Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Marieta » dc. oct. 19, 2005 7:26 pm

un altre
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 19, 2005 7:27 pm

a mi m'encanta!! ja el vaig veure l'altre dia i es dels que mes m'agraden!!! pero el meu tipo no l'acceptara.... :-/ :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

Molt xulo

EntradaAutor: granadella » dj. oct. 20, 2005 7:58 am

Hola a totes! Ahir no vaig poder conectar pq vaig tenir festa a la feina, i avui m'he posat al dia amb els missatges. Petita, si que he rebut el mail. Es una passada de vestit! M'encanta! En serio, molt molt xulo. Jo no he mirat res encara, entre altres coses pq que ens casem encara no ho sap ningú, pq el dia de reis em vol donar l'anell i volem donar als pares la invitació ja feta. A veure que tal surt, ara estem mirant això. La resta l'acabarem de concretar a la fira de nuvis. Respecte als regals als pares, teniu alguna idea original? I la musica, que creieu que es millor, algú que toqui en directe o un DJ? Gracies i un petò a totes
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 20, 2005 8:11 am

Bon dia xates!!
a nosaltres el restaurant ens fa una hora i mitja de orquestra idespres una hora de dj (aixo es el queentra amb el preu, si despres volem alllargar la barra lliure i el dj tho cobren a part)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 8:28 am

BON DIA GUAPETONES!!! :-)) :-)) :-))
Granadella, moltes gràcies!! Respecte al tema de la música em pase igual que a l´a28; al restaurant ens entra 1.5 d´orquestra en directe i 2 hores de DJ, després si volem més estona doncs la cobrarán a part.
Jo crec que ja n´hi haurà prou, perquè després jo vull anar a algun puesto com el gurugú o algo així.

Marieta, els vestits de Ruben Perlotti que has ficat son molt xulos...però si m´en fiquès un...amb aquestos escots...donaría la nota SEGUR....amb la meva pitrera...
Però hi ha una cosa que no m´agrada d´aquests vestits...la tela aquesta fa molt soroll...és com la tela dels trajes d´esqui...que quan fa roce amb les cames fa soroll...no sé si m´explico. Igual m´equivoco, però jo m´en vaig probar un d´aquest tipo i no em va agradar per això.
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dj. oct. 20, 2005 8:56 am

Ole! Ole! i Ole! Marieta, aquest es el tipus de vestit que m'agrada. Ja els tenia ullats, aquest Perlotti es del meu estil, això si, sense aquests escots tan escandalosos, primer perque jo gasto una 95 de pit i segon, perque passo d'estar tot el dia pendent de si se'm surt el mugro per allí! jejeje
Crec que primer de tot aniré a Tiara a veure aquestos vestits i despres a Pronovias i a la Satu. Quina feinada m'esperaaaaaa! >.-<: >.-<: >.-<:

Com porteu el tema de les invitacions? Jo ja estic pensant, però per mi és com un repte, sóc dissenyadora, i això s'ha de notar. Així que ja veieu la feinada que tinc! encara que, en casa de herrero... cuchillo de palo!

Besitos a totes
Que majotes que sou totes, uix! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 10:21 am

Aquestos son molt bonics i no son tan escotats!!
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 10:22 am

Oisshh!! Qué bonic aquest!!
Petita

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 20, 2005 10:40 am

HOLA!!!!

SÓC LA MARIETA.

M'encanten aquests vestis, els trobo una passada! Però no crec que me'l compri d'aquest estil pq potser d'aquí una anys quan miri les fotos pensaré: - que hortera anava!!! A més, al meu novio li agrada un estil més intemporal, més clàssic, i lo més important és agradr-li a ell!!! Però si ens poguessim casar 2 vegades, la segona no dubtaria en ficar-me un d'aquests!!

Per cert Petita. com ho fas per trobar tantes fotos? I com ho vas fer per trobar els preus dels vestits de pronovias i patrick? Em tens intrigada!!!

Bé, us deixo que tinc mooolta feina!!
Visitant

EntradaAutor: Lluna2 » dj. oct. 20, 2005 10:42 am

Uuuuuiiiiixxx Petita, aquests m'agraden moooolt! sobretot els dos ultims. D'on els has tret? de qui son? =0-0-) =0-0-) >.-<:
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 10:51 am

Eiii...calma....a veure per parts:

Aquests vestits que venen al Tiara de Lleida són de Ruben Perlotti, així que he buscat la web d´aquest paio http://www.rubenperlotti.com i els he empegat aquí.

I lo dels preus de pronovias i sant patrick doncs vaig ficar al google: precios pronovias...i em va sortir un foro on hi havia gent que tenien preus...això sí, no sé d´on els treien...però son reals perquè el meu val el que diu allí..

Més preguntes...je, je :-) :-)
Si voleu us fico més vestits d´aquest Ruben Perlotti..
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 20, 2005 11:25 am

a mi también m'encanten!!!! pero penso iwal que la marieta.... ai si ens poguessim casar dues vegades..... amb el mateix home claro!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dj. oct. 20, 2005 11:51 am

doncs jo crec que sigui com sigui el vestit, d'aqui 25 anys ens veurem igual de desfaçades tant si anem modernes com si anem classiques. La meva mare portava un vestit super classic i senzill i miro les fotos i es veu desfasadissim! però bueno, també té el seu encant.

No se, sobre gustos...colors!

Un besito noies :-()-)
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 11:51 am

Jo, es que estic tan contenta amb el meu vestidet....que ara vec qualsevol altre...i només m´agrada el meu!!!
AISSHH!!!! QUE CONTENTA QUE ESTIC!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 20, 2005 11:54 am

millor xata!! aixi no t'agafaran dubtes!! >.-<: >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dj. oct. 20, 2005 1:11 pm

Noies, mireu quin recollit mes bonic!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 2:25 pm

Doncs sí que és xulo, si....
Jo tenia en ment de fer-me algo així, que us assembla? Creieu que quedaria bé amb el meu vestit? Quina empanada mental...
Petita

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 20, 2005 4:47 pm

hgfhfthgfh
Petita, el teu vestit és G*E*N*I*A*L*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FANTASTIC!!!!!!!!!!!!!! SUPERELEGANT!!!!!!!!!!

NENA, HAS DE TENIR UN TIPAZO...im-prezionante!!!

fgggdgfdg
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 4:56 pm

Hola Aima!!
Moltes gràcies per lo del vestit!!
I per lo del pentinat...doncs no sé...pot ser tens raó.
Però bueno, hauré de fer proves, perquè a lo millor aquest semi-recollit no em queda gens de bé o a l´inrevès...
S´haurà de provar tot.
Un petonet. :-))
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 20, 2005 4:57 pm

Ara us fico un ram...
El trobo tan bonic i senzill...és d´orquídees.
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants