Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » ds. oct. 22, 2005 5:02 pm

i si els novios ens prenen per majaretes, sempre l podem fer nomes de noies...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 24, 2005 9:23 am

Jo voto pel SI.
Jo preferiria amb novio...perquè tenim feina de mirar cosetes per la feria.
Ara, si no voleu...doncs me´l deixo a casa.
Ahir ho vaig parlar amb ell, i em va dir que li fa una mica de vergonya...pero que si vosaltres aneu amb els vostres novios..doncs ja no será l´únic.
A veure, més opinions. :-)ok: :-)ok:
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

fira

EntradaAutor: granadella » dl. oct. 24, 2005 9:29 am

Jo per mi també. El meu novio també estarà, tot i que encara no li he preguntat, segur que diu que si... :-)
granadella
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 24, 2005 9:45 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: OLE, OLE, OLE!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Vinga, a veure si s´anima més gent!!!
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. oct. 24, 2005 2:35 pm

hole!! com us ha antr el finde noies?? mes cosetes sobre les vostres bodes??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Estic molt contenta

EntradaAutor: granadella » dl. oct. 24, 2005 3:38 pm

Hola!!

Només volia compartir amb vosaltres que estic molt contenta. A casa meva no saben encara que em caso, el meu noi vol fer la petició de ma (o com es digui) el dia de reis. Aixi que fins llavors no ho sap ningu. Hem parlat amb una companya de feina de ma germana que es dissenyadora per veure que ens fa, que no sigui carrinclo ja sabeu, cors i ossets i aixo, sino algo mes original. Els volem donar les invitacions a la familia directa el mateix dia de reis...Ja us contare que tal ha anat.
De tota manera, si que li he dit a algú, a una amiga que tinc de Hong Kong des de fa uns 12 anys, pq em faria gracia que pogues venir, i li he de dir amb temps pq pugui estalviar pel viatge...i m'ha contestat que si que ve!! Per aixo estic molt contenta. Apa, ja us he explicat el meu rotllo avui. Un peto a totes
granadella

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 24, 2005 4:15 pm

fdhh
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 24, 2005 4:33 pm

Wow!!! Granadella!!!
Quin sorpresón que s´endurà la teva family quan els hi digueu!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Serà el millor regal de Nadal que els hi pugueu donar, segur. Molt bona idea!!
I ja podràs aguantar fins reis per dir-ho? Jo crec que reventaría!!! ji, ji....no podría pas. Però bueno, nomès us queden uns 2 mesets i passen de seguida. Ànims!! :-)) :-))
Lo de la teva amiga de Hong Kong és genial!!!! Enhorabona!!
Us deu de fer molta il·lusió a les dues, no? Que fa molt que no us veieu?
bueno, ja ens aniràs contant. Un petó guapa!! :-))

Aima!!!!!!!!!!! ENHORABONA!!!!!!!!!!!!!!!! Qué bé!!!! Quina ilu!!!!!
Jo vaig passar molts nervis, però ja veuràs....et veuràs tant guapa amb els vestits!!! I els trobaràs tots bonics!!!
Ens ho has d´explicar tot, tot i tot, eh? A veure si trobes el vestit que somies. Molta sort guapa!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. oct. 24, 2005 5:42 pm

m'uneixo a les felicitacions granadella!!! quin regalaso!! :-)) :-))

>.-<: >.-<: >.-<:

jo también tinc una amigA que viu lluny, espero que vingui....

aima a quina botiga aniras?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 25, 2005 12:14 am

Hola noies
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

eh, noia!

EntradaAutor: granadella » dt. oct. 25, 2005 8:11 am

Hola!!

Moltes gracies a totes per les vostres respostes. Si que em costa molt, pero penso que ja queda menys....I nosaltres lo principal ja ho tenim, que es el restaurant i el lloc. Ara hem de pensar com ho fem amb els convidats, pq tots vindran de fora. Opcio 1, es pagar el bus, pero com que em caso a la tarda no se, a les 2 del mati que surtin els busos? Opcio 2 és que cadascu vingui com vulgui i pagar una nit d'hotel(baratet, clar) Surt si fa no fa el mateix, pq el bus de la seva banda, com que venen de Palencia surt a 1500 euros (+o-) El restaurant hem tingut sort, el menu son 50€ per persona, 56 la opcio mes cara(si volem lletó) i nomes hi caben 140 persones, aixi que com a molt seran 7000 en menjar. La resta, ja l'anirem fent...

I a tu, AIMA, no se com portes el tema de preparatius, però jo de tu intentaria tenir lo mes gros enllestit, i a veure que diuen els de la Generalitat(coincideixo que no tenen en compte res) per no deixar de banda el teu casament, amb la il·lusio que et fa i tot el que comporta, a part de la feinada, per un rumor que igual despres triguen a fer i resulta que acaben fent les opos el mes de març del 2007... Jo el que faria seria això, lo mes gran enllestit, o almenys enfilat, i la resta a partir que sapigues algo. Segur que podras, i anims, nena
granadella

eh, noia!

EntradaAutor: granadella » dt. oct. 25, 2005 8:12 am

Hola!!

Moltes gracies a totes per les vostres respostes. Si que em costa molt, pero penso que ja queda menys....I nosaltres lo principal ja ho tenim, que es el restaurant i el lloc. Ara hem de pensar com ho fem amb els convidats, pq tots vindran de fora. Opcio 1, es pagar el bus, pero com que em caso a la tarda no se, a les 2 del mati que surtin els busos? Opcio 2 és que cadascu vingui com vulgui i pagar una nit d'hotel(baratet, clar) Surt si fa no fa el mateix, pq el bus de la seva banda, com que venen de Palencia surt a 1500 euros (+o-) El restaurant hem tingut sort, el menu son 50€ per persona, 56 la opcio mes cara(si volem lletó) i nomes hi caben 140 persones, aixi que com a molt seran 7000 en menjar. La resta, ja l'anirem fent...

I a tu, AIMA, no se com portes el tema de preparatius, però jo de tu intentaria tenir lo mes gros enllestit, i a veure que diuen els de la Generalitat(coincideixo que no tenen en compte res) per no deixar de banda el teu casament, amb la il·lusio que et fa i tot el que comporta, a part de la feinada, per un rumor que igual despres triguen a fer i resulta que acaben fent les opos el mes de març del 2007... Jo el que faria seria això, lo mes gran enllestit, o almenys enfilat, i la resta a partir que sapigues algo. Segur que podras, i anims, nena
granadella

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 25, 2005 9:09 am

Aissshh!!!! AIMA, carinyo....no et desanimos.... :-()-) :-()-)
M´ha sapigut un greu....així que em puc imaginar com deus d´estar.
NO POT SER!!!!!!!!!!! NO LA POTS APLAÇAR!!!!!!!!!!!!!
Fes tot el que puguis per intentar-ho, estàs molt il·lusionada amb el teu casament!!! Mira de fer-ho igualment, però tenint les coses de la boda bastant adelantades. A veure si m´explico...el més gros ja ho teniu, així que lo demés ves-ho fent amb molta antelació per a que, si fos cas que les opos siguessin al setembre, ho tinguis tot preparat.
Vinga AIMA!!! Que tú podràs amb tot!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ara imaginat que siguin al gener de 2007...seria una fustració enorme!!!
Mecagon...els de la Generalitat!!!! : sgra : : sgra : : sgra : : sgra :
Si us plau, AIMA, animat!!! Ja veuràs com podràs amb tot.
Una abraçada molt forta i molts petonets d´ànims:
: besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 25, 2005 2:51 pm

Hola noies!! Doncs si que es una marranada aima, mira jo fa 2 anys que sento parlar de les meves oposicions i que han de sortir d'inmediat i mira encara espero....Paso! El dia que surtin em posare a estudiar com una loca!! A vegades hi penso que si em surten i em coincideix amb la boda o la postboda etc... em seria un problemon!! Mira angoixantme abans d'hora no aconsegueixo res. Per tant crec que has de segiur estudiant i no desanirmarte i fer com diuen les companyes, adelnatar els preparatius de la boda per que no set junti tot.
Anims!!!!!! =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 25, 2005 5:46 pm

HOLA NOIES!!SÓC L'AIMA

Gracies pels vostres anims.Tot i que segueixo xafada com ahir. Odio als de la generalitat i la mare que els va matricular.
Jo que estava tan feliç pq dema me'n vaig a provar vestits de nuvia...

Bé,petonet a totes
Visitant

EntradaAutor: Marieta » dt. oct. 25, 2005 6:05 pm

Hola, Jo estic igual que tu Aima. Estic dels nervis. Jo també he pesat en aplaçar la boda o adelantarla però com que encara no hi ha res definitiu des de la generalitat,... Aixi que mira, de moment anire estudiant i si les opos son al primer trimestre de curs no me presento i ja està. Ja me presentare al 2007.

QUINA simpatica--- MERDA!!!!!!!!!!!
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 26, 2005 10:09 am

noies si que esta apagat avui aixo!! hem d'aixecar aquests anims!!! eoeoeoe!!!

mireu hem de pensar que encara que ens casem i que aixo signifiqui algo molt important per nosaltres, la vida continua al nostre voltant!! que hi farem!!
ANIMS NOIETES!! =0-0-) =0-0-) :-)) =0-0-) :-)ok: :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 26, 2005 4:29 pm

Jolines....amb les opos....esteu totes apanyades.... :-( :-( :-(
Pero bueno, no us desanimeu, que es la vostra boda i no us la pot espatllar ningú, vale?
Aima, ja has anat a mirar vestits...o al final no hi has anat?
Bueno, ja ens contaràs que tal els ànims.
MOLTA SORT A TOTES I ESTUDIEU FORÇA!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Avui he tingut l´ordinador escaxarrat tot el matí (jo) :-( :-( i ja tenia "mono" de guianupcial, je, je.
Estem a veure si ens donen pont el dilluns....creuarem els dits... :-/ :-/
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 26, 2005 7:13 pm

aixo aixo aima ja has anat a mrar vestits???

jo no faig pont, com que l meu futur marit tampoc en fa perefereixo guardarmho per la purissima i per nadal!!! :-)) que ja el tenim aqui!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 26, 2005 7:27 pm

Hola!!!

Soc l' AIMA.

Vinc de provar-me vestits. Quina passada!!!! El que m'agrada me queda molt bé, modestia a part, de debo, es molt afavoridor. Quin subidon!!!!!

No m'han deixat fer fotos a la botiga, quina kk. Pero ja us posare els que m'he provat.

Besitos
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants