MAS SOLÀ

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: SIP » dt. oct. 10, 2006 12:10 pm

Tu quan agafis fotograf, comenta-li q vols tenir fotos però via rapida, q tens ganes d'estar a l'aperitiu. Jo gairebé vaig estar a tot l'aperitiu. Sortint de l'esglesia vam marxar bastant ràpid q la gent feia el tokillo per la plaça i vam quedar amb el meu pare q quan estigués gairebé tothom a lloc ens fés un truc i ens trucava q ja estavem entrant per la porta amb el carro i els cavalls!!!!!! O sigui q acabava d'arribar la gent!!!!!!! Va estar molt bé
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. oct. 10, 2006 12:38 pm

FLOTI

Encara no m'ha ensenyat res de fotos, perque de moment nomes he anat a demanar pressupost. De moment es el que més m'agrada i si el contracto li demanare que m'ensenyi o me les passi per mail

el que hem va dir es que l'aperitiu era bestial, perque ell s'hi va estar amb els nuvis 1 h i 45 minuts i quan van arribar encara va haver aperitiu per rato!!!!

Nosaltres també li vam comentar de fer-nos les fotos rapidet per poder estar a l'aperitiu i ens va dir que no patíssim que ell la seva manera de treballar ja és aquesta, que no ens hem d'enrrotllar despres de la cerimonia amb els convidats que despres ja ens hi estarem.

Ja li preguntaré si va al TOT NUVIS ok?
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. oct. 11, 2006 8:11 am

Eh! que estavem a la pàg 2!!!!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. oct. 11, 2006 8:12 am

aix, tinc unes ganes de que arribi la fira de girona......

anireu a la de lloret???? si li envieu un mail al link que posa a la web us enviaran invitacions la setmana que ve per mail (es que ahir vaig fer la consulta, ji,ji,ji)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: SIP » dc. oct. 11, 2006 8:15 am

Bon dia reinetes,
L'altre dia vaig preguntar pel tema tabac al mas solà, si deixaven fumar o no, en sabeu alguna cosa?
Imatge
[/url]
SIP

EntradaAutor: Floti » dc. oct. 11, 2006 8:21 am

Jo el que em van dir va ser que no... però estic esperant que l'Arual doni senyals de vida.. que es va casar al setembre al Mas Solà i ens expliqui.

Montse guapa.. quin fotograf dius que has agafat? Jo si que vull anar a la fira de lloret.. jeje.. i després a la de Girona... i jo precisament busco un fotograf amb aquesta forma de treballar... no vull gaires rotllos... les poses mínimes i vinga fotos... diga-m'ho i ho miraré a la pagina web :-)ok:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: nona » dc. oct. 11, 2006 8:40 am

Sip a nosaltres respecte al tema fumar ens van dir que en principi estava prohibit, per la nova llei i tot el rotllo, però que si els nuvis volien poder fumar es redactava un escrit que havien de signar en el qual constava que es feien responsables de qualsevol incidència que passés relacionada amb el tema tabac.
Nosaltres en principi no firmarem aquest document, hi ha poca gent que fuma i a més, si passa qualsevol cosa (casos extrems) encara ens fotariem en algun problema!
Imatge
Mas Solà
06/07/07
nona
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:02 pm

EntradaAutor: SIP » dc. oct. 11, 2006 10:52 am

Clar, es q és un rotllo q ja et fagin firmar paperets i coses i si no fuma gaire gent cap problema però es q sino jo crec q ha d'estar tothom a fora molta estona, però bueno, ja veurem com va, no?

Floti, el meu fotógraf también és dels de via ràpida, eh? Ni posses ni res, ens va dir q anessim caminant per un camí de terra i xerrant i normal i ell anava fent. Tinc unes ganes de veure-les xq no sé com les feia, q agafava....... no en tinc ni idea, però treballa super bé. Espera a veure si la setmana q ve les tinc, si t'agrada ja et donaré el teléfon.
Imatge
[/url]
SIP

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 11, 2006 11:08 am

Veig que esteu preocupades pel tema tabac. Us explico el nostre: al nostre restaurant no es podia fumar. A més, poquíssima gent fumava (ara, entre els pocs fumadors hi havia el nuvi!!) Però com que tant l'aperitiu com el ball (amb la barra lliure ) eren a fora, la gent no va tenir tanta necessitat de fumar. Només van sortir després de la carn (abans no portessin els postres) i no es van veure taules buides ni res. Només algun que fuma més va anar sortint, però no te n'adonaves, pq la gent s'aixeca per anar al lavabo igualment, i en cap moment es va notar el menjador sense gent.

No us preocupeu. A més, com més temps passa, la gent es va acostumant que hi ha molts llocs on no es pot fumar, i si viatges encara en trobes més!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. oct. 11, 2006 11:27 am

Floti ha escrit:Jo el que em van dir va ser que no... però estic esperant que l'Arual doni senyals de vida.. que es va casar al setembre al Mas Solà i ens expliqui.

Montse guapa.. quin fotograf dius que has agafat? Jo si que vull anar a la fira de lloret.. jeje.. i després a la de Girona... i jo precisament busco un fotograf amb aquesta forma de treballar... no vull gaires rotllos... les poses mínimes i vinga fotos... diga-m'ho i ho miraré a la pagina web :-)ok:

HOLA NOIA!

Doncs la pagina web la tenen en construcció es
www.alteregomataro.com

si vols a la tarda et passo adreça i telefon ok?

Al post de NOVIAS DE MATARO he posat el pressupost que m'han fet, et poso el link

viewtopic.php?p=416221#416221
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dc. oct. 11, 2006 2:13 pm

Montse ho trobo molt bé :-)ok:

Haviam que tal son les fotos.. per aixo jo vull anar también a la fira de Lloret.. xq suposo que no tots aniran a girona.. i el tema fotograf.. m'ho vull mirar bé
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. oct. 11, 2006 4:36 pm

Les fotos de ALTER EGO son molt xules, de veritat, et monten l'album super modern

la meva amiga que es va casar l'any passat s'ho va fer amb ells i la veritat es que estan molt contents!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Tere i Josep » dc. oct. 11, 2006 11:02 pm

Salutacions companyes de batalla,

El fotògraf que hem triat nosaltres és de Blanes i sí que estarà a la fira de Lloret.

Sip, nosaltres vam estar a un casament al Mas Solà aquest estiu i sí que es va poder fumar, inclús els nuvis van posar tabac a les taules i després van repartir el puro als homes. Crec que sí que et fan signar un document, però no sé que hi diu en aquest.

(beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+)
[url=http://www.TickerFactory.com/]Imatge
[/url]
Tere i Josep
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. oct. 12, 2005 11:15 pm
Ubicació: Vila de Salt (Girona)

EntradaAutor: anabelen2007 » dj. oct. 12, 2006 5:22 pm

HOOLA MIS MAS SOLANERES!
COMO VA TODO???????????????
MONTSE, NOSOTROS TENEMOS DE FOTOGRAFOS A MRG. LA VERDAD ES QUE ES DE LO MAS MODERNITO QUE HEMOS VISTO Y SUS PRECIOS ESTAN MUY BIEN.
SI TODAVIA NO HAS ESCOGIDO FOTOGRAFO , PASATE QUE NO CUESTA NADA :-)ok: :-)ok:
Y TAMBIEN NOS COMENTARON QUE LES GUSTA IR A MAS SOLÀ... :-)ok: :-)ok:
MA PILAR, COMO VA TODO GUAPETONA?
A VER SI NOS VEMOS POR FIN ESTE AÑO EN LA FIRA DE GIRONA, OK?
EL AÑO PASADO AL FINAL NO FUE POSIBLE CONOCERNOS :-/
BUENO, CHICAS UN BESITO!!!!!!!
Imatge
anabelen2007
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. oct. 12, 2006 8:57 pm

AIX NOIES!

M'he emocionat al veure el meu ticker..... demà em quedarà un embaràs!!!!!!!!

aix, aix, aix!!!!!!

I demà vaig a veure esglèsies....... espero poder concretar data!!!!

aix, aix, aix!!!!!!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Floti » dv. oct. 13, 2006 8:28 am

Buenos dias

MOntse felicidades por tu embarazooooooooooooo >.-<: >.-<: >.-<:

A mi ya me queda poquito para llegar a los 10 meses.. uff y parecia que era ayer cuando llegue al año >.-<: >.-<: >.-<:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: annafont » dv. oct. 13, 2006 10:27 am

nenas nenas neeenas q aixo s'acostaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-))
annafont
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: Floti » dv. oct. 13, 2006 10:31 am

Ostres Anna tu si que ho tens al costat... jeje... >.-<: >.-<:

dissabte vaig estar xerrant amb la meva cunyada que te uns amics que van anar de cassament al Mas Solà fa 2 anys... i tot podia haver estat perfecte.. si no hagues estat per culpa del pastis.

Resulta que el pastis estava dolent i mes de la meitat dels convidats es van intoxicar... No es culpa d'ells xq a ells els serveixen la pastisseria.. però em vaig quedar de pedra quan m'ho van dir.

Aixi que tinc clar.. que els pastis res de portar crema... y que passo de possar l'aperitiu 2 que porta ostres.. i en ple agost.. com que no se yo... :hmm:: :hmm:: :hmm:: que la calor es molt dolenta
Floti l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 13, 2006 10:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: annafont » dv. oct. 13, 2006 10:38 am

osres quina jugarreta.............si nena jo ja cap els 6 mesos.....
annafont

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: Floti » dv. oct. 13, 2006 10:40 am

Tens el vestit ja.. es que ara no m'enrecordo.. com que fa tant que no xerrem :hmm:: :hmm::

Doncs si noia... son coses que poden passar.. però bueno... pot passar en qualsevol lloc :-)ok:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants