Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 12:17 pm

Tens molta raó Rosana!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 12:18 pm

jo el que veig es que sempre parla qui mes ha de callar, l'altre dia mateix vaig a casa de una amiga de ma mare per arreglar-li una coseta de l'ordinador i instalar-li uns programillas de legalitat dubtosa .:<!... .:<!... .:<!... .:<!... i tenia que apagar el modem una estoneta per que no se com li van posar que no el podia desenganxar el cable de red del ordinador i em ve el seu fill (12 anys i sol sap utilitzar el word i l'emule) i em solta que no puc apagar el modem per que s'esta baixant una peli, li explico que pot parar una estona el emule i despres tornar-lo a engegar i continuara pel mateix lloc, pues era per veure'l com se'm va posar per que em va prohibir apagar el modem i casi donant-me classes d'informatica, imagineu-se la mirada de "pero tu sabes con quien hablas piltrafilla?" que li tirava, al final vaig anar a la seva habitacio li vaig parar l'emule, vaig fer el que tenia que fer i li vaig tornar a engegar i va passar com habia dit jo i el noi encara em solta "es que aixo no es lo que m'has dit"
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 12:33 pm

a la boda de la noia que coneixem l'apolonia i jo pel meu poble la van deixar... la noia es alta, es guapa i te tipo, ho te tot, i es va comprar un vestit d'aquests estil sirena tot de blonda, personalment a mi em va agradar força, no era el meu estil per que jo tinc molt complexe de cadera i cul pero si hagues sigut ella igual también m'hagues comprat aquest, pues jo vaig sentir d'una vella que semblava que en comptes de casar-se anes a un prostibul... li vaig pegar una mirada asesina i la dona encara amb una altives que sort que el santi em va estirar del braç per que o sino li dic 4 fresques, pero aixo no es tot, abans de la boda d'ella van començar a dir que ella i la seva familia es creien que la seva boda seria la de la Letizia (per que es va casar una setmana mes tard) i van començar en plan burleta a dir-li que ella era la leti-2, pues de la meva boda tota la meva familia tenen explicitament prohibit explicar res, sol poden dir si volen que em caso i la data, ni el lloc, ni el restaurant, ni si tinc o no vestit, ni res. No m'importa que em critiquin pero no els hi donare el gust de poder-ho fer i a mes, com em caso al juny i al cap de poc comença la fruita, no tindran gaire temps de fer critiques per que ja tindran prouta feina al camp per pensar en mi ^_^ que es fo-in
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Montsseta » dc. oct. 18, 2006 1:51 pm

Estic mirant per poder anar per les vacances de Nadal o pel Pont de la constitució a Londres o a Roma (com que a l'estiu al final no vam anar enlloc...). Algú sap d'algun hotel que estigui bé?
Alzina tu hem podries dir algun hotelillo de londres que sigui de fiar? Perque ja m'han dit que a londres els hotels :--(

Per cert, qui es vulgui apuntar a anar de viatge ja sap... jejeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 2:12 pm

montsesita, per experiencia propia, els hotels de londres son molt cutrillos, almenys els del centre de londres, nosaltres el primer cop vam anar a un que es deia nikki, baratissim, pero jo casi no podia dormir pensat que sortirien cucaraches i de tot de lo brut que arribava a estar (era de 2 estrelles, que es a lo que normalment anem per espanya, pero res a veure), la segona vegada vam anar a un 4 estrelles también prop de kensington park (también pel centre) i otro tanto de lo mismo, ere mes net pero cutre a matar, semblava del segle pasat i la tercera vegada vam anar a un ibis que estava una mica mes apartat del centro i genial, era hotel estil espanyol i tampoc estava a mala zona, aixo si, el vam agafar per que vam comprar tots uns vales de metro per 7 dies que podies fer tots els traslados amb metro i bus que vulguessis, si aneu a londres jo t'ho aconsello que l'agafeu, us sortira mes a compte i podreu anar a tots els llocs mes rapid per que com no pagues mes per mes viatges que facis nosaltres agafavem el metro per anar a llocs no gaire llunyans per aprofitar mes el temps
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 2:26 pm

Ala, què guay Montsesita!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo ja m´apuntaria ja.....pero aquest any....no està la cosa com per tirar coets.....a veure si l´any que vé hi ha més sort.
Roma també ha de ser molt bonic ehhh?????? a Londres si deu vol hi anirem l´any que vé.....com que tenim allotjament (una cosina)... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 2:30 pm

Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 2:31 pm

I a Praga??? també deu de ser molt bonic....
http://www.atrapalo.com/Ofertas/viajes/viaje/3913
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 2:32 pm

Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dc. oct. 18, 2006 2:41 pm

Rosana, la gent son molt dolents :t:t: La veritat és que el vestit tampoc era del meu estil, però a ella li quedava genial :-)ok: Segurament que el meu també va tenir les seves crítiques, però tant me fa!!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 2:41 pm

si vols anar a Roma, a part de veure el Vatica, el coliseo, l'esglesia de santa maria i lo tipic que surt a tots els llocs ves a veure también:

el jardi dels tarongers: es el lloc ideal per anar amb la parella, personalment el vaig trobar mes romantic que venecia (es que a mi Venecia... ves, si no es en carnaval... no em fa gaire la peça)

El barri jueu: es molt cuco, vell, pero cuco i em va encantar la font de les tortugues i el campidoglio, o algo aixi, es una plaça.

El Gianicolo: si hi aneu a les 12 disparen un cano, pero a part d'aixo veus tota Roma, es espectacular.

El pont Massini: es el tipic que surt en totes les pelis de Roma... jo quan vaig arribar del viatge a totes les pelis de Roma que feien era la que soltava "alli hi vaig estar!!!" cosa que veig que pot resultar molt molesta pero era la ilusio que m'ho feia fer ^_^

La villa borguesse (em sembla que es algo aixi, encara que em sona que portava h intercalada): es también super romantica, te un estany precios i una illa amb una edificacio, ara es un museu.

una illa que hi ha al mig del riu, em sembla que es la illa de la medicina o del mediccis, passes per un pont una mica antic pero es chulo

i em sembla que no em deixo res
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 2:43 pm

em deixava lo mes important, si voleu deixar sortir la nena que teniu dins aneu al barri de Coppede, es com si estessis dins d'un conte, les cases son super cuques
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 2:47 pm

apollonia, jo tindre mes critiques, no se si pel vestit, pero pel lloc on ho vull fer i pel fet que no ens casara el cura del poble sino que els sogres volien que al seu fill el cases un de la jet set de l'esglessia... per mi ja estic casada en fets, a mi m'es igual qui em casi, no crec en l'esglessia aixi que la meva boda sera mes acte social que acte religios als meus ulls, pero quan ets filla de filla de fills de fills d'un poble petit la gent pensa que te dret a dir lo que vulgui de tu, dret a opinar, millor dit criticar per que no surt res bo de les seves boques, el que fas i el que deixes de fer. I quan veuen que t'ho passes per on no sona aleshores intenten ser mes cruels no amb tu sino amb la teva familia i a mi francament que diguin, que quan mes parlen es per que ho faig molt be, pero a ma mare li fan mal i aixo no ho perdono
Rosana l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 18, 2006 2:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Montsseta » dc. oct. 18, 2006 2:49 pm

uf nenes, moltes gracies quanta informació que me doneu.
Quan arribi a casa i tingui un moment m'ho miraré tot amb molt de carinyo, pero es que ara vai de bolit.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 2:57 pm

Ja saps Montsesita, aquesta nit tens feina.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 2:59 pm

Rosana....passa de la gent. La gent pot fer molt mal, i no val la pena escoltar-sela.
és el teu dia i ho faràs com et donarà la reial gana, que per això ets tú la que et cases. I ja saps.....tot el que parlen és enveja.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 3:03 pm

no, si jo passo totalment, es mes me'n ric de la gran majoria, pero ma mare li fan mal quan se n'entera que diuen algo de mi o de mon germa, es la nostra mare, i encara que li he intentat dir de totes formes que els deixi dir, hi ha coses que a una mare li fan mal, encara que sapiga que son totalment falses

Os vaig contar que quan vaig entrar a treballar de professora a la uni va venir la filla d'una del poble a la universitat a preguntar als meus alumnes si era la seva professora i si feia una substituco o era fixa i no se que mes? i els meus alumnes despres m'ho van venir a explicar dient que menudes pedorres tenia al poble :-) :-) :-)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 3:05 pm

ah, i una altra me la vaig trobar a la porta del meu despatx llegint el cartell... venia del aseo i la veig i la saludo i es va posar de tots els colors... jo es que no ho entenc, es que encara que no m'ho cregues mai aniria a fer algo aixi, primer per que ja em falta prou temps que nomes fa falta que em posi a fer de detectiu i despres per que si m'enganxessin passaria una vergonya que no podria tornar a aixecar el cap
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 3:07 pm

Què fort nena!!!!!!!!!!! jo no ho acabo d´entendre....què passa? que la gent no té prous problemes a casa que es fiquen als dels demés?????
Això em reventa. :--( :--( :--( :--(
Lo pitjor és el que dius....que a la teva mare la fan patir.......
Què pudenta que és la gent quan vol.... >-(( >-(( >-(( >-(( >-(( >-((
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dc. oct. 18, 2006 3:10 pm

Montse a la nit li dic a l'alzina2 que t'ho expliqui lo de Londres que no recordo a quina pagina va fer la reserva de l'hotel. Nosaltres vam estar a un hotel de 3 estrelles i estave molt be, a la zona de South Kensington.

A nosaltres ens agrada molt Londres i ja estem pensant a tornar-hi cuan puguem que encara ens queden coses per veure i a mes amb Ryanair surt tirat de preu. La tarja Oyster va de conya, pots agafar el metro tantes vegades com vulguis i esta be de preu.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants