina sort!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Toni » dl. oct. 09, 2006 4:06 pm

ja ho he posat al fòrum de www.socpetit.cat . hi ha alguna lleidatana que ha explicat a algú de la fira de Lleida que tenim un portal de nens i ens han trucat perque hi anem a Petitàlia 2007.. qui haurà sigut ??

he, he.. doncs aixó .. que estarem a la Fira de nens de Lleida a l'abril del 2007, ens veiem Lleidetanes !!

:-)ok: :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: apollonia » dl. oct. 09, 2006 4:08 pm

Hola!!!!!!!!!

Que bé que es torna a animar el post >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A28, que no continues la crònica???? Que ens vas deixar a mitges!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants