Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 27, 2005 9:09 am

OSTRES AIMA!!!!!!!!!! QUINA ILU!!!!!!!!!!!!1
On vas anar a mirar-los¿ Suposo que a Barcelona, no?
Ens ho has de contar tot, eh?

Bueno, noies, d´aqui a no res ja serem al Nadal...YUJU!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M´agrada molt el Nadal!!!!!
I després només quedaran 6 mesos pel bodorri!!!!
Avui, no sé perquè, estic contenta!!!! A veure si no ve algú i m´espatlla el día.....
Un petonet per a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Fins després.
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 27, 2005 9:54 am

Hola
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 1:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 27, 2005 10:07 am

Enhorabona Aima, per la teva decisió!!!!!!!!!!
Ja veuràs com tot et surtirà bé. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
El meu email és: saralefe@yahoo.es
Uissshhh!!! quins nervis!!!! estic desitjant veure´ls!!!
A novia d´art tenen vestits superxulos així que segur que els que et vas emprovar allí deuen de ser guapíssims.

Respecte al meu novio....passa bastant de tot....això sí, ha de donar la seva opinió de tot. Jo vaig mirant coses i ell em va deixant, i quan li dic: mira això m´agrada...doncs a mi no. Ja hi som al lío. Doncs haguessis mirat amb mí!!!!! Ara t´aguantes!!!!
Però en el fons, jo crec que també està il·lusionat.
bueno, fins ara. :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. oct. 27, 2005 3:27 pm

OOOOISSSSHHHHH!!!

Qué decaigut que està aixòooo!!!!!
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 27, 2005 5:45 pm

hola xates! com va la tarda??
pues el meu xicot colabora força!! es va enfadar i tot quan em costava acabarme de decidir pel restaurant!!! ell ho tenia molt clar pero jo mhaig de pensar mes les coses!! de fet te ganes de nar al de nuvis i mira coses i si fos per ell ja faria les invitacions (es dissemyador grafic i va fent proves...)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 27, 2005 6:15 pm

petita ja tens clar on us fareu el preboda??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dj. oct. 27, 2005 6:37 pm

a28, el teu xicot és dissenyador grafic? Jo també ho soc!
jejejeje, segur que ens coneixem! : ban : : ban : : ban :

AIMA ANIMSSSSSSS! no deixis els teus plans, com ja molt be t'han aconsellat, adelanta els preparatius i endavant amb tot!

besitos guapes
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dj. oct. 27, 2005 6:44 pm

no shi dedica
ho va estudiar a tarrega i li falta alguna assignatura o el projecte pero ja fa uns anys que ho te aparcat i amb el pla nou no ho pot acabar....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dv. oct. 28, 2005 9:22 am

BON DIA NOIES!!!!!
Que ja som divendres!!! Biiiieennn!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Al final no tindré pont dilluns...jo. :--( Així que dilluns estaré per aqui donant-vos la llauna!! :-)

a28, encara no tinc idea d´on farem el preboda, pero bueno, alguna cosa pensarem...a veure si el fotògraf ens ajuda una mica.
Quina sort teniu!!!....sent dissenyadors us podreu fer unes invitacions superxules, úniques i originals. A més, segur que us estalvieu una pasta!!
Nosaltres esperarem a veure si trobem alguna coseta xula a la fira.

Aima!!!!!
WWWWOOOOOOWWWWW!!! Com ja t´he dit, m´agrada molt el vestit. Aquest estil et quedarà genial amb el tipus de boda que voleu fer.
Un 10!!!! :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 28, 2005 12:29 pm

r45terrsdt45656546
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 28, 2005 12:54 pm

ah
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 1:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dg. oct. 30, 2005 2:00 pm

Hola noies!!

Com va tot?
Aima, a mi tambe m'agradaria veure aquest vestit teu, m'el passes??? el meu email es sirsabina@hotmail.com

Noies estic desitjant que arribi novembre per anar a la fira!!! despres m'agafare una setmana de vacances i em dedicare a anar a buscar el vestit i el fotograf, que encara no he mirat res!!
Que sabeu preus de algun fotograf de aqui lleida? Es per fer-me una idea i no espantar-me quan arribi a la fira!! jajajaja

Petita una pregunta sobre el vestit, t'han dit quan s'ha de pagar? vull dir, quan el tries, o despres de l'ultima prova, o has de deixar algo a compte? Es que m'el vol regalar ma mare, i no vull donar-li un ensurt quan l'anem a mirar.

Que heu vist el post sobre com vam coneixer als nostres respectius? M'ha encantat!! es molt emocionant sapiguer com van ser les vostres histories jejeje Per si voleu sapiguer la meva, l'he escrit alli. M'he passat una mica i se m'ha fet molt llarga, pero es que no sabia com abreviar ;.:love_: jo anaba escribint i ni m'he adontat d'unes faltes ortografiques garrafals!!! quina vergonya!! :-(
A veure si us animeu alguna mes i escribiu les vostres histories!!
Besets!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: granadella » dl. oct. 31, 2005 8:52 am

Hola!!

Aquest cap de setmana he estat a Palencia, pel bateig d'un nebot del meu noi. Dissabte al mati vaig anar a mirar botigues i vaig entrar a pronovias, nomes a preguntar....pero vaig acabar amb una llista de models que m'agraden, i me'n vaig emprobar un (nomes un, pq el meu novios estava el pobre en un bar....) i QUINA PASSADA!! Quan et veus aixi, et veus tan especial!! Em va encantar! Se que he de mirar mes, pero ara ja en tinc un al cap... es el model Uruguay de Pronovias, per si el voleu mirar, i de preu, molt be (800€) per com es, esta tirat! A veure si alguna entra i em dona la seva opino...Be, a ens veurem!!
granadella
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 31, 2005 10:14 am

BON DIA!!!! A totes les que tingueu pont, perquè per a les que no en tenim no és tan bon dia....

Granadella, que guay!!!! Ara mateix vaig a veure el vestit!!!! Ja et contaré.
A que es bonica la experiencia d´anar a mirar vestits de núvia? Jo, em vaig emocionar molt, a més, que et veus tan rara...
Ah! y de preu...superbé. A mi em va passar, que em vaig emprovar el meu i després vaig anar a altres botigues i només veia el meu. Quan ni tens un al cap...ja et pots emprovar 14.000 més que només t´agradarà aquell. Que tinguis molta sort guapa!!! :-)ok:

Ilerda, quina història més bonica!!! L´he llegit i em caia el moquillo i tot!
Bueno, tema que em preguntaves del vestit: a Pronovias, on me l´he comprat jo, ho pagues en 3 vegades. La 1/3 part quan l´encarregues, l´altra 2/3 a la primera prova i l´ultima 3/3 quan te l´emportes a casa.
Jo crec que està molt bé, així no es tant pal donar-ho tot de cop.

Aima, carinyo!!!! Sembla que has xafat una me...però de cavall!!!!
Però bueno, no et desanimos. :-)ok: Lo de les fotos, ja sí que es una put...però segur que no ho pots recuperar?
Molta sort i petonets =0-0-)
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 31, 2005 10:35 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
WWWWWWOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!
Granadella, quin vestit més bonic!!! M´agrada molt!!!!
La forma del pit i el brodat que porta és xulíssim. És molt bonic!!! :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 31, 2005 3:34 pm

HOLA NOIETES!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 1:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 31, 2005 3:49 pm

AIMA!!!!!!!!!!!
Jo també he agafat festa el dia 11 per anar a la fira!!!!! je, je..quina casualitat!!!
Ho he fet perquè l´any passat vaig anar en dissabte i estava a tope de gent i casi no vam puguer veure res.
Si em dones permís, li enviaré el teu vestit a l´Ilerda. El tinc guardat a l´ordinador. Ja em diràs algo.

Espero que ens puguessim conéixer la setmana que vé. :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 31, 2005 4:04 pm

OK
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 1:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 31, 2005 4:05 pm

ah
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. oct. 31, 2005 4:13 pm

Aima, al post de "Sugerencies" n´hi ha un que diu: "poemes en general" i allí trobaràs el de l´arbre dels amics. També trobaràs altres.

Ah!!! Suposo que aniré amb ma mare i el dissabte o diumenge amb el meu nòvio.
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants