Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 17, 2006 10:04 am

pues res vam suar molt i resulta que estem anant al segon nivell! so unes craks!! i vosaltres com porteu el tema de la natacio??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dt. oct. 17, 2006 10:05 am

jejeje :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 17, 2006 10:08 am

Siii, sii, siiii!!!!!!!!!!!!! Lluna2!!!!!!!! els tinc iguals!!!!! uns morros de por......je, je, je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 17, 2006 10:08 am

jaJAJAJAJAJAJAJAJAJ :-) :-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* <-^^> <-^^> : ban : : ban : : ban : : ban : :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: QUE ANIMAL!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 17, 2006 10:11 am

No us en foteu.....que això és molt dur....quasi no puc ni parlar.......je, je, jeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 17, 2006 10:12 am

Però escriure sí que puc ehhh???....no us en lliurareu tan aviat de mi....... :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 17, 2006 10:19 am

PER CERT COM TENS ALLO DE LA TACA DEL BALCO??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 17, 2006 10:24 am

Fatal....estic esperant a que la meva cunyada ens torni la càmera de fotos per fer-li una fotos per a que li ensenyis al teu home.....a veure si ell sap com la puc treure....
L´altre dia em va dir una veïna que la tregués amb vinagre.....ho vaig provar i res......només vaig aconseguir agafar un colocón de vinagre i una pudor que no veguis.... :-/ :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 17, 2006 10:37 am

Bones!!!!

reitero la afirmacio de la a28, vam suar moltissim... pero ja li vaig dir jo, d'aqui un mes farem una 36 com a molt, dieu adeu a les imatges que tingueu de nosaltres per que la proxima vegada haurem de passar dos cops per fer sombra ^_^

Per lo de com ho vam fer, jo semblava el mister bean ballant... el meu estil era identic al del dibuix animat que surt quan acaba mister bean en dibujos i surten els credits per la pantalla aquella, cada cop que em mirava al mirall es que em pixava :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: i amb els giros sempre anava descordinada amb les altres elles cap a la dreta i jo cap a l'esquerra, elles de cara i jo de cul, en serio que m'arriben a grabar i guanyo videos de primera, era com si marianico el corto es poses a ballar dança del ventre, per tot lo demes be, fins i tot vaig posar-me el drap amb monedes que m'havia regalat la sogra, encara que la mitad les vaig deixar pel terra per a sabotejar a les demes i no quedar tan patosa (es broma aixo... es veu que les meves caderes tenien massa força per les monedes del drap)
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 17, 2006 10:40 am

Jjaa, ja, ja, jaaaaa!!!!!!!!! què exagerada Rosana!!!!!!!!!!!!! ja, a, jaaaa!!!!!!!!! segur que no va ser per a tant!!!!!!!!!!!!!
Però heu de portar mocador a la cadera o no?? perquè a les classes que jo he vist per la tele sí que en porten....
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 17, 2006 10:42 am

si, lo que passa que jo ja el portava als calentaments... ni me n'havia adonat que era la unica

Per cert, sabeu el moviment que feia la shakira als concerts al cantar la tortura que feia 0 amb el pit, ja som unes expertes en fer-los, ja fem el alfabet amb el pit :-) :-) :-)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 17, 2006 10:48 am

per mi la dança del ventre es millor que la risoterapia... es que em pixava al veure'm, en serio, soc mes patosa del que em pensava... va haver-hi un moment que teniam que pegar amb la cadera cops cap a baix i jo els cops els pegava cap a dalt i la mestra solta "los golpes tienen que ir para abajo por que estamos haciendo el nom_del_pas, no estamos haciendo simples Egiptos (nom del pas que feia jo) por que eso se hace en el flamenco arabe" i la meua veueta de dins salta "veus Rosana, has de venir a dança del ventre per apendre a ballar sevillanes, igual si anessis a apendre a ballar sardanes ballaries com la shakira" i, llavors, intentant fer el pas bo i aguantar-me la risa per a que les demes no em tractessin de boja
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 17, 2006 11:09 am

mireu que m'ha enviat el santi

www.tupostal.com/card.php?card_id=meaningb

^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 17, 2006 11:26 am

OOOHHHHHHHHHHHH QUÈ BONIC ROSANAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) ;.:love_: ;.:love_: :-)---(-: :-)---(-: .:::love...· .:::love...· <*.*> <*.*> ::love:: ::love:: :-><_:::-) :-><_:::-)
Què passa.....que ahir nit ja li vas ensenyar algun moviment de ventre????!!!!????? .:::love...· .:::love...· :llit:: :llit:: .:::love...· .:::love...· ::love:: ::love::
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 17, 2006 11:28 am

vaig arribar rebentada per ensenyar-li algo, igual avui li ensenyo :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. oct. 17, 2006 11:29 am

encara que pensant-ho millor igual m'ha enviat la postal com agraint que no li ensenyes res :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 17, 2006 11:29 am

ohhhh que maco rosana!!!

anda que de lo de la dansa del ventre, quines explicacions mes bones que fas reina!

ilerda estas be?? fa dies que no sabem res de tu!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 17, 2006 11:30 am

el meu home tambe volia que li ensenyes algo pero estava tan rebentada...... lo estrany es que avui no tingui agulletes! :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. oct. 17, 2006 11:32 am

UUUUUUOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROSANO, APREPARA´TTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE AQUESTA NIT TENS UN BALL PRIVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TARARÁ, RARÁ, RA, RA, RARÁ, RAÁ, TARINO, NINOOOOOOO!!!!!!!!!!
:ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :-)---(-: :-)---(-: :ball:ball: :ball:ball: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: .:..::.:::-) .:..::.:::-) .:..::.:::-) .:..::.:::-) .:::love...· .:::love...· .:::love...· .:::love...· .*...*..* .*...*..* .*...*..* .*...*..* :-./: :-./: :-./: :-./: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. oct. 17, 2006 11:33 am

mhas donat una idea rosano, li vaig a enviar una postaleta al meu home pel mes de casats!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants