Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 11:32 am

Ostres sí, jo crec que són molt importants!!! Ma mare té un vestit negre bàsic que l'ha portat a dues bodes i mirant les fotos no diries mai que és el mateix vestit!!! En un es va comprar un xal i bisuteria amb blau elèctric, i a l'altre amb vermell i d'un estitl molt diferent, i canvia moltíssim!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Montsseta » dc. oct. 18, 2006 11:34 am

Us heu fixat que estic més rosa?? Vai anar a la pelu i me vai fer més mexes
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 11:35 am

Jo també tenia un vestit negre que el vaig portar 40 millons de vegades, però sempre li canviava el xal i els complements.......i el vaig aprofitar moltíssim.
Ara ja no m´hi cap..... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. oct. 18, 2006 11:36 am

Amb una mesets de natació més, ja veure que al final t'anirà gran i tot!!! jejej
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 11:36 am

Ara que ho dius.....sí que es veritat Montsesita!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 11:37 am

Abans em referia al teu cabell....... :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 11:37 am

jo aixo también ho faig, tinc un vestit negre que me l'he posat en un munt d'ocasions, amb xal color cru, amb verd pistacho, amb taronja, amb granatos,... em sembla que no m'he deixat cap color, a més tinc unes sabates negres que tenen una clase de forats xulisimes i em comprava a teixits balcells o a lanas alzamora trocets de roba similar al xal i me'ls trenava a les sabates
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. oct. 18, 2006 11:38 am

si si ja t'he entes... com que es solapen els missatges...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 11:40 am

Petita, parlant de natació, com us va???

Rosana, et trenaves roba a les sabates???
EDAE

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 11:44 am

Doncs malament....je, je, je!!!!!!!!!!!
La setmana passada ja no hi vam anar perquè estava la Ilerda malalta i aquesta setmana hi estic jo.....
Es que no em vull arriscar...tenint aquesta galipàndria al damunt, si surto tota mullada encara em ficaré pitjor.
I a tú Edae, com et va???
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 11:45 am

Morta de son cada vespre, però molt bé!!!!! :-)ok: :-)ok: Ahir ens va fer posar els guants i vaig acabar rebentada!!!!
EDAE

EntradaAutor: Montsseta » dc. oct. 18, 2006 11:55 am

nenes estic completament sola a la feina.... ::-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 11:56 am

Fiesta!!!!!!!!!! ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
EDAE

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 11:56 am

bueno, trenar, no es trenar, no sabia com dir-ho, les sabates en si tenen 3 forats rodons cadascuna, sense res deixen veure una part del empeine pero a mi n'encanten com queden pero no m'acabava de fer el pes els foradets, pero vaig pensar en tapar-los aixi quan vaig portar el chal cru els vaig tapar amb una roba del color del chal i vaig posar la tela entre el peu i els forats i quedava molt be, despres amb el granate vaig fer con 6 roses de roba i en vaig posar una a cada forat, ben agafades, i amb el pistacho vaig fer una rosa als del mig i tapat als dels costats, despres amb un que era de dos colors vaig tapar 4 forats amb un color i 2 amb l'altre, els de davant eren d'un color i els del costat amb l'altre, bueno, crec que ara m'he explicat millor encara que he necessitat 4 pagines :-)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 11:57 am

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Segur que ningú endevina que són les mateixes sabates!!!!
EDAE

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 12:00 pm

no, es mes, una invitada em solta: "ahi rosana, m'has de dir on compres les sabates, tu no saps el que em costa trobar unes sabates que es diguin perfectament amb un vestit, pero tu sempre les trobes, tu no deus saber la sort que tens" i jo per fora seria dient "pues tampoc es que busqui molt" i per dins pixant-me de risa per que la noia ja la veig buscant per totes les sabateries, es superpija
Imatge
Rosana

EntradaAutor: JEIAN » dc. oct. 18, 2006 12:03 pm

QUE ORIGINAL I QUE XULO ROSSANA!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 12:08 pm

si hagues sigut una altra persona li hagues contat el secret, pero la noia aquesta es una superenvejosa que ningu la pot veure, es entrar per un puesto i comença potser no se n'heu adonat pero l'anell es nova, me l'he comprat a la tous i m'ha costat tant per que es d'or blanc i diamants incrustats, a mes el vestit es de tal tenda que es la unica de tota lleida que te aquest dissenyador i a mi si no es roba d'aquest dissenyador no em trobo comoda... ja se que es carissim, pero la meva comoditat también te un preu i encara que sigui molt mes alt que el vostre no renunciare a pagar-lo, per que els diners no te'ls pots emportar a la tumba...

i despres del discurs que ens pega amb quan li a costat cada cosa i de quin dissenyador es i tot a vegades a una amiga nostra que es molt bona tia pero a casa no tenen gaire i es compra la roba on pot (i va igual de guapa que les demes, no vull dir amb aixo que sembli una gitana ni res) li solta, veus quina diferencia de qualitat d'una tenda amb cara i ulls a un mercadillo i jo ja em posa sacant foc pels queixals... si almenys els vestits que es compres no semblessin que els hi a robat a la duquesa de alba o a la infanta helena (que per molt que es gastin la majoria de conjunts que tenen jo no me'ls posaria ni que me'ls regalessin) encara podria dir algo, pero la noia te el gust mes atrofiat que res, per mi que deu de ser la primera dona daltonica o sino no s'explica, i encara te la barra d'opinar d'una noia que igual es gasta un 10% de lo que s'ha gastat ella pero fa 10000 vegades mes goig que ella
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Montsseta » dc. oct. 18, 2006 12:10 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així és parla Rosana!!!! Jo aquest tipo de gent tampoc el puc veure... >.-<: >.-<: >.-<:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 12:12 pm

a mi m'agrada molt fer manualitats ^_^ i com em fa moltissima mandra anar a comprar roba d'aquesta que unicament et pots posar un cop (per que es la que mes et costa i vas pensant el munt de jerseis i pantalons i de tot que et podries comprar pel mateix preu i em poso malalta) pues intento economitzar amb aixo i comprar-me els jerseis i lo demes que ho portare molt mes ^_^

A mes, al ser de poble, la gent quan vas a una boda estant estudiant-te milimetro a milimetro per a veure que poden criticar, no se als altres pobles si passa el mateix pero jo estic del meu fins mes amunt de la coronilla
Imatge
Rosana

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants