Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 3:11 pm

no se, jo em penso que debem de tenir mes problemes que la gent normal, per que almenys a mi no em queda temps per anar pensant en buscar-li problemes a la demes gent.... pero bueno, d'aqui un mes/ mes i mig me'n vinc a viure a Lleida ^_^ i les del poble no i sol em veuran amb sort per a elles 2 cops a l'any >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 3:14 pm

Quin descans que et quedarà Rosana!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 3:15 pm

jo vull ensenyar Paris, Roma, Venecia, Florencia i Praga al Santi, Londres ja li vaig ensenyar, encara que no vam tenir temps d'anar al mercat de Candem per que a l'home de la parella amiga de mons pares (van venir amb nosaltres per que com ells no saber res de res d'angles van veure la unica oportunitat que tindrien de veure Londres) pues a l'home el tenien que operar la setmana seguent del menisco i ens vam anar a sentar a kensintong park davant del monument a Albert
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 3:18 pm

Alzina, una altra vegada voleu tornar a Londres??????? coll.....I no heu pensat de comprar-vos un apartamentet per allà....potser us sortiria més a compte.....je, je, jeeee!!!!!!!!!
Doncs sí que es gran allò no??? i tantes coses hi han per veure??? mare meua.....quan hi aniré jo em faré mal.....amb lo pato que soc.... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 3:26 pm

jo no descarto que hi tornem a anar nosaltres, per a mi londres es una de les ciutats que m'ha agradat mes... sempre recordare la meva sortida del metro del big ben.... la estacio aquesta del bigben es super futurista i sembla de star trek i estavem tots els amics (informatics freakis) alli fent fotos a la estacio de metro i de repent sortim i ens trobem amb l'ull de londres davant nostre, a l'altre costat de riu, i tornant a fer fotos com catetos de poble i de repent giro el cap i veig el big ben, enorme per lo que era en la meva imaginacio i precios, vaig quedar amb una cara que vaig estar uns segons sense reaccionar, alucinada, mirant-lo fixament i quan vaig tornar en si em giro i veig als amics igual que jo
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 3:33 pm

Deu de ser espectacular no???....aisshh...quines ganes m´estan venint de tornar de viatge!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 3:37 pm

Ostres, quines ganes d'anar de viatge!!!!!! Nosaltres fins l'any que ve res de res!! :-( :-( :-( :-(
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 3:41 pm

a mi es que m'encanta viatgar, sempre tinc una maleta preparada i a mi es pot dir que m'ha tocat la loteria amb aixo de la uni, per que cada dos per tres anem a algun congres a saber on i ens deixen agafar alguns dies de mes per fer turisme per la zona ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: alzina » dc. oct. 18, 2006 3:45 pm

Ja ja... la Silvia ja s'en mirave de casetes per la zona de Kew Gardens i carissssssimes, pero totes tenien el porche a la porta i jo li vaig dir que fins que no tinguessim el porche no podiam tenir la caseta que si no semble que hi falte algo. :-)

El London Eye es una passada, desde dalt es veu tot Londres. No heu vist les fotos a la web :-(

El primer cop que vam anar estavam a un hotel a Bayswater i teniam cuina i tot era com un apartament i molt dies ens anavem a comprar menjar i ens el feiam a l'hotel.

Podriem fer una quedada a Kensington Gardens amb els esquirols :-)ok:
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 3:49 pm

Si mira....ja ens costa de fer quedades a Lleida, imagina´t si les fem a on nostre senyor va perdre l´espardenya......
Ara si hi torneu...fareu unes fotos de película amb la càmera nova!!!!!!!!!!!!
Per cert.....és amb objectius intercanviables????
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 3:49 pm

el santi alucinava amb els animals, teniem barretes de muesli i en donava a les ardilles i li anavem a la ma, a ell li encanten els animals, sobretot els patos i els patos i les oques dels jardins de davant del palau les va alimentar amb truita de papates de feia un parell de dies, no va poder veure el canvi de guardia per que va preferir estar amb los patos XD
Imatge
Rosana

EntradaAutor: EDAE » dc. oct. 18, 2006 3:52 pm

Sabeu que al matí us he dit que no plovia, però que segur que quan plegués s'hi posaria???? Doncs tal dit tal fet!!!! Ha sigut posar un peu al carrer i començar a ploure!!!!!!

A més, ara n'està caiguent una!!! Amb trons i vent que tela!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 3:54 pm

Ondia..quina mala pata Edae....je, je, jeee!!!!!!!!!!!!!
Aqui al final ha sortit el sol i tot....i això que tenia pinta de ploure a saco....
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dc. oct. 18, 2006 3:56 pm

Si, es reflex, ara porte un objectiu 18-70 pero es pot cambiar. I el que et deia de marques, amb Nikon no tens problemes d'objectius ni d'accesoris. Igual que amb Canon, Olympus.... que tambe tenen de tot.

El Oscar es va endur una bossa d'avellanes i tenia els cisnes, anecs i esquirols darrere seu.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: alzina » dc. oct. 18, 2006 4:02 pm

Ostras Edae aixi que t'has remullat. Aqui haurie de ploure una mica mes que aquesta nit anirem a la caça del cargol que deuen esta tots corrent.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Rosana » dc. oct. 18, 2006 4:03 pm

jo crec que aqui a lleida esta a punt de tornar-s'hi a posar
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 4:05 pm

Es que no se Alzina.....és això el que no m´agrada, anar canviant d´objectius. I clar...si ja val un colló la càmera sola, imagina´t si has d´anar comprant objectius.
A més...si vas de viatge que has d´anar amb la catxo càmera i tots els objectius???? quin mort no????
Jo es que d´això no entenc....és el David qui enten més.....Ja te l´enviaré un dia a casa per a que li expliquis... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. oct. 18, 2006 4:07 pm

Com sempre....contesto els missatges tard......O es que escribim massa ràpid...je,j e,eee!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dc. oct. 18, 2006 4:10 pm

Nooooo, pots portar tots els que vulguis d'objectius clar, pero el que jo he agafat es zoom i equival a uns quants de fixes.

Cuan vulgui li ensenyo.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: a28 » dc. oct. 18, 2006 4:11 pm

nosaltres per las purissima anirem a alemania! >.-<: >.-<:
montse la teva web please
a28